![](http://farm7.static.flickr.com/6157/6269832738_a2ec9fdb4b.jpg)
|
Roxichu Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/40827.jpg) WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
nosphoenix: ....wut? |
|
nietmeer
|
klik hiertoen zei je gister of eergister. "Ah das op mijn verjaardag ![:(](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/sad.gif) " Of iets in die richting ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
@Roxichu: Nee maar ik moest werken, dus kon onmogelijk tv kijken op hetzelfde moment ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
Roxichu Erelid
|
Toen ik bij de kaartverkoop keek stond er 20 oktober Of was ik scheel. |
|
nietmeer
|
donuts in amerikanen kunnen echt elke vorm hebben...
@rox ja dat klopt.Laatste edit 29-09-2013 01:24 |
|
Roxichu Erelid
|
Quote: En ik ben bijna 30 jammer genoeg. Heb het gevoel alsof ik aardig wat jaartjes ergens gemist heb ![*8](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/huh.gif) ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) @Taz... Wat heeft dit te maken met tv kijken? |
|
Roxichu Erelid
|
nosphoenix: Donuts in amerikanen? Clarify? |
|
nietmeer
|
Amerika* |
|
Roxichu Erelid
|
Aha Tja... 'Murrica. |
|
nietmeer
|
@Roxichu: Dat had niks met tv kijken te maken ![8-)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bonk.gif) Maar de discussie was toen ook niet over de tv, maar hoe oud iedereen was ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Wel bij de les blijven he ![;)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/wink.gif) |
|
nietmeer
|
|
|
Roxichu Erelid
|
Taz: Nee jij moet bij de les blijven ![_O-](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/dijkletser.gif) Je zei dat je aantal wat jaartjes gemist heb. Toen vroeg ik of je in een coma gelegen had. En toen zei jij en ik citeer: Quote: Nee maar ik moest werken, dus kon onmogelijk tv kijken op hetzelfde moment ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Dus... Wut? |
|
nietmeer
|
nosphoenix: Ik klik, loopt mijn laptop vast ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Ik er achter aan hollen, en nu heb ik hem weer te pakken ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) |
|
Roxichu Erelid
|
nosphoenix: Nu heb ik zin in donuts... of wat daar op lijkt |
|
nietmeer
|
@Roxichu: Oh sorry ik dacht even dat je het over het gemist had van de tv, mijn fout ![:$](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/oops.gif) |
|
Roxichu Erelid
|
Taz: ![_O-](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/dijkletser.gif) had ook gekund... Maar dat is niet zo |
|
nietmeer
|
@Roxichu: Een vet gat, met een dik randje ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
Roxichu Erelid
|
Taz: Wat voor rare fantasïen heb jij dan weer? ![_O-](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/dijkletser.gif) |
|
nietmeer
|
Oh my wat heb ik nu weer gezegd ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
Ik wil naar bed.. Maar mijn dexter episode duurt nog 19 min ![8-)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bonk.gif) |
|
Roxichu Erelid
|
Wie een kuil graaft voor een ander... ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Maar je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag ![8)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/cool.gif) Waarom heb je het gevoel dat je een aantal jaren van je leven gemist hebt? |
|
Roxichu Erelid
|
nosphoenix: ....Pause it? |
|
nietmeer
|
@Roxichu: Goeie vraag ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) Omdat die jaren zo snel voorbij gegaan zijn ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
Roxichu Erelid
|
Taz: Dan heb je ze toch niet gemist... Het leven gaat sowieso best snel... Daarom heb ik geleerd te genieten van de kleine dingen. ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) ZOALS MILKA OREO CHOCOLADE OMG. ~Nomnom~ |
|
nietmeer
|
@Roxichu: Oh ja dat is ook wel weer zo Maar ook de grote stukken chocola gaan erin als koek ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|