Saaie games |
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Tjee Elensar, die heb ik ook nog liggen hahahaha. Als je het pistool tegen het scherm hield,gingen alle eendje zowiezo dood |
|
Elensar Senior lid WMRindex: 121 OTindex: 109
|
hahaha, dat was ik nog niet achter gekomen slim. maar super mario bros 3 is toch iets meer mijn favoriet. |
|
semtex Senior lid WMRindex: 150 OTindex: 95 Wnplts: zuid holla
|
mario maakte zijn debut in 1981 in het spel Donkey Kong (overigens heette hij in dit spel "jumpman") op de atari (de mensen van die generarie weten denk ik wel welk spel dat is) het was de bedoeling om schuine hellingtjes te beklimmen dmv laddertjes en touwen helemaal bovan aan de helling stond donkeykong met princes die opgesloten zat in een kooi. donkeykong gooide dan rollende tonnen van de helling waar je overheen moest springen. het was mijn eerste game |
|
blackwidow Junior lid WMRindex: 13 OTindex: 10 Wnplts: leek
|
vroeger had je ook nog pong? moest je aansluiten op de tv. twee balkjes en een balletje. |
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Iedereen kan een ander spel saai vinden. Best een nutteloos topic naar mijn mening. |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
@Tovenaar, lees dit eens en probeer het toe te passen.Dan blijft de sfeer wat gezelliger hier. |
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Quote Luna: Tovenaar, lees dit eens en probeer het toe te passen.Dan blijft de sfeer wat gezelliger hier. Ik heb respect voor iedereen hier, ik gaf alleen mijn mening. Blijkbaar wordt die neit geaccepteerd hier. |
|
Tukka finalist MPPV 06 WMRindex: 292 OTindex: 954
|
@ Tovenaar Ik denk dat het nogal bot overkwam. Smaken verschillen, en daarom is het juist geen nutteloos topic naar mijn mening. -Maar heel even 1 ding: volgens mij zijn er reacties van frank1993NL uit dit topic verdwenen, want mijn superdeluxe grap over afvallen slaat nu helemaal nergens meer op |
|
Duke Nukem Erelid
WMRindex: 1.260 OTindex: 43
|
Quote kpuc: Welk spel was nu eigenlijk de eerste Mario? Mario verscheen voor het eerst op een handheld van nintendo in 1981 in het spel donkey kong. Z'n eerste eigen avontuur was op de NES (8bit ) in 1985 |
|
Duke Nukem Erelid
WMRindex: 1.260 OTindex: 43
|
Quote Tukka: -Maar heel even 1 ding: volgens mij zijn er reacties van frank1993NL uit dit topic verdwenen, want mijn superdeluxe grap over afvallen slaat nu helemaal nergens meer op Ik begreep er ook al nix van |
|
Tukka finalist MPPV 06 WMRindex: 292 OTindex: 954
|
@Duke Nukem Volgens mij dachten mensen dat ik totaal gestoord ben maar even serieus, kan iemand mijn bericht verwijderen of de andere twee weer terugzetten? klein beetje slordig dit |
|
laurenssie winnaar PW 06 WMRindex: 495 OTindex: 1.166 Wnplts: Zwijndrech
|
Runescape |
|
Vivi Senior lid WMRindex: 203 OTindex: 1.523 Wnplts: Meerle, Be
|
Alle auto race spelletjes ops: |
|
remy Senior lid
WMRindex: 308 OTindex: 373 S |
Quote Tukka: @Duke Nukem Volgens mij dachten mensen dat ik totaal gestoord ben maar even serieus, kan iemand mijn bericht verwijderen of de andere twee weer terugzetten? klein beetje slordig dit je word genegeerd! en ik vond et idd raar staan @ kpuc ja die was het denk ik |
|
nietmeer
|
Bericht verwijderd, als dat degeen was die bedoeld werd? |
|
eM!nence Senior lid WMRindex: 822 OTindex: 112 Wnplts: Amsterdam
|
Wha, mijn oom en tante hadden zo'n NES met Duck Hunt heel grappig vond ik dat toen maar toen was ik best klein. En Sims 1 heb ik gespeeld maar vind het nu echt heel saai, kan het alleen maar met cheats anders vind ik m'n huis lelijk |
|
Phantom Senior lid WMRindex: 428 OTindex: 285 Wnplts: Delfzijl
|
Quote laurenssie: Runescape Helemaal mee eens! |
|
l1dert Senior lid WMRindex: 26 OTindex: 417 S |
|
|
dandy winnaar PW 06
WMRindex: 202 OTindex: 1.935 S |
Sims is saai, runescape is saai, wolfenstein 3d is gaaf!!
alle spellen waar ´tycoon` voorkomt in de naam (zoo tycoon enzo) Spelletjes op je mobiele telefoon SNAKE!!
|
|
laurenssie winnaar PW 06 WMRindex: 495 OTindex: 1.166 Wnplts: Zwijndrech
|
snake is grapiig. HIGH Score 4244 na 3 dagen.. |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
quake 3 unreal 2003 |
|
El_Freako9 Lid WMRindex: 0 OTindex: 101 Wnplts: Bolsward (
|
probeer maar eens een beursspel te spelen in je eentje |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
patience - daarom heet het ook zo |
|
deekayblue Senior lid WMRindex: 437 OTindex: 873 S |
saai kan ook leuk zijn , schaken op de PC? |
|
protan Senior lid WMRindex: 87 OTindex: 390 S |
van die stomme mobiele spelletjes die standaar d op je mobiel staan snake en ander prut |
|