Storingsmeldingen |
nietmeer
|
Volgens mij een klein foutje: Ik heb een berichtje van Kolleke op mijn PP, dus in mn mail klik ik op die link van "klik hier om naar je persoonlijke pagina te gaan" Dus ik klik daar, kom ik op de PP van Kolleke uit |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Ik plaats een berichtje op de PP van -san-, klik op versturen en kreeg dit: Klik doen |
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
Dan doe ik maar weer een oproep voor de beruchte 'sticky glitch'. Net gemaakt op mijn vaste pc (en ja, op mijn laptop doet hetzelfde...) Ik heb nu ook het onderste gedeelte van het scherm erbij geplakt, zodat er geen twijfel over kan bestaan dat het wmr10 is... ik had gehoopt dat het na mijn vorige aanvraag opgelost zou worden, nou niet dus... aub, los het op!!! |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Over waarmaarraar.mobi: Wat me opvalt op mijn HTC Diamond 2 met Opera 10 beta, is dat je na een succesvolle inlogpoging continu in een loop komt; je krijgt ook geen foutmelding als je inloggegevens fout krijgt. Vandaar dat ik nog moet bloggen via de gewone versie, als ik onderweg ben |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Jannick, ik kan helemaal niet inloggen, werkt voor geen meter |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
|
|
Kameleon Oudgediende
Jannick, dat is al tíjden zo, is nog niet echt iets aan gedaan geloof ik |
|
Sailer Erelid
WMRindex: 295 OTindex: 4.979 S |
Kameleon en Jannick zelfde probleem hiero |
|
Wilco Oudgediende
bij mij ook, ik kan ook niet inloggen via mobiel |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Een telefoon is ook bedoeld om mee te bellen |
|
Giovanni Oudgediende
|
Edit: laat maar. Sorry |
|
dj13 Erelid
WMRindex: 239 OTindex: 1.881 S |
ik kan geen afbeelding meer uploaden dat balkje is weg. het is toch wel fijn als ik via wmr gelijk kan uploaden |
|
Kameleon Oudgediende
DJ, dat is een tijdje geleden al opgehouden i.v.m. copyrightzaken Je kan ook uploaden via: Tinypic.com Imageshack.us ;) |
|
Kameleon Oudgediende
Sorry voor de dubbelpost De Tagswolk werkt niet meer TagswolkAls je op een naam klikt, krijg ik geen blogs te zien en dergelijke |
|
Giovanni Oudgediende
|
Als je edit op beelden en je klikt op [ link] dan verschijnt er niets. |
|
dj13 Erelid
WMRindex: 239 OTindex: 1.881 S |
|
|
sjefke Oudgediende
WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
Ik zie dat smiley's niet goed worden weergegeven...server 10 weer denk ik.. |
|
sjefke Oudgediende
WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
Als je dus je scherm op 95% grootte hebt staan zien de smileys er niet zo fris uit, my faulty towers dus |
|
Wilco Oudgediende
Voogeltje/Mmore, nog nieuws hierover? Quote Wilc0: Dan doe ik maar weer een oproep voor de beruchte 'sticky glitch'. Net gemaakt op mijn vaste pc (en ja, op mijn laptop doet hetzelfde...) Ik heb nu ook het onderste gedeelte van het scherm erbij geplakt, zodat er geen twijfel over kan bestaan dat het wmr10 is... ik had gehoopt dat het na mijn vorige aanvraag opgelost zou worden, nou niet dus... aub, los het op!!! |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
@Wilc0: nope, geen nieuws. Ik heb nog steeds niemand anders er over gehoord en ik kan het niet reproduceren met mn test account. |
|
Soulsplitter Erelid
WMRindex: 784 OTindex: 2.326 S |
Ik kan geen foto's uploaden bij afbeelding uploaden hij zegt alleen dat ik 0% gebruik... |
|
Kameleon Oudgediende
Quote Kameleon: DJ, dat is een tijdje geleden al opgehouden i.v.m. copyrightzaken Je kan ook uploaden via: Tinypic.com Imageshack.us ;) SoulSplitter ^^^^^^^^^^^ Lees hierboven |
|
Giovanni Oudgediende
|
Ik kan jarig vandaag en jubilarissen niet openklappen Of ligt dat aan Fx 4.0b2 |
|
Kameleon Oudgediende
@Gio, bij mij staat het open |
|
Giovanni Oudgediende
|
Edit: nu doet alles het weer wel |
|