WMR bowling 14 |
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Gelukkig dat je je beter voelt, Kolleke Als er toch meer Kameleons zijn deze keer, vraag ik desnoods Bo wel om voor me te gooien |
|
Kolleke Erelid
WMRindex: 1.240 OTindex: 6.293
|
Ja, fijn is dat Ik weet niet of hij mee wil gooien, maar ik ga hem wel aansporen, zo leert hij mensen kennen Jammer dat er een stel niet komen |
|
Kameleon Oudgediende
Kolleke, hahaha, ik zie het trouwens wel weer gebeuren hoor, dat ik op 3 banen sta En klopt |
|
Kolleke Erelid
|
|
|
Kameleon Oudgediende
Kolleke, gezellieee Het is niet makkelijk, om mij te zijn op een bowling, ik praat echt altijd met iedereen, hahaha |
|
Kolleke Erelid
|
Kan je niet, naast alle kleuren, ook meerdere personen aannemen??? Dat praat wat makkelijker |
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Kameleon is zo gek als een deurknop... die geeft iedereen een handje |
|
Kameleon Oudgediende
Emmertje, precies. Kolleke, dan word ik opgenomen in een inrichting En dat is wel zo |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Grinzz, in mijn ervaring is de tijd altijd te kort om iedereen te spreken wie je van plan was We zien wel waar het op uitloopt dit keer |
|
Kolleke Erelid
|
Met de vorige bowling was je er al mee begonnen, je stond toch op drie banen... @Relpa: we wachten wel af, ook ik heb de vorige keer voor mijn gevoel te weinig mensen gesproken |
|
Kameleon Oudgediende
Relpa: Precies! Ik moet echt gewoon een week hebben. Kolleke: Oh ja Daar heb je een sterk punt |
|
Kolleke Erelid
|
Ik ben ertussenuit voor nu. Tot later! |
|
Kameleon Oudgediende
Kolleke, tot later |
|
Zatan Senior lid
WMRindex: 545 OTindex: 149 S |
@emmertje: Dat heb je heel scherp opgemerkt. Want ik wil ook conditioneel en psychisch op peil blijven hea! |
|
nietmeer
|
yes-my-dear: uit groningen |
|
yes_my_dear Oudgediende
WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
@Mamameisje: Ow dat is ook voor mij een beetje te ver om Misschien kun je met iemand uit Groningen mee? Of willen je ouders zelf even mee? |
|
glaasje Erelid
WMRindex: 749 OTindex: 2.550 T |
ik zou dolgraag weer willen komen maar ik kan nergens meer die goedkoop-treinen-voor-1-dag kaartjes meer krijgen. |
|
nietmeer
|
Quote @glaasje: ik zou dolgraag weer willen komen maar ik kan nergens meer die goedkoop-treinen-voor-1-dag kaartjes meer krijgen. Dan kijk je je ouders lief aan . |
|
Anoek Erelid
WMRindex: 1.642 OTindex: 5.015 S |
Jaaaa, leuk hoor, bowling plannen op mn verjaardag Ik zal er dus niet zijn |
|
MitoThorson Oudgediende
WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
@Anoek: is wel een verjaardag om nooit te vergeten dan en krijg je al je verjaardags knuffels enso echt |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Anoek Moet komen Wie gaat er anders de bowling modereren |
|
MuseMatt Oudgediende
WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Ik niet |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Ik ook niet |
|
yes_my_dear Oudgediende
WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Lijkt me ook geen goed idee als ik dat ga doen want dan krijg je allemaal dubbelposts |
|
Anoek Erelid
WMRindex: 1.642 OTindex: 5.015 S |
Als ik al weg zou gaan op mn verjaardag was het naar een personeelsfeestje, die waren eerder! Maar niet dus. Anders komt al het bezoek voor niks enzo. En ik wil taart |
|