Saaie games |
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Saaie, kinderachtige games?. Bijv. games die wel voor jouw leeftijd zijn, maar saai zijn (bijv. the sims ofzo) |
|
r03l Erelid
WMRindex: 784 OTindex: 1.990
|
bedoel je daar mee dat je saaie games op moet noemen?
|
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Ik vind The Sims juist leuk, maar dat is wel typisch een spel dat je leuk vind of niet... Ik vind avontuur spellen niet zo leuk.. |
|
Pluppel Oudgediende
heb eens de sims 1 gespeeld, en was saai qua graphics, en eens 2 gespeeld, is a leuker, maar nie mijn type spel |
|
Otto Senior lid WMRindex: 679 OTindex: 29 Wnplts: Groningen
|
Quote Mmore: Ik vind The Sims juist leuk, maar dat is wel typisch een spel dat je leuk vind of niet... Ik vind avontuur spellen niet zo leuk.. ikvind beide f*cking saaj na 1 uurtje |
|
Tukka finalist MPPV 06 WMRindex: 292 OTindex: 954
|
Weet je wat een saai spel is, doe ik wel eens met mijn horloge: je moet zo snel mogelijk de stopwatch aan/uit drukken mijn record is 9/100. Iemand anders die het kent kan het in 8/100. Echt ontzettend knap... |
|
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Quote Tukka: Weet je wat een saai spel is, doe ik wel eens met mijn horloge: je moet zo snel mogelijk de stopwatch aan/uit drukken mijn record is 9/100. Iemand anders die het kent kan het in 8/100. Echt ontzettend knap... Speelduur: ongeveer 0,1 sec. Geweldig verveelspelletje |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Wolfenstein 3D |
|
Pluppel Oudgediende
patience dat standaard op de pc staat. |
|
nietmeer
|
golf spellen, bah, bah,en nog eens bah. |
|
Ricardo finalist MPPV 06 WMRindex: 267 OTindex: 287 Wnplts: Arnhem
|
die kakkersport op zo open veldje is saai, maar midgetgolven ( met die hindernissen ) is echt wel leuk. 1x gedaan laats, zeker de moeite waard |
|
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Quote Denix: golf spellen, bah, bah,en nog eens bah. Wel beter dan pacman, of een spelletje op je mobiel... |
|
Pluppel Oudgediende
Op je pda-mda heb je bubblebreaker, ook wel grappig |
|
Burn! Senior lid WMRindex: 149 OTindex: 38 Wnplts: Holland
|
Quote Tukka: Weet je wat een saai spel is, doe ik wel eens met mijn horloge: je moet zo snel mogelijk de stopwatch aan/uit drukken mijn record is 9/100. Iemand anders die het kent kan het in 8/100. Echt ontzettend knap... Mijn horloge heeft zo'n knopje om de stopwatch mee te starten en te stoppen en een knopje om het schermpje even stil te zetten terwijl de tijd zegmaar door telt (voor een rondetijd ofzo), als je dan eerst op die startknop drukt en dan op dat tweede knopje kan je een veel lagere score halen. Ik had zo eens 0,02 sec. Effe kijken of ik dit ook op de stopwatch van m'n telefoon kan doen. ;P |
|
Be@stie Senior lid WMRindex: 535 OTindex: 781
|
Quote Denix: golf spellen, bah, bah,en nog eens bah. golf spel je zo hoor Denix; G-O-L-F |
|
*watermelon* Lid WMRindex: 20 OTindex: 35
|
Quote Burn!: [quote=Tukka]Ik had zo eens 0,02 sec. Ha! 0.01 op me stopwatch |
|
semtex Senior lid WMRindex: 150 OTindex: 95 Wnplts: zuid holla
|
ik heb de sims er op uit hier liggen voor de cube die zat er bij toen ik hem kocht ,heb precies 10 minuten gespeeld . ik kan niet begrijpen dat mensen dit leuk vinden ,echt heel erg slaapverwekkend!!!!!!!!!! |
|
Elensar Senior lid WMRindex: 121 OTindex: 109
|
nog iets positiefs te melden over een spel? ik speel eigenlijk bijna nooit spellen. zo af en toe. super mario bros 3 op de nintendo bijvoorbeeld veel gespeeld vroeger |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik ben ook nog van de Mario Bros generatie |
|
nietmeer
|
Welk spel was nu eigenlijk de eerste Mario? |
|
Pluppel Oudgediende
Ik denk die mario voor op de nintendo64 |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Nee,je hebt nog een veel oudere Mario. Comment Kpuc: Jij kent m ook he |
|
heb ik Oud Moderator
WMRindex: 1.801 OTindex: 1.045
|
Een mario voor de super nintendo... |
|
nietmeer
|
Yeps...Arcadegames, in die richting moet je het zoeken. |
|
Elensar Senior lid WMRindex: 121 OTindex: 109
|
ik heb hier een NES, met het spel Super Mario Bros + Duck Hunt. Die is al wel aardig oud, of niet? (1985) |
|