![](http://farm7.static.flickr.com/6157/6269832738_a2ec9fdb4b.jpg)
|
Roxichu Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/40827.jpg) WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Idem ![:r](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bleg.gif) |
|
nietmeer
|
overmorgen begint mijn vakantie. Het voelt of dat nog weken gaat duren. |
|
nietmeer
|
Ik heb verloren met schaken van een wannabepro. Mijn spelontwikkeling schijnt niet goed te zijn. Blabla je opende op een Russische manier en toen ging je over naar een 2 paardenspel En waar the fck heb je het over zz |
|
nietmeer
|
nosphoenix: kan die wannabepro niet op een schaakclub gaan spelen. |
|
Roxichu Erelid
|
Hier in Brabant was het deze week herfstvakantie.... Behalve voor mij :c nosphoenix: Ik kan niet eens schaken. Val al in slaap bij het idee ![_O-](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/dijkletser.gif) ...Wat is de 'Russische manier' ? Dronken worden en in het wild rond gaan slaan totdat je vastgebonden wordt door de restauranteigenaar? ![8)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/cool.gif) |
|
nietmeer
|
@Roxichu: wij hebben een heel grappig absoluut niet saai schaakspelletje ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) Schaaklessen voor kleuters, met een kasteeltoren die een raket is ![8-)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bonk.gif) |
|
nietmeer
|
Ik heb geen idee Oh en openen met pion bij de koningin is outdated en deden ze in de jaren 80 |
|
Roxichu Erelid
|
nosphoenix: Tsk. 'Outdated' Nou. En. Als jij zo wilt openen doe je dat toch lekker ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) |
|
nietmeer
|
Schaken doen ze al honderden jaren. Ouderwets werkt dus niet. Net als: Mama, ik zou een keer mijn haar op die-en-die manier gevlochten willen hebben. Wie zou dat kunnen? Mama Wortel: Maar dat is toch ouderwets? En ik kan dat niet. Papa Wortel: Dat spul groeit al sinds mensenheugenis op onze hoofden, en nou ga je dat ouderwets lopen vinden ![:o](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/surprised.gif) |
|
nietmeer
|
En nog tientallen andere termen. Welke ik niet begrijp want ik ben geen nerd die tientallen boeken over schaken heeft en niet in een schaakclub zit. Ik Heb deels nog een leven. "kuch"
Laatste edit 17-10-2013 20:06 |
|
Roxichu Erelid
|
@Wortel: Laatste edit 17-10-2013 20:09 |
|
nietmeer
|
@Roxichu: nou, de quote was van papa Wortel, dus verdient papa wortel die eer hoor ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) nosphoenix: kennelijk zwemmen goclubs minder van de nerds. Maar dan moet je er wel een vinden. |
|
Roxichu Erelid
|
Ik ga koken en eten en honden uitlaten en douchen en wat-doet-een-mens-allemaal-nog-meer op-een-doordeweekse-avond ![:w](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bye.gif) |
|
nietmeer
|
De reacties op een zaklepel zijn leuk ![:jeej](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/pompom.gif) |
|
nietmeer
|
Quote wortel: @Roxichu: nou, de quote was van papa Wortel, dus verdient papa wortel die eer hoor ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) nosphoenix: kennelijk zwemmen goclubs minder van de nerds. Maar dan moet je er wel een vinden. Mwah het boeit me niet ech zzz Moet gewoon op iets zeuren |
|
nietmeer
|
nosphoenix: los het probleem op of zeur niet... Diepe wijsheid, maar nee, ik houd me er ook nit altijd aan ![:$](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/oops.gif) |
|
nietmeer
|
Er is geen probleem. Dus maak ik er maar 1 zodat ik ergens oo kan zeuren omdat ik wil zeuren. |
|
nietmeer
|
nosphoenix: dat kan ook nog ![_O-](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/dijkletser.gif) |
|
nietmeer
|
En als ik nu een alcoholistwas had ik een reden om te drinken |
|
nietmeer
|
Of omdat je dorst hebt. |
|
nietmeer
|
Van alcohol krijg je juist dorst. Geen honger.
En ik ben doodop. Hele tijd scheikunde zitten leren. Straks nog een keertje en dan is het welletjes zo. |
|
Roxichu Erelid
|
Alcoholist zijn is geen reden om te drinken... |
|
nietmeer
|
Alev: Nee, maar je zou limonade kunnen drinken omdat je dorst hebt ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Die bocht realiseerde ik me ook toen ik het schreef. |
|
nietmeer
|
Quote @Roxichu: Alcoholist zijn is geen reden om te drinken... daarom maak je een reden ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
Roxichu Erelid
|
Drinken is een reden om alcoholist te worden ~Ba dum tss~... e -e |
|