Uitslag Gedichtenwedstrijd |
yes_my_dear Oudgediende
WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Quote Wilc0: krijgen we nu ook te zien hoeveel stemmen de andere gedichten hadden gekregen? Lijkt me wel een leuk idee inderdaad! |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Ow had ik dat even nooit geraden! Maar ik vond die voor mij is geschreven inderdaad een van de betere Ik dacht al even dat ik bevooroordeeld was haha Maar hij s mooi, en de andere twee ook echt supergoed gedaan |
|
nietmeer
|
Al is een gedicht nog zo raar als het rijmt is het waar. |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
|
|
nietmeer
|
Zo, er zijn twee kindjes stout geweest dus (als Kpuc en Sjaak een gedicht hebben geschreven ) Wel mooie gedichtjes alom Mensjes hebben hun best gedaan. (had zelf op het bizarre rijmschema van BatFish z'n gedicht gestemd Maar deze naderen stonden ook in m'n top 10 ) |
|
Naaoomii Oudgediende
@ Relpa, ja ik had SamenFelix Haha dus ik vond het wel grappig dat je aan mij dacht toen je je gedicht las Maar dankjewel |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
NordicGuardian: Dat klopt wel een beetje |
|
nietmeer
|
Kpuc: Heb stiekem gekeken wie, maar daar ga ik maar niet teveel over doorzaniken De gedichten die jullie daarvoor in de plaats hebben geschreven waren erg goed (en dat even en moment op 1 dagje ) |
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
En wie had mij dan? Ik doe even net alsof ik niet weet dat Wilc0 dat was |
|
nietmeer
|
Even klein applausje voor Kpuc & Sjaak voor hun noeste arbeid |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Het was kort dag, zeg maar gerust op t laatste moment Nou ja, volgend jaar doe ik toch maar eens mee |
|
nietmeer
|
Hier nog een extra Veer voor de twee hulp-sinten |
|
BatFish Oudgediende
WMRindex: 8.010 OTindex: 23.869
|
Yep, leuke wedstrijd, chapeau voor de organisatie. Ik hoop alleen dat er volgend jaar iets langer de tijd is om te stemmen. Ik was een aantal dagen offline vanwege een congres. Ik had ongeveer driekwart doorgelezen, maar toen ik de volgende dag door de rest heen scande kon ik niet meer stemmen. Ik had achteraf voor het gedicht van Naaoomii willen stemmen. Die heeft in elk geval goed gescoord . Dank voor de eervolle vermelding overigens. Bizar, Nordic Guardian... moi???;) |
|
Naaoomii Oudgediende
Ach ik heb het Zustur in ieder geval niet moeilijk gemaakt, op mijn PP staat echt alles Ben er nog steeds heel blij mee |
|
nietmeer
|
@Naaoomii: Hoezo niet moeilijk, ik heb 4 jaar blogs door moeten spitten hoor |
|
Naaoomii Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Quote: Mmore schreef: Iedereen bedankt voor het mee doen - de winnaar ontvangt nog een mailtje met wat meer informatie mbt de prijs! *Zit gespannen de inbox in de gaten te houden voor die welverdiende voetreis naar Lourdes * |
|
Naaoomii Oudgediende
|
|
nietmeer
|
@Naaoomii: Nee, liever een geheel verzorgde all inclusive trip naar een warm oord. Maar dat zal er wel niet inzitten |
|
BatFish Oudgediende
|
@Cootje68: Een tripje naar de keuken misschien |
|
Naaoomii Oudgediende
|
|
BatFish Oudgediende
|
@Naaoomii: Bij mij wel hoor. Zeker als de oven aan staat |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Quote BatFish: @Cootje68: Een tripje naar de keuken misschien Want vrouwen horen nu eenmaal... |
|
nietmeer
|
@Kameleon: Je weet dat mannen halve vrouwen zijn ? (Wegens het ene X-chromosoom.) En daarbij: 2 mannen kunnen multitasken, en zijn samen dus ongeveer 1 vrouw |
|
Naaoomii Oudgediende
|
|