![](http://farm7.static.flickr.com/6157/6269832738_a2ec9fdb4b.jpg)
|
Roxichu Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/40827.jpg) WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
@chimera: 7, soms 8... wortel: Orkesttoeteren.. ![_O-](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/dijkletser.gif) Jij weet het altijd zo mooi te vertellen. |
|
nietmeer
|
Ik ben weer thuis ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) Nu even gauw wat eten, daarna kom ik zo snel mogelijk weer terug ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) |
|
nietmeer
|
|
|
Roxichu Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/40827.jpg) WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
wortel: Ik zou zoiets gezegd hebben als "Mijn zus speelt in een orkest mee, op een blaasinstrument" Taz: Smakelijk Laatste edit 16-10-2013 21:07 |
|
nietmeer
|
@Roxichu: Maar als ik typ doe ik dat redelijk compact hoor ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) sprekend niet ![:nee](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/no.gif) |
|
Loek
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/8810.jpg) WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
orkest laat ik meestal gewoon weg, het is gewoon toeteren voor mij ![;)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/wink.gif) hallo trouwens ![:w](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bye.gif) |
|
nietmeer
|
@Loek: meestal bij mij ook. Maar bij 'gewoon toeteren' hoeven we niet vroeg te eten ![:)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/smile.gif) |
|
Loek
Oudgediende
|
orkest toeteren is dus vroeg, bij mij pas om 8 uur ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) |
|
nietmeer
|
@Loek: toeterende zus is ook negen jaar ![:)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/smile.gif) |
|
Loek
Oudgediende
|
ik ben wel iest ouder ja ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) maar is altijd 8 uur geweest maar voor beginners was ooit wel 7 |
|
nietmeer
|
vijf uur eten, half zes is zus klaar, dan ben je om kwart over zes daar... Ze toetert om half zeven ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Ik heb een zaklepel aan mijn sleutels. Laatste edit 16-10-2013 21:42 |
|
Loek
Oudgediende
|
wortel: okee
ik las het op je blog ja. ach vroeger kon je overal een mes mee naar toe nemen. heb ook wel zakmessen bij me gehad in een vliegtuig. is nu echt ondenkbaar.. |
|
Little Queen
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/5971.jpg) WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Hallo ![8)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/cool.gif) |
|
nietmeer
|
in de ik-verhalen heb ik een bijpassend verhaal gezet. Papa Wortel heeft door een controle bij een café ontdekt dat ook verhipte veel theologen (theologen-in-de-dop, striktgenomen) zakmessen bij zich hebben... Ja, meneer, u weet niet hoeveel biertjes hiermee onthoofd zijn! |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Er zijn zoveel dingen waarmee je een bierflesje open kunt krijgen ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Maar zakmessen zijn uberhandig ![:)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/smile.gif) |
|
nietmeer
|
Little Queen: - blikopener die een linkshandige ook kan gebruiken - kruiskop- én streepje-schroevendraaier - mes om sinaasappels te doden -nagelvijl - ... |
|
Sto Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/4225.jpg) WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
-tanden |
|
Little Queen
Oudgediende
|
wortel: Pincet en tandenstoker |
|
Loek
Oudgediende
|
eigenlijk overal mee.. zelfs papier als het moet ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Tralala zit weer lekker te soggen ![(A)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/hypocrite.gif) |
|
nietmeer
|
Als er één of ander kutkind langs komt, is je hele week verpest. ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) |
|
Loek
Oudgediende
|
Little Queen: lekker bezig, ik ben aan het werk terwijl ik geen werk heb ![8-)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bonk.gif) Alev:... wat is er nu weer gebeurd.. |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@Loek: Hmm dat klopt niet ![:O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/surprised.gif) Ik probeerde bezig te zijn met anatomie, maar zit nu op youtube naar leuke liedjes te zoeken ![(A)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/hypocrite.gif) |
|
Loek
Oudgediende
|
Little Queen: ik ben bezig met photoshoppen en renderen, en ik zit op wmr ![;)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/wink.gif) bye ![:w](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bye.gif) ik ga bier drinken Laatste edit 16-10-2013 22:42 |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Zuipze ![8)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/cool.gif) |
|