De vakantiefoto wedstrijd |
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Jawel! We gaan weer de vakantiefoto wedstrijd doen! klik hier voor alle informatie! Je kan insturen tm eind augustus! |
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Die foto van Fred komt me bekend voor ;P |
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Ach, Naomi gaat toch weer winnen |
|
Dmitri Senior lid WMRindex: 200 OTindex: 890 Wnplts: in een hui T S |
Waarom moet je een T-shit van WMR aanhebben?? Ik heb leuke foto's, maar zonder een wmr t-shirt aan: Dus deze foto's van mij zijn niet toegestaan. (kijk ook op de tweede pagina ) |
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
je hoeft neit per sé een WMR-shirt hebben, een papiertje met daarop WMR is al zat zolang het er maar niet "gefotoshopped" is |
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
eindelijk weer een wedstrijd, mag ik niet meedoen omdat ik modje ben |
|
Broertje Senior lid WMRindex: 93 OTindex: 666 Wnplts: Spijkeniss S |
Ik doe wel mee dan |
|
nietmeer
|
Mag je ook meedoen als je in Tuinesië (oftewel: thuis/de achtertuin) verblijft tijdens de vakantie? |
|
Voogeltje Administrator
Vailan: als het maar een leuke foto is natuurlijk! |
|
nietmeer
|
Oké |
|
Delenn Oudgediende
@Broertje; dan maak ik de foto wel mag je mijn wmr shirt aan die is mij toch wat te groot kijken of hij jou te klein is |
|
Little Queen Oudgediende
WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ik weet al een leuk plekje in Noorwegen om die foto te maken |
|
Kjeragbolten LQ? |
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
@ Broertje, dan weten we meteen al wie d'r gaat winnen |
|
nietmeer
|
ik ga naar Frankrijk, en ik neem mijn WMR-shirt mee |
|
Little Queen Oudgediende
|
Broertje nee, zat eerder te denken aan Dit! |
|
Dmitri Senior lid WMRindex: 200 OTindex: 890 Wnplts: in een hui T S |
Quote Wilc0: je hoeft neit per sé een WMR-shirt hebben, een papiertje met daarop WMR is al zat zolang het er maar niet "gefotoshopped" is Maar waarom moet er dan überhaupt WMR voorkomen op de foto? Vertrouwen de mods anders niet dat de foto van ons is?? |
|
Voogeltje Administrator
@Dmitri: het is juist om te laten zien op wat voor bijzondere plekken WMR allemaal is geweest... |
|
Judywesl Erelid
WMRindex: 643 OTindex: 5.968
|
waarom zeg je dat nou als ik net weer terug ben vanuit tsjechië? ik heb wel foto's met de voorkant van m'n T-shirt, mag dat ook? |
|
Voogeltje Administrator
|
|
nietmeer
|
Quote Delenn: @Broertje; dan maak ik de foto wel mag je mijn wmr shirt aan die is mij toch wat te groot kijken of hij jou te klein is Ik zie Broertje al met een navaltruitje waar WMR op staat rondlopen |
|
Delenn Oudgediende
banaal @LQ: zo dicht op de rand krijgt mn moeder een hartverzakking van (maar we doen het stiekem wel vaak ) |
|
Quote Banaal: Quote Delenn: @Broertje; dan maak ik de foto wel mag je mijn wmr shirt aan die is mij toch wat te groot kijken of hij jou te klein is Ik zie Broertje al met een navaltruitje waar WMR op staat rondlopen Sexy toch LQ: Beetje Preikestolen idee Is ook een mooie spot |
|
Little Queen Oudgediende
|
Broertje, ik heb daar al een soortgelijke foto van met mezelf erop, alleen dan zonder WMR shirt, Balen! |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
ff andere vraag * moet het een foto van 'dit jaar' zijn* ? Ik wéét nog wel welke ik vorige keer instuurde maar héb er nog wel anderen |
|