![](http://farm7.static.flickr.com/6157/6269832738_a2ec9fdb4b.jpg)
|
Roxichu Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/40827.jpg) WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Ligt eraan wat jij sexy vindt... |
|
nietmeer
|
@Loek: Nou, onder deze plank niet. |
|
nietmeer
|
@lepeltjes: Ergens van binnen wist ik het ook wel ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Heb nu een extra hobby erbij, om te stoppen met roken: Mijn pleegvader gaat me gitaar leren spelen, en dat lukt best aardig. alleen die linker hand die moet nog wat oefenen ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
Roxichu Erelid
|
Taz: Kun je al wat akkoorden spelen?
|
|
nietmeer
|
@Loekik ben er nog Laatste edit 15-10-2013 19:55 |
|
nietmeer
|
ik heb net de A de E en nog een geleerd, maar dat gaat nog niet zo snel ![:nee](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/no.gif) als ik nou weer es vrij ben 's morgens of 's middags, dan kan ik gewoon de gitaar pakken en es gaan oefenen uit het boek ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) En dan wel de liedjes pakken met niet zoveel akkoorden, dan gaat het wel lukken ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) |
|
Roxichu Erelid
|
Taz: Ah, nice c:
|
|
nietmeer
|
@Roxichu: wat betekent dat c: toch? ![*8](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/huh.gif) Zeker, ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) En ik heb al afgesproken om zaterdag samen te gaan spelen, hij op zijn saxofoon en ik op trompet ![8)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/cool.gif) |
|
nietmeer
|
Is een smiley @taz ga je een jazz band beginnnen? ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) |
|
Roxichu Erelid
|
Taz: ...Dat is een smiley... c: :c ...Serieus..? ![_O-](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/dijkletser.gif) Anyway.. Ik ga er vandoor. ![:w](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bye.gif) |
|
nietmeer
|
nosphoenix: Nee dat niet, maar ja je moet wat te doen hebben om de drang naar een sigaret te stoppen he @Roxichu: Dat het een smiley is dat had ik ook wel door, maar welke? ![*8](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/huh.gif) Oh nou je gaat al ![8-)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bonk.gif) Veel plezier Laatste edit 15-10-2013 20:03 |
|
Roxichu Erelid
|
Taz: Kun je dat niet zien dan? (: ......... c: Nee? Echt niet? Ciao~ ![:w](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bye.gif) |
|
lepeltjes Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/27374.jpg) WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
Taz: De meeste nummers van Nirvana hebben niet meer dan 3 akkoorden |
|
nietmeer
|
@Roxichu: Oh dus eigenlijk dezelfde als: ![:)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/smile.gif) ![;)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/wink.gif) |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
taz Hmm Nu zat ik te denken wat ik op een zaterdag deed... Maar dat is voor het grootste gedeelte slapen ![8-)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bonk.gif) |
|
Loek
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/8810.jpg) WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
Had ff telefoon veel reactie ineens. @Roxichu: foto, dan bepaal ik wel wat sexy is;) |
|
nietmeer
|
Quote Taz: @Roxichu: Oh dus eigenlijk dezelfde als: ![:)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/smile.gif) ![;)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/wink.gif) Ja, maar dan linkshandig. Tenminste, ze maakten mij wijs dat de smileys verkeerdom 'linkshandig' betekende ![8-)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bonk.gif) |
|
nietmeer
|
wortel: en waarom is dat dan nu weer? ![*8](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/huh.gif) ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
Taz: Nou, linkshandig, dan hou je de pen in speigelbeeld. dus het toetsenbord ook ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Nee, q: eigenlijk, want ik ben links ![8-)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bonk.gif) |
|
nietmeer
|
wortel: ik vind het maar erg onpractisch allemaal ![8-)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bonk.gif) |
|
nietmeer
|
Taz: Tsja, het zal wel. Het is voor de variatie echter wel grappig. En achteruit lezen kan ik nog steeds, met achteruitschrijven ben ik op een zeker moment gestopt. Ik kan het nog wel, e.v.t. zelfs spiegelbeeldschrijven. Ondersteboven lezen kan ik niet meer zo goed meer als eerst, als is het bij verveling op school heel handig ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) |
|
WMR-kok
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/10099.jpg) WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
*plof* |
|
nietmeer
|
wortel: zodat je af kan kijken wat je overbuur heeft geschreven @WMR-kok: Zeg wil je dat niet meer doen op die poefzakken, ik heb ze vanmiddag nog opgedoft ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) |
|
WMR-kok
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/10099.jpg) WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
ik kwam heel even rondneuzen. ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|