![](http://farm7.static.flickr.com/6157/6269832738_a2ec9fdb4b.jpg)
|
WortelKwadraat Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/33837.jpg) WMRindex: 261 OTindex: 3.117
|
Nog een beetje leven hier ? |
|
nietmeer
|
Oh, shit. Je kunt wél verder spelen als je de league hebt gewonnen. |
|
benja34 Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/40669.jpg) WMRindex: 161 OTindex: 1.832
|
@Alev: wat dacht je dan? dat kan altijd ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) |
|
nietmeer
|
WortelKwadraat, wortel....waar gaat dat eindigen? ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
WortelKwadraat Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/33837.jpg) WMRindex: 261 OTindex: 3.117
|
Vailan: geen idee |
|
Roxichu Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/40827.jpg) WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Nee, ik ben dood. Zie je dat niet? |
|
nietmeer
|
Geen idee. Ik was terug in mijn kamer en was van "noooooo it ends!" Maar ik heb al mijn pikmins nog. :> Wat kun je dan gaan doen in Ruby? |
|
benja34 Erelid
|
Alev: rayquaza en latios vangen en je pokedex voltooien @Roxichu: wanneer is de begrafenis? ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
Roxichu Erelid
|
Alev: Je kan ook gaan breeden... Sleuk c: @benja34: Ik laat 't je weten als de tijd daar is ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
Ik geef niks om mijn Pikmindex. Stomme prof Birch, you're not the boss of me!
Breeden... Maar wat breeden? Ik wil die groene slangdraak wel hebben. Maar Latias is te gai. |
|
benja34 Erelid
|
Alev: latias is bij sapphire, latios is bij ruby. @Roxichu: houd me op de hoogte ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
Roxichu Erelid
|
Fucking Eevee. Evolve into a Sylveon already, bitch. |
|
nietmeer
|
Hmm korn maar eens downloaden ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) |
|
Roxichu Erelid
|
Ohya ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) Thanks for the reminder. |
|
nietmeer
|
np! |
|
nietmeer
|
Latias is latios. Zelfde bullshit. |
|
nietmeer
|
Vailan: ehm... bij een gemixte @naam? Ik zie het altijd meteen als hij er weer is, want zijn naam komt ook