Storingsmeldingen |
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
@Voogel, is dit niet het café dan? |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Voogel, ik kan geen avatar meer aanmaken? De pagina geeft 'Avatar' en daaronder niets meer Edit: printscreen |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Mocht je je vervelen Voogeltje: de teller van de WMR-index staat weer stil. Correctie: WMR-index sprong opeens omhoog. De OT-index heb ik niet gecontroleerd. ====== Ik vind de toevoegingen aan de blokjes super! |
|
nietmeer
|
Hm, de OT-teller is (weer) stuk . Nu niet meer . En nu weer wel Het schommelt een beetje . |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Vailan: @ledi: de blokjes worden gedurende 10 minuten gecached daardoor kan het zijn dat index even stil staat. |
|
nietmeer
|
Als je iemand een mail wilt sturen gaat de cursor direct in het veldje staan waar je meer mensen kunt toevoegen. Ik weet niet wat de rest daar van vind, maar ik vind dat irritant aangezien ik bijna nooit groepsmail verstuur... |
|
ledi Oudgediende
@Voogeltje: ok bedankt. Inderdaad was ik dan ongeduldig. |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
|
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
@Sto: Ik zie de cursor ook liever gelijk in het reactieveld verschijnen |
|
ledi Oudgediende
Kpuc: inderdaad. Voordat je het weet zit je een heel verhaal in het verkeerde vlak te schrijven. |
|
nietmeer
|
Het is maar hoe je het bekijkt Sto, blijkbaar ben ik toch niet de enige |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
@Cootje68: idd zal wel zijn omdat ik niet zoveel aan mailen doe ofzo ach als het easy to fix is, en het jullie een plezier doet, dan vooral fixen |
|
Voogeltje Administrator
Sprint nu automatisch naar het onderwerp veld wanneer je iemand een mailtje vanuit het profiel verstuurd. |
|
nietmeer
|
Hartelijk dank Voogel |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Voorpagina van WMR ligt weer plat, wmr09. |
|
Voogeltje Administrator
@Jannick: iets meer details/screenshot ajb |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
@Voogeltje "Volgende pagina" stond twee keer onder elkaar; ertussen stonden geen artikelen. Is ondertussen weer normaal, cache opgeschoond? |
|
Voogeltje Administrator
@Jannick: ik heb niks gedaan, misschien had je net even de pech dat de cache aan het verversen was daar. |
|
nietmeer
|
bij Nu op het forum (links bovenin) duurt het even voor ik de nieuwe berichten daar zie. eerst stond het er meteen, nu klik ik door naar Delenns PP, daarna laat ik daar een reactie achter en dan pas staan de nieuwe reacties bij Nu op het forum. |
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.413 OTindex: 55.355
|
De WMR-klok loopt inmiddels 4 minuten voor. Misschien is het niet zo erg. Ik dacht: ik meld het even. |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Had net allerlei mogelijke problemen om blogs (of eigenlijk wat dan ook) aan te klikken Kon alleen op de FP komen via Igoogle *Toen kreeg ik zoiets te zien bij't artikel over die Italiaanse arts* |
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
@Relpa: Je bent niet de enige die daar last van heeft/had |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
En ik weet zeker dat ik niemand (vriendenlijst dus) onderstreept heb maar nu is álles onderstreept edit: +/- 19:51, nú weer wel emmertje maar't maakt wél 'huiverig' zulke fratsen |
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Maar ondertussen doet alles het weer toch? |
|
ledi Oudgediende
Quote Relpa: En ik weet zeker dat ik niemand (vriendenlijst dus) onderstreept heb maar nu is álles onderstreept Dat lijkt me duidelijk: de hele wereld is je vriend. |
|