Wat eet jij vanavond |
Mamsie Oudgediende
WMRindex: 46.269 OTindex: 96.116
|
|
|
HoLaHu Oudgediende
WMRindex: 6.356 OTindex: 2.476
|
Voor vanavond een maaltijdsoep, met stokbrood en kruidenboter. |
|
HoLaHu Oudgediende
|
Voor vanavond kipfilet in champignonroomsaus, met gemengde salade en gebakken aardappeltjes. |
|
Beereekhoorn Oudgediende
WMRindex: 1.250 OTindex: 10.033
|
Mijn lief is een heerlijke bami aan het maken voor mij zonder peper mmmmm |
|
Grouse Oudgediende
WMRindex: 5.685 OTindex: 4.895
|
Pompoenhutsput met rookworst (In plaats van wortel geroosterde pompoen. Op smaak gebracht met komijn, peper en gember) |
|
Grouse Oudgediende
|
Runderchipolataworstjes Rösti met paddestoelen Witlof uit de oven met honing en olijfolie Paprika gevuld met tomaat uit de oven
Zeer rijke chocoladepudding toe
Alleen de worstjes waren al kant en klaar (behalve het bakken) De rest uiteraard weer uit eigen keuken. Laatste edit 16-11-2023 19:06 |
|
Beereekhoorn Oudgediende
|
@Grouse: leuk is dat he zelf koken Vandaag pulled pork (ja zelfgemaakt helemaal zelfs de sausen want daar zit normaliter peper in ) met verse kadetjes voor mijn lief en bolletjes voor mij oh ja en wat sla erbij Laatste edit 17-11-2023 08:42 |
|
HoLaHu Oudgediende
|
Morgenavond gaan we uit eten. Ik ben lid van de Huurdersraad van onze Woningcorporatie en één keer per jaar gaan we met die club uit eten, samen met onze partners. Heel gezellig en ook bij een heel goed restaurant. Divino in Hapert. Goed voor een paar eervolle vermeldingen en nu in de race voor een Michelinster....Dus we zijn benieuwd! |
|
Grouse Oudgediende
|
Vanavond was het kabeljauwhaasje met gekookte aardappelen en hollandaisesaus en wortelen met doperwten. Advocaatmousse toe.
Wederom geen pakjes en zakjes.
|
|
Beereekhoorn Oudgediende
|
@Grouse: klinkt goed, een hollandaise saus vjnd ik nog wel lastig maken Vanavond uiensoep van zelf getrokken bouillon geen blokje of zakje in de buurt |
|
Grouse Oudgediende
|
@Beereekhoorn: Het is inderdaad een beetje een stresssaus. Een paar graden te warm en het gaat schiften. Veel oefenen dus. Vanavond stoofvlees en rode kool met appeltjes en aardappelpuree. Laatste edit 18-11-2023 10:41 |
|
Beereekhoorn Oudgediende
|
En morgenavond (zondag) weer eens frites met tartaartje en voor mij appelmoes wat mijn lief wil hoor ik morgen @Grouse: ik zal weer eens gaan oefenen binnenkort Laatste edit 18-11-2023 22:12 |
|
HoLaHu Oudgediende
|
Ik heb vandaag een flinke pan wittebonensoep gemaakt. Kunnen we twee dagen mee vooruit. Stokbrood en kruidenboter daarbij... |
|
Minion Oudgediende
WMRindex: 82 OTindex: 22.623
|
Weet ik nog niet. Ik ga vanavond uit eten in het wereldrestaurant in mijn woonplaats. |
|
Beereekhoorn Oudgediende
|
@Minion: veel plezier, Vandaag mijn favoriet, schnitzel, gebakken zardappelen en appelmoes, en spinazie voor mijn lief |
|
HoLaHu Oudgediende
|
Eigenst gemaakte, geschilde en gesneden, verse patates frites. In Ossewit voorgebakken én naderhand afgebakken...Heerlijk! |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.009 OTindex: 93.473
|
@Beereekhoorn: houd je niet van spinazie? Ik had gisteren van alles, spruitjes worteltjes courgette zoete aardappel… |
|
Beereekhoorn Oudgediende
|
@allone: niet echt ik vind weinig groente echt lekker, alhoewel, spruitjes en boontjes en peultjes en sla lust ik wel O.t. nog geen idee wat we vanavond gaan eten, vandaag is boodschappendag |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.009 OTindex: 93.473
|
@Beereekhoorn: dus je gaat geen vegetariër worden ? Ik heb koolrabi voor vandaag liggen |
|
Beereekhoorn Oudgediende
|
@allone: eet wel weinig vlees, maar ga niet zonder vlees leven , alhoewel mijn vegetarische bouillon erg lekker is |
|
Minion Oudgediende
|
volkoren brood met oude kaas |
|
Beereekhoorn Oudgediende
|
@Minion: Wij pasta met zalmsaus en kappertjes |
|
Grouse Oudgediende
|
Zuurkoel met spek met een krokante kaaskorst |
|
HoLaHu Oudgediende
|
@Grouse: Oh, lekker! Wij hadden van ons etentje van onze trouwdag nog het een en ander over, waaronder wat stokjes saté met pindasaus. Dus die hebben we uit de vriezer gehaald, ik kook morgen wat rijst, kleed die een beetje aan met ei, ham en verschillende kruiden. Daar de saté bij...Lekker hoor! |
|
Minion Oudgediende
|
hetzlefde als gisteren |
|