Linux Cafe |
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
|
|
glaasje Erelid
WMRindex: 749 OTindex: 2.550 T |
@heraux: bij ons op school zit er op iedere pc een Keylogger zodat we niet ongezien iets fout kunnen doen daarom doe ik op school wel eens opstarten vanuit een Live-usb op een pc met een gecrashte windows (lekker even het schoolnetwerk hacken ) |
|
heraux Oudgediende
Glaasje.. valt er wat te hakken - novell misschien? |
|
glaasje Erelid
nou het is altijd wel leuk om even op de server rond te neuzen |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
|
|
glaasje Erelid
|
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote glaasje: @heraux: bij ons op school zit er op iedere pc een Keylogger zodat we niet ongezien iets fout kunnen doen Meh, gewoon het on-screen toetsenbord gebruiken |
|
glaasje Erelid
@Ikke: daar ben ik gewoon te lui voor |
|
Thaiko Erelid
WMRindex: 238 OTindex: 1.814 S |
[ X] ik ken *Linux [ ] ik ken *Linux niet [X ] Ik gebruik *Linux [ ] Ik gebruik nooit *Linux [ ] Ik overdenk het te gaan gebruiken [ ] Vertel, wat is *Linux Perfect linux Ik zelf gebruik Ubuntu. Mijn servers werken ook op ubuntu. |
|
xilix Senior lid WMRindex: 216 OTindex: 189 Wnplts: Beverwijk
|
[*] ik ken *Linux [ ] ik ken *Linux niet [*] Ik gebruik *Linux [ ] Ik gebruik nooit *Linux [ ] Ik overdenk het te gaan gebruiken [ ] Vertel, wat is *Linux Mandriva 2010.1. dualboot met winxp. win omdat mijn ARM en PIC develop kits niet kan gebruiken onder Linux... |
|
heraux Oudgediende
|
|
|
|
|
heraux Oudgediende
Certi-fail!Belangrijk om te weten.. ook Santa leest mee |
|
Tim_038 Senior lid WMRindex: 169 OTindex: 352 Wnplts: Cluj-Napoc
|
[X] ik ken *Linux [ ] ik ken *Linux niet [X] Ik gebruik *Linux [ ] Ik gebruik nooit *Linux [ ] Ik overdenk het te gaan gebruiken [ ] Vertel, wat is *Linux
tududu |
|
|
Update van mijn post hierboven: [*] ik ken *Linux [ ] ik ken *Linux niet [*] Ik gebruik *Linux [ ] Ik gebruik nooit *Linux [ ] Ik overdenk het te gaan gebruiken [ ] Vertel, wat is *Linux Mandriva, nogsteeds, maar geen windows meer, alles werkt nu met Linux En Maemo5. |
|
masamasa Lid WMRindex: 53 OTindex: 14
|
[*] ik ken *Linux [ ] ik ken *Linux niet [*] Ik gebruik *Linux [ ] Ik gebruik nooit *Linux [ ] Ik overdenk het te gaan gebruiken [ ] Vertel, wat is *Linux ArchLinux, is rolling release dus ik houd hem gewoon bij Dual boot met Windows 7. |
|
KawasakiFreak Junior lid WMRindex: 10 OTindex: 2 Wnplts: Schiedam S |
wauw een linux topic ik gebruik Ubuntu al een tijdje, en begin er steeds meer verslaafd aan te raken zit meer in Ubuntu dan in Windows tegenwoordig. |
|
heraux Oudgediende
|
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Op dit moment zit Slackware 13.1 op mijn laptop, komend weekend ga ik de upgrade naar Slackware 13.37 wagen |
|
nietmeer
|
[ ] ik ken *Linux [X] ik ken *Linux niet [ ] Ik gebruik *Linux [X] Ik gebruik nooit *Linux [ ] Ik overdenk het te gaan gebruiken [ ] Vertel, wat is *Linux |
|
heraux Oudgediende
|
|
glaasje Erelid
[*] ik ken *Linux [ ] ik ken *Linux niet [*] Ik gebruik *Linux [ ] Ik gebruik nooit linux [ ] Ik overdenk het te gaan gebruiken [*] Ik ben verslaaft aan linux Het is maar dat je het weet |
|
kipppertje Senior lid WMRindex: 574 OTindex: 9 Wnplts: Ens
|
[*] ik ken *Linux [ ] ik ken *Linux niet [*] Ik gebruik *Linux [ ] Ik gebruik nooit linux [ ] Ik overdenk het te gaan gebruiken [*] Ik ben verslaaft aan linux Gebruik ubuntu server, ubuntu desktop gebruikte ik, Backtrack, en kubuntu op mn werk. Daarnaast is Android ook wel een beetje Linux toch? |
|
glaasje Erelid
@kipppertje: Android maakt inderdaad gebruik van de linuxkernel |
|
Pablo Oudgediende
WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Glaasje, Linux is de kernel. Android maakt gebruik van Linux, de rest is userland |
|