Twintig uur in de wacht bij een helpdesk
Een klant van British Telecom heeft bewezen over ongewoon geduld te beschikken. De 51-jarige vrouw bleef bij elkaar twintig uur aan de lijn hangen toen ze de helpdesk van het telefoniebedrijf belde. Pas nadat ze verspreid over drie dagen twintig uur vergeefs in de wacht had gestaan, gaf de vrouw uit Milford Haven op. De Britse had de klantenservice gebeld om te klagen over een niet nagekomen afspraak met een monteur van het bedrijf, meldt dagblad The Times.
Tijdens haar eerste telefoontje luisterde ze acht uur lang naar wachtmuziek, zonder dat haar telefoontje werd aangenomen. De dag erop deed ze een tweede poging, die ze na acht uur moest staken. Op de derde dag gaf ze 'al' na vier uur vertwijfeld op. Na bij elkaar twintig uur in de wacht te hebben gestaan "was ik er zo klaar mee, dat ik in tranen ben uitgebarsten", zei de vrouw in de krant. Een woordvoerder van British Telecom zei tegen persbureau AFP dat het probleem mogelijk te wijten is aan de installatie van een nieuw Call-Center systeem. "We werken er onafgebroken aan om dergelijke misstanden te voorkomen."
Gerelateerde artikelen
"We werken er onafgebroken aan om dergelijke misstanden te voorkomen."
En wie moet dat nou w'e'er geloven...
20 uur!!! hoeveel heeft dat dan wel niet gekost!
En ik maar denken dat @Home erg was
... Petje af
sodejuus waar haalt ze dat geduld vandaan! had ze niks beters met haar tijd te doen dan alleen aan de telefoon te hangen.
Dan moeten ze wel heel goede muziek gehad hebben die eerste 2 dagen, zal de 3e punk of zo geweest zijn
Kost vanzelfsprekend niks dit valt onder de noemer bedrijfsrisico
Quote
gekke-ger:
Kost vanzelfsprekend niks dit valt onder de noemer bedrijfsrisico
In Nederland mag je gewoon dokken
@stormzoeker Als er al iemand moet dokken is het installatieburo van het nieuwe call center.
Maar zoals ik als ondernemer het inschat zal zo'n groot concern als BT, hun zakelijke relatie met het installatieburo niet op het spel zetten voor die [paar] ponden.
En zijn er nog excuses aangeboden, een bloemetje of is het jammer volgende keer beter.
Zal wel rooie oortjes gehad hebben na 20 uur. ben het na 2 min meestal al zat.
nadat BT een nieuwe werknemer heeft aangenomen moeten de telefoontjes nu worden verdeeld over 2 personen.
Zo zie je maar weer, het is geen helpdesk, het is een helldesk
Zulke geduld zal ik niet hebben.... Na 10 minuten kap ik zeker mee!
in nederland hoor je nog hoeveel "nep/echte klanten"
er voor je zijn
uuhm... ja sure
zeg $ 0.80p/m 20*60=1200*0.8= $ 960,-
jaja zij wel
wie hangt er dan naar 8uur geregeld dan ook op !!!!
NU BIJ ONS DE BESTE SERVICE U WORDT AL NU 10UUR GEHOLPEN (eerst 11uur)
en dan hoor je naar een half uur er zijn nog 5 wachtende voor je anderhalf uur tot het einde er zijn nog 1 wachtende voor je
dat bedrijf verdoent nu toch echt wel de noordpool douch
Quote
Jacks0n xD:
uuhm... ja sure
zeg $ 0.80p/m 20*60=1200*0.8= $ 960,-
jaja zij wel
Blijkbaar vindt ze zo dringend dat ze wel ervoor wilt betalen
Quote
Waaagh:
in nederland hoor je nog hoeveel "nep/echte klanten"
er voor je zijn
Hoe weet je dat???
Niks te doen ofzo
Quote
Luna:
Niks te doen ofzo
Ook al heb ik niks te doen, dan ga ik liever iets anders doen dan stil naar de telefoon luisteren.... Liever programmeren
so erg is sou gek worden!!!!!!!!!!
En dan maar hopen dat ze zo'n all in tarief per maand heeft....
