|
nietmeer
|
@Taz: doet niet aan overbuur, deze school. Maar ik zit vaak tegenover het docentenbureau, en daar ligt het dagopeningenboekje. En dat ga ik dan lezen, want dat ligt altijd open. Zooo jij verveeltje als je dat gaat lezen! zei de docente Nederlands een keer toen ik het boekje gepakt had |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
een plezierige dag verders allemaal, ik ga weer aan de slag |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: Veel plezier wortel: Wat staat er dan oa allemaal in? Ben niet nieuwsgierig hoor? |
|
nietmeer
|
Taz: domme verhaaltjes die een soort supersamenvatting van een bijbelverhaal moeten voorstellen, ervaringen van een psycholoog, random gedachten en 'gedichten'(gedachten op rijm). Alles binnen de 'levensbeschouwelijke kant van een dom thema'. (deze week: die is gek!) De gedachten zowel bij leerlingen als volwassenen geoogst (de leerlingdingen drie regels, de andere zo lang als een korte column) En mini-polls die dom zijn maar wél bij het thema passen, en prefab gebeden die dom zijn maar wél bij het thema passen. |
|
nietmeer
|
wortel: Ja ja Hmm tja eh.. ik denk dat ik snap wat daar bedoeld word, maar zeker weten doe ik het niet helemaal |
|
nietmeer
|
Taz: Gewoon, het gezeur dat een Christelijke school zichzelf verplicht om uit te kramen! En dat van een domineesdochter... |
|
nietmeer
|
wortel: Kijk dat was even wat ik miste in het verhaal Jij zit dus op een chrisistelijkeschool Ik dacht al waarom zouden die mensen dan allemaal poezie berichten in zo'n schrift schrijven |
|
nietmeer
|
Taz: Geen poëzie, de regeltjes van het domme verhaal zijn dan alleen wat korter. Maar om het nou kunst/poëzie te noemen... Neuh.
En schrift... Nou ja, een boekje van Oase dagopeningen, zoek dat maar es op op google.
Laatste edit 15-10-2013 21:04 |
|
nietmeer
|
zal ik zo es doen, maar ben er even te lui voor nu Zit ondertussen naar wat gemiste afleveringen van GTST te kijken |
|
nietmeer
|
Beuh... Dat heb ik niet eens geprobeerd, GTST kijken |
|
nietmeer
|
ik loop al een poosje achter, niet dat het echt een noodzakelijk kwaad is |
|
nietmeer
|
Heerlijk als het huis naar vlees stinkt. |
|
lepeltjes Oudgediende
WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
Taz: afbeeldingAlev: ruikt of stinkt? Laatste edit 15-10-2013 21:18 |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
eeeeeeeeeeman |
|
lepeltjes Oudgediende
WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
@Jannick: kom je het niveau weer opvijzelen? |
|
nietmeer
|
Het stinkt, maar het is prettig. |
|
nietmeer
|
Hio |
|
nietmeer
|
|
|
Jannick Oudgediende
Ik kom het niveau keihard afkraken Ik ben al gewoon klaar met werken. Normaal duurt het een uurtje of 4 langer.. |
|
nietmeer
|
Mooi in dat geval ben ik pleite, de mazzel |
|
nietmeer
|
Daag! |
|
nietmeer
|
En blijf weg. @Jannick: Lekker om wat eerder klaar te zijn, maar wel minder inkomsten zo. |
|
Loek Oudgediende
WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
Yo peoples |
|
Jannick Oudgediende
Ja beetje jammer inderdaad.. En het is ook al niet zo veel wat je verdiend daar. Maar goed. |
|
Loek Oudgediende
WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
Ach altijd nog meer dan ik... |
|