DOODSTRAF VOOR SADDAM |
Loempia finalist MPPV 06 WMRindex: 415 OTindex: 2.528
|
Och, dit was het filmpje waar ze het ik het nieuws ook al over hadden. Een dag daarvoor had ik heb al op die site gezien. Weinig te zien trouwens op dat filmpje. |
|
|
Slicky Erelid
WMRindex: 697 OTindex: 1.759
|
Inderdaad. Hoe moeilijk kan het zijn om de camera op Saddam te blijven richten en niet de vloer? |
|
|
Loempia finalist MPPV 06 WMRindex: 415 OTindex: 2.528
|
Omdat het eigenlijk niet mocht misschien? En het daarom een beetje snel snel ongezien moest gebeuren? Lijkt me wel een beetje moeilijk dus het kan ook zo zijn dat (bijna) iedereen er van afwist dat hij aan het filmen was en dat hij gewoon een klungel is Of er werd veel geduwd. |
|
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Erg van niveau is het niet...
Bendeleden tegen bendeleden..
|
|
|
Slicky Erelid
|
Quote Loempia: Omdat het eigenlijk niet mocht misschien? En het daarom een beetje snel snel ongezien moest gebeuren? Lijkt me wel een beetje moeilijk dus het kan ook zo zijn dat (bijna) iedereen er van afwist dat hij aan het filmen was en dat hij gewoon een klungel is Of er werd veel geduwd. Hadden se maar een vrouwtje met een burka in moeten huren. Gaatje erin voor de lens. Niemand die het ziet. |
|
|
Slicky Erelid
|
Quote Nu.nl: 'Maker illegale video Saddam opgepakt' BAGDAD - De Iraakse autoriteiten hebben een beveiligingsmedewerker opgepakt die illegaal opnames zou hebben gemaakt van de executie van Saddam Hussein. Dat heeft een Iraakse functionaris tegen de Amerikaanse nieuwszender CNN gezegd. De verdachte wordt ondervraagd. Lees verder |
|
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Die worden nu ook opgehangen.. Helaas pindakaas. |
|
|
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Volgens mij was bush wel blij met het filmpje... |
|
|
sjatter Oudgediende
WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Quote Mmore: Die worden nu ook opgehangen.. Helaas pindakaas. En de beul wordt ook opgehangen, en degene die saddam beledigde ook, en die het touw heeft geknoopt, en de rechter, en, en, en, enz. Ze hebben nog heel wat op te hangen daar. |
|
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Nou, hangende de uitspraak wordt er niet gehangen lijkt me, het hangt ervan af of hij schuldig is. Maar misschien had die beveiliger het filmpje niet aan de grote klok moeten hangen. |
|
|
sjatter Oudgediende
Bush: Executie Saddam had waardiger gemoeten. klikHij zou hem het liefste nog 147 keer ophangen. |
|
|
sjatter Oudgediende
Nieuwe video van Saddam, waarop duidelijk zijn 90 graden afgebogen nek is te zien een een gapende wond met bloed. Hier moet je echt een sterke maag voor hebben, en anders niet kijken. klikDit is geen grapje. www.totallycrap.com Hier staat hij als het niet werkt. |
|
|
mopje Junior lid WMRindex: 6 OTindex: 20 Wnplts: Den Haag
|
Jeetje... ziet er wel heel eng uit... |
|
|
Andries Louw Senior lid WMRindex: 167 OTindex: 202 Wnplts: Sneek S |
Sjatter: Ik wou hem net posten (vkmag.com bezocht?) |
|
|
Pietjuhh Senior lid WMRindex: 83 OTindex: 713 Wnplts: Zeist
|
ik heb gehoord van een kennis van me dat saddam nog leeft,en dat ze zijn broer hebben opgehangen..en die andere broer was een halfbroer..zoiets maar ik kan nergens iets daarover vinden..hebben jullie ook zoiets gehoord toevallig?? |
|
|
deekayblue Senior lid WMRindex: 437 OTindex: 873 S |
hmm..ik ben tegen de doodstraf ik zie `em liever wegkwijnen in een cel .kan ie nog eens spijt krijgen hopelijk. |
|
|
heraux Oudgediende
Quote Pietjuhh: ik heb gehoord van een kennis van me dat saddam nog leeft,en dat ze zijn broer hebben opgehangen..en die andere broer was een halfbroer..zoiets maar ik kan nergens iets daarover vinden..hebben jullie ook zoiets gehoord toevallig?? Dat was Saddam Xerox(tm) |
|
|
nietmeer
|
volgens mij kan dit topic wel weer gesloten worden, Saddam is alweer een jaar geleden opgehangen. |
|
|
heraux Oudgediende
Ik belde gisteren nog, we hadden even een kort gesprek.. toen werd ie opgehangen..
De telefoon dus.. waarschijnlijk belde hij mobiel en was het beltegoed op. Een korte SMS later wist ik dat hij ging nadat hij hing, nu heeft ie een wing..
Tuurlijk komt Saddam in de Hemel - net als alle andere mensen met een olievoorraad - want als keeper of the Inn heb je nu eenmaal priveleges. |
|
|
heraux Oudgediende
Quote deekayblue: hmm..ik ben tegen de doodstraf ik zie `em liever wegkwijnen in een cel .kan ie nog eens spijt krijgen hopelijk. Spijt? Hoe zou dat kunnen gebeuren? Als grote Bewaker van het Zwarte Woud - allom geprezen dat het nog niet op was.. zo zuinig was Saddam wel |
|
|