Ehhh, ze belde? Ging het niet om een niet nagekomen afspraak met een monteur? Doorgaans schakel je die in als je telefoon niet werkt! Ergens klopt er dus iets niet......
mla, vandaar dat ze er niet door kwam
Quote marcelleke:
En dan maar hopen dat ze zo'n all in tarief per maand heeft....
Misschien kent ie phreaken, en dus hoeft ie niet te betalen
Er zijn nog 88 wachtenden voor u. Maar dat was een fout van het nieuwe callcenter. Het waren 8888 wachtenden.
eighteight eight eight... maar ze verstaat wait wait wait wait
Pffffffffffffffff, als ik ergens in de wacht wordt gezet en elke 20 seconden hoor: "Al onze medewerkers zijn op dit moment bezet. Even geduld a.u.b., U wordt zo spoedig mogelijk geholpen", dan begin ik na 2 minuten al tegen die stem terug te praten.."Jaja, dat zei je al, schiet nou maar op,sjeez ik heb nog meer te doen vandaag....!"
Laat staan dat ik 2 dagen achter elkaar 8 uur lang naar zo'n bandje of naar van die New Age muziek of Mantovani zou luisteren!
die mevrouw had gewoon dringend behoefte aan een goed gesprek
waarschijnlijk heeft ze haar hele hart uitgestort tijdens die twintig uur, en hebben die medewerkers keihard zitten lachen om alle maffe verhalen
Ik heb zo het idee dat als je zo n helpdesk belt dat er nooit wordt opgenomen, wie zou er nou zo n baan willen waar iedereen de hele dag loopt te zeuren.
Dat wachten op zich is al erg, maar die rampzalige 'muziek' die je dan opgedrongen krijgt!
En inderdaad steeds die zelfde zeur die je vertelt dat je 'nog even' geduld moet hebben.
Ze zal wel een zeer oor hebben gehad na al die uren die telefoon tegen haar hoofd.
Welk achterlijk persoon pikt dit ik vind het echt debiel.
Quote chichi:
20 uur!!! hoeveel heeft dat dan wel niet gekost!
Erger nog wie verdient hieraan
Ah, blijkt maar weer dat mijn haat voor telecom bedrijven terecht is.
Quote shanj:
Ah, blijkt maar weer dat mijn haat voor telecom bedrijven terecht is.
Ik vind haat overdreven... maar ja... je hebt wel gelijk
Quote tekst:
Een woordvoerder van British Telecom zei tegen persbureau AFP dat het probleem mogelijk te wijten is aan de installatie van een nieuw Call-Center systeem. "We werken er onafgebroken aan om dergelijke misstanden te voorkomen."
tuurlijk...
zeg gewoon dat ze haar geld willen
*Dit gesprek kost 30 cent per minuut...*
Dit gebeurt je in NL niet
Hier wordt je door de belastingdienst en ambtelijke instanties altijd direct binnen vijf minuten te woord gestaan, altijd direct doorverbonden naar de juiste persoon op de juiste afdeling...
Niet dat je klaagt bij consumente bond ofzo
niks tevergeefs wachten, ze vond het wachtmuziekje gewoon leuk!
EEN moment geduld zeggen ze dan ook he
Ik snap even iets niet; als ze 20 uur aan de telefoon kan hangen, waarom heeft ze dan zo dringend een monteur nodig?
Iik denk gewoon dat de radio van die vrouw stuk was
Geduld is een schone zaak, maar deze stinkt!!!
nou ik hang al na 5 min. op die mevrouw die is gewoon dom. het kost je heel veel geld zoiets en dan blijft ze de hele dag aan de telefoon, die is gek.
wow..... die moet de nobelprijs voor geduld krijgen gewoon.
ik had dat bedrijf zo vreselijk de oren gewassen. niet normaal gewoon
genaaid
s@mmy
Lid
WMRindex: 61
OTindex: 0
Wnplts: amsterdam
snapt die dame niet dat als ze 8 uur w8 dat er dan wel iets mis is
@ s@mmy:
dat bedacht ze na acht uur pas
lol, werkte vroeger ook voor een helpdesk en daar haden we ook geregeld de neiging om iemand in hold te zeten totdat ze het opgaven
deze heeft dat wel heel lang volgehouden.
*ping* "er zijn nog twee duizend vier honderd acht en tachtig wachtenden voor u. een ogenblik geduld alstublieft."
Om hier te kunnen reageren moet je lid zijn.
Meld je
nu aan.
Login via: