De vakantiefoto wedstrijd |
Stefsel Oudgediende
WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
Zo, de mijne is geupload Dan zit je in je WMR shirt op de muur en is er opeens nog iemand met een WMR shirt |
|
tom1101 Erelid
WMRindex: 44 OTindex: 2.267 S |
mijnes is oom al ingestuurd |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Tom: Ongeldige inzending Je moet er een duidelijk herkenbaar WMR logo hebben op de foto |
|
tom1101 Erelid
WMRindex: 44 OTindex: 2.267 S |
@Kameleon: das waar maar raar. (Onzin regel vind ik) |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Pfuh, je kunt er zonder shirt juist iets creathea van maken, laat je geest werken ipv een rekenmachien te gebruiken |
|
dj13 Erelid
WMRindex: 239 OTindex: 1.881 S |
owke dan gaan we maar eens een stoere foto maken (lees: breakdance ) |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
|
|
nietmeer
|
Kunnen Judy en ik samen meedoen met de fotowedstrijd? Judy heeft als enige een wmr-shirt aan. Helaas kan je dit shirt niet zo goed lezen omdat het haar eroverheen hangt. is dit erg en kan de foto alsnog worden ingestuurd?
Groetjes, Judy en Iris |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Je kan samen deelnemen maar er kan maar één iemand (lees: 1 account / foto) winnen. Als het WMR logo zichtbaar is dan voldoet het aan de spelregels |
|
Kpuc Oudgediende
Ik hoop toch wel dat er meer platen binnenkomen |
|
nietmeer
|
Bugger... ga te laat op vakantie, en van m'n vorige vakantie heb ik geen foto's van mezelf... (En de vakantie daarvoor had ik nog geen eens een WMR shirt) Nou ja... volgend jaar beter |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
@Muad, dan zoek je toch een pittoresk plekje in Holland op *Moet wel een mouw aan te passen zijn lijkt me* |
|
Mier Oudgediende
WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
Ik vind die foto van hans1903 zo schattig die meisje zo lief met die koffer aaahhh |
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Er mogen nog wel wat vakantiefoto's bijkomen zeg Mét WMR-logo in beeld natuurlijk |
|
Kpuc Oudgediende
Met logo inderdaad Mex Kom op luitjes, er zitten een stel mooie tussen dus kijk of dat beter kan |
|
Kristel Oudgediende
WMRindex: 3.529 OTindex: 5.364 T S |
Quote de Mexicaan: Er mogen nog wel wat vakantiefoto's bijkomen zeg Mét WMR-logo in beeld natuurlijk ik had een hele goeie, iemand sprong er mee in zee vanuit een helikopter maar die kwam er niet mee boven |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik moet nog op vakantie Maar wij mogen niet meedoen |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Meedoen mag wel je wint alleen niet |
|
Kpuc Oudgediende
Wahaa, Twaggy wel Luun |
|
nietmeer
|
Ik heb voor mijn foto een goed moment uitgekozen . Het is sindsien hier niet meer zo goed zonnig geweest . |
|
nietmeer
|
@Luna, Twaggy mag wel mee doen, toch |
|
Luna Moderator
Oja, die mag wel |
|
nietmeer
|
was je hem vergeten |
|
Luna Moderator
Nee Maar komt omdat hij nooit veel op WMR zit en dan leg ik die link niet meer |
|
Kpuc Oudgediende
Oef, kom op luitjes, foto's, en graag met logo, ik snap niet dat mensen ergens op klikken, niet eerst even lezen en direct naar de uploadknop gaan |
|