Wat eet jij vanavond |
Minion Oudgediende
WMRindex: 82 OTindex: 22.635
|
ik denk broccoli of spitskool |
|
Mamsie Oudgediende
WMRindex: 46.269 OTindex: 96.116
|
@Beereekhoorn: Ik had hem op 200 gezet en schat zo'n 30 minuten. Een keer erin geroerd. En verder gooi je er maar in wat je lekker vindt. Ik had zo'n pakje gezeefde tomaten en nog een scheutje water, niet teveel. Eet smakelijk! |
|
Minion Oudgediende
|
spitskool is het geworden |
|
Mamsie Oudgediende
|
Heerlijk pizza gemaakt. Smaakte uitstekend met een pak rosé. En morgen barbecue met de heerlijkste dingen erop. Ach... we hebben hier toch zo'n zwaar leven..... 😃 |
|
HoLaHu Oudgediende
WMRindex: 6.356 OTindex: 2.476
|
Voor straks asperges, supervers..ze waren nog geen uur uit de grond! Lekker traditioneel, met eitjes, ham, krieltjes en een botersaus.. |
|
Beereekhoorn Oudgediende
WMRindex: 1.250 OTindex: 10.034
|
Vanavond pannekoeken |
|
Minion Oudgediende
|
ik had kapucijners |
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.390
|
Draadjesvlees, aardappelen met jus, boontjes met spekjes erdoor en vla na. |
|
HoLaHu Oudgediende
|
@Zuwe: Oh, dat klinkt heerlijk! |
|
Minion Oudgediende
|
witlof |
|
HoLaHu Oudgediende
|
@Minion: Heb je niks bij die witlof? Vlees, aardappels? |
|
Minion Oudgediende
|
Rodekool met gehaktbal |
|
Mamsie Oudgediende
|
Gisteren macaroni uit de oven. Lekker maar er leek iets te ontbreken. Later zag ik dat het gehakt nog in de koelkast lag. Lekker slim hè! Nou ja, dat eten we dan vandaag. |
|
Jawel Oudgediende
WMRindex: 1.679 OTindex: 8.093
|
@Mamsie: per ongeluk een vegetarische maaltijd dus... |
|
Mamsie Oudgediende
|
@Jawel: Nou ja... moet kunnen, ja toch! |
|
Beereekhoorn Oudgediende
|
Vanavond, kalfsschnitzel , gebakken aardappelen en appelmoes |
|
botte bijl Oudgediende
WMRindex: 90.820 OTindex: 39.086
|
stevige groentesoep |
|
HoLaHu Oudgediende
|
Met dit weer ben ik echt een ramp met eten. Ik heb nergens zin in, ik eet nauwelijks. Halverwege een boterham hoef ik al niet meer. Ik prent mezelf in dat ik MOET eten! Dus vanochtend met frisse tegenzin een croissantje naar binnen gewerkt..Nou ja, vanochtend...Het was eerder vanmiddag. Na elven in ieder geval. En aangezien de weekmarkt er vandaag was en mijn Lief zin had in kibbeling, ben ik vanmiddag naar de markt gekuierd om daar een bucket kibbeling te halen. Die hebben we vanavond dan maar gegeten, met geroosterd brood erbij en een paar sausjes. Maagvulling...inderdaad! |
|
Mamsie Oudgediende
|
@HoLaHu: Als je geen trek in eten hebt, nou dan eet je toch niet! Zolang je maar zorgt dat je wél veel drinkt kan dat geen kwaad. Op de duur krijg je vanzelf toch wél weer honger. |
|
Grouse Oudgediende
WMRindex: 5.685 OTindex: 4.895
|
Ik denk dat ik de barbecue vanavond maar weer eens aanslinger. Verse houtskool (grote brokken) in huis gehaald. Lamsboutschijf erop, gegrilde groenten zoals witlof, courgette, paprika. Gepoft aardappeltje erbij. Komt goed. |
|
Mamsie Oudgediende
|
@Grouse: Klinkt wat droog. Vergeet je niet iets? 🍷 |
|
Grouse Oudgediende
WMRindex: 5.685 OTindex: 4.895
|
@Mamsie: Het forum heet: Wat eet jij vanavond. Maar wees vooral niet ongerust dat ik ga verdrogen hoor 🍷🍺 Laatste edit 15-06-2023 12:57 |
|
Mamsie Oudgediende
|
Vanavond is onze bescheiden barbecue. Veel te warm om eten te gaan staan koken! |
|
Beereekhoorn Oudgediende
|
Wij een tonijnsalade met pasta |
|
HoLaHu Oudgediende
|
Vandaag broodjes gehaald bij de bakker, gerookte zalm was in de aanbieding bij de super, tomaten, eieren, ham, kaas, farmersalade, augurken en zilveruitjes hadden we nog in huis. Dus we konden zelf onze Broodjes Gezond de Luxe samenstellen! Dat was dan wel weer heel lekker! |
|