WMR bowling 14 |
nietmeer
|
Quote @Kristel: Wat is een niet melkert baan? Het tegenovergestelde van een melkertbaan . Maar nogmaals: Rond 1 uur verzamelen op Utrecht CS? |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Kristel, dat is een baan wie ik zelf heb gevonden Dus doe Ziegmund Frutkut maar de groeten van me |
|
Invisible Oudgediende
WMRindex: 3.730 OTindex: 5.186
|
Melkert banen bestaan toch allang niet meer? Wat overigens verd... jammer is, er werd veel nuttigs mee gedaan wat nu blijft liggen. |
|
Kpuc Oudgediende
Invis, inderdaad, die zijn er al jaren niet meer dus wie mij daarop wil afzeiken komt dom uit |
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
Vailan; ik zal er staan samen met Stefsel en Broertje |
|
ErikTeske Senior lid WMRindex: 34 OTindex: 209 Wnplts: Velsen
|
7 mei werken ;O xD lekker me hobby doen dus solly |
|
Invisible Oudgediende
WMRindex: 3.730 OTindex: 5.186
|
Offtopic: Quote Kpuc: Invis, inderdaad, die zijn er al jaren niet meer dus wie mij daarop wil afzeiken komt dom uit Ik vind afzeiken sowieso meer over de afzeiker zeggen dan over de afgezekene...En al helemaal als het in het geniep, achterom etc gebeurd. Ik probeer te voorkomen dat ik ooit iemand afzeik, maar als ik dan toch afzeik dan degenen die afzeiken.....maar wel met open vizier en plein publique. |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
@Invisible: het probloeem is alleen dat dat laatste niet mag volgens de WMR-regels. Dusssssss NIET zeiken is nog beter. |
|
Preddie Senior lid
WMRindex: 118 OTindex: 1.649
|
Nog meer mensen die de trein nemen in Rotterdam? Ik kan namelijk echt de weg niet vinden met die treinen enzo, dus als iemand anders ook vertrekt uit rotterdam, zou ik graag meegaan |
|
|
@ErikTeske: `me zelfs miss toch ergens een gat in me agenda op die dag dus ga wel ff kijken ;D |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Quote @Preddie: Nog meer mensen die de trein nemen in Rotterdam? Ik kan namelijk echt de weg niet vinden met die treinen enzo, dus als iemand anders ook vertrekt uit rotterdam, zou ik graag meegaan *steekt vinger op* |
|
Preddie Senior lid
|
|
|
Kpuc Oudgediende
Moord-recht |
|
Chocolaatjex Lid WMRindex: 32 OTindex: 45 S |
allemaal heel leuk dit zou heel graag willen komen,, maar heb toch geen vervoer haha |
|
Preddie Senior lid
|
@Chocolaatjex: Waarom kom je ook niet met de trein? Niet duur en je kan met een paar meereizen |
|
Violetje Oudgediende
WMRindex: 182 OTindex: 12.511
|
geen bowling voor ons nog steeds nie |
|
Chocolaatjex Lid WMRindex: 32 OTindex: 45 S |
Quote @Preddie: @Chocolaatjex: Waarom kom je ook niet met de trein? Niet duur en je kan met een paar meereizen misschien ideetje ja |
|
Irthe Erelid
WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
ik ben er bij hoef niet te werken^^ |
|
Violetje Oudgediende
|
@Irthe: ik moet wel werken... dus wij kunnen nie baal er egt van.. |
|
Irthe Erelid
@Violetje: en niemand kan ruilen met jou? ohw jammer! idd is te begrijpen! |
|
Violetje Oudgediende
|
@Irthe: nee da gaat dus nie... we zijn nog iets aan het proberen maar ben er bang voor |
|
Irthe Erelid
@Violetje: stomme baas hopen dat het toch nog lukt dat je baas op 6 mei om 3 voor 12 's nachts belt van morgen ben je toch wel vrij jullie mogen naar Utrecht |
|
Karamel Erelid
WMRindex: 298 OTindex: 3.568
|
We hebben hier geen trein seut Maar we kunnen proberen, alleen das net met de week van de examentraining |
|
|
ik kom dames en heren heb goede verhalen gelezen , |
|
nietmeer
|
*deelt 'voor de verandering' nog maar eens een rondje free hugs uit* |
|