Wat eet jij vanavond |
HoLaHu Oudgediende
WMRindex: 6.356 OTindex: 2.476
|
Gemarineerde kipdrumsticks met witlofsalade en gebakken aardappeltjes. |
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.390
|
Pizza |
|
Minion Oudgediende
WMRindex: 82 OTindex: 22.635
|
ik had broccoli |
|
Beereekhoorn Oudgediende
WMRindex: 1.250 OTindex: 10.034
|
Ik had zelfgemaakte pulled pork, en zelfgemaakte bbq saus en het was zomaar erg lekker |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.012 OTindex: 93.483
|
Ik heb met @Minion meegegeten: broccoli 🥦 |
|
Mamsie Oudgediende
WMRindex: 46.269 OTindex: 96.116
|
Ik heb in de caravan een pizza gemaakt. Die kant en klare pizzabodems uit de koeling hebben ze hier gelukkig ook. En hij was weer superlekker met geraspte Emmenthaler kaas erover. |
|
Minion Oudgediende
|
spitskool met cordon blue |
|
HoLaHu Oudgediende
|
Spruitjesschotel met gegratineerde aardappeltjes. |
|
HoLaHu Oudgediende
|
Schouderkarbonaadjes met champignonsaus, erwtjes en worteltjes en gebakken aardappels uit de oven. |
|
Minion Oudgediende
|
ik had spinazie met eitje en speklap |
|
HoLaHu Oudgediende
|
Voor vanavond wordt het bami, lekker met een gebakken eitje erop en uiteraard kroepoek erbij! |
|
HoLaHu Oudgediende
|
Voor vanavond heb ik weinig tijd om te koken, dus dan maar een keertje een bak zelfgemaakte soep uit de diepvries pakken, daarbij een paar pasteitjes met ragout uit een blik. Nood breekt wet.... |
|
Beereekhoorn Oudgediende
|
Gisteren een ratatouile quiche erg lekker en vanavond maakt mijn lief een grote pan nasi mmmmm |
|
allone Oudgediende
|
Ik had jarenlang geen griesmeel gegeten en nu heb ik er zin in dus eet bij iedere maaltijd griesmeelpap/ griesmeelpudding Dat zal waarschijnlijk niet lang duren, maar vandaag nog wel. |
|
HoLaHu Oudgediende
|
Een maaltijdsalade, met rucola, gekookte krieltjes, sardines, ei, tomaat, bosuitjes en zilveruitjes... |
|
Minion Oudgediende
|
ik had andijvie met slavink |
|
Mamsie Oudgediende
|
Hier was het croque monsieur van de franse Lidl. Verrassend lekker! |
|
Beereekhoorn Oudgediende
|
Zalm met knoflook, balsamicocreme en dille, pasta mezanotte, artisjokhartjes met pesto,
Ik ga zo lekker genieten |
|
HoLaHu Oudgediende
|
|
|
Beereekhoorn Oudgediende
|
|
|
Mamsie Oudgediende
|
Ik had vandaag een macaronirecept. En dat heb ik in de oven gemaakt. Zag ik op YouTube:een dame legde gewoon een bos ongekookte spaghetti in een ovenschaal, legde er van alles bovenop met een scheut water en schoof dat zó in de oven. En haalde er een prachtig gerecht weer uit. Nou, dat heb ik gedaan met een macaronivariant en het resultaat was wonderbaarlijk! Een half uitje, gesnipperd erbij, twee Franse worstjes, chipolata's aan stukjes gesneden erbij. En ook een pakje van die tomatenprut. En op het laatst een zakje geraspte emmenthaler kaas er overheen. Zooooo makkelijk en ongelofelijk lekker! |
|
allone Oudgediende
|
@Mamsie: je hebt een oven in je sleurhut? |
|
Mamsie Oudgediende
|
@allone: Ja, heerlijk! En die wordt zeer frequent gebruikt. Zaterdag weer pizza maken met zo'n kant en klare deegrol, net als thuis. Die kopen we hier van het merk Herta en dan moet ik altijd lachen want het klinkt alsof ik een hond koop. Dus zeggen we tegen elkaar dat er vandaag een hond gekocht moet worden voor de pizza! Laatste edit 03-06-2023 04:20 |
|
allone Oudgediende
|
|
|
Beereekhoorn Oudgediende
|
@Mamsie: dat macaronigerecht wil ik ook wel eens proberen, hoe lang en hoe heet in de oven? |
|