Uitslag Gedichtenwedstrijd |
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Het zal jullie niet ontgaan zijn dat inmiddels de gedichten ook de namen van de schrijvers bevatten. Er zaten erg leuke gedichten tussen, wederom! De volgende gedichten zijn het hoogste geëindigd in de stemming. Er zijn ruim 90 stemmen uitgebracht! De volgende gedichten hebben de meeste stemmen ontvangen. 1) aan yes-my-dear door Cootje682) aan Naaoomii door Zustur3) aan Kolleke door positivilyIedereen bedankt voor het mee doen - de winnaar ontvangt nog een mailtje met wat meer informatie mbt de prijs! Gefeliciteerd en wie weet tot volgend jaar DreamerTje nogmaals bedankt voor het idee en de hulp. |
|
Soulsplitter Erelid
WMRindex: 784 OTindex: 2.326 S |
zeker, zeer zeker gewonnen |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Zeker tot volgend jaar Juweeltjes, stuk voor stuk, maar er is gestemd en daggebedanktzijt, dahwitte *boinks* Dreamertje, Mmore, Voogeltje, bwafs, wederom een mooi evenement, hint, maak een extraatje in of het forum of op het voorblad, in de vorm van een link naar al de gehouden ongein |
|
nietmeer
|
Gefeliciteerd Coot! jammer dat er maar 1 prijs is Maar ben blij met mijn 3e prijs |
|
Soulsplitter Erelid
iedereen heeft al een prijs;) en de prijs die jij gemaakt hebt is prachtig! |
|
nietmeer
|
*vindt zeer eervolle vermelding voor BatFish aan Regie op z'n plaats* |
|
Kpuc Oudgediende
Zustur, mijn keuze, direct al de eerste dag van stemming |
|
nietmeer
|
Maar vooral leuk om nou eindeluk te zien wie voor wie geschreven heeft Ik had echt geen idee |
|
Soulsplitter Erelid
ik dacht echt dat iemand anders de mijne had geschreven xD maar volgens mij heeft mijn verdachte de ware dader wat info doorgegeven... |
|
Kpuc Oudgediende
Heraux den Staute Dat is echt een mooi toeval zeg Watson in da House |
|
stora Oudgediende
WMRindex: 18.714 OTindex: 2.861
|
Kost me een kraslot Dacht dat Soul die van amour had geschreven, maar het blijkt dat Repla ook verborgen talenten heeft Maar gefeliciteerd Cootje, zeer verdiend |
|
nietmeer
|
gefeliciteerd Cootje en Zustur en Positivily natuurlijk ;P |
|
nietmeer
|
Wow, dit is me helemaal ontgaan Thanks allemaal en ook gefeliciteerd aan Zustur en Posje. Iedereen had prachtige inzendingen, ik denk dat het een close call was |
|
Sushi Oudgediende
WMRindex: 268 OTindex: 10.475
|
Gefeliciteerd allemaal! Ik ben zeer verrast te zien we mijn gedicht heeft geschreven, super bedankt Sjaak! |
|
Amour Erelid
WMRindex: 43 OTindex: 4.194 T |
Gefeliciteerd! En bedankt Relpa voor je mooie gedicht. |
|
Kolleke Erelid
WMRindex: 1.240 OTindex: 6.293
|
Jaaa! Ik had het juist! (met het gedicht aan mij dan toch ) Iedereen van harte gefeliciteerd , en ik doe zeker mee met de eervolle vermelding voor BatFish |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
|
|
nietmeer
|
|
|
Lenni Erelid
WMRindex: 763 OTindex: 4.667 T S |
Ik vond het allemaal goeie gedichten Alleen maar winnaars!! nosphoenix: Bedankt voor de mijne |
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
krijgen we nu ook te zien hoeveel stemmen de andere gedichten hadden gekregen? |
|
dj13 Erelid
WMRindex: 239 OTindex: 1.881 S |
dank je wel Little Queen voor mijn gedicht en feli winnars !!!! toppie... ik vond het wel grappig om te lezen dat relpa het gedicht van amour had geschreven |
|
yes_my_dear Oudgediende
WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
|
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Ik had gestemd op Douwe. Dus aan Cootje. Maar er zaten zoveel mooie gedichten tussen. De winnaars van harte gefeliciteerd. Is verdiend. |
|
yes_my_dear Oudgediende
WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
|
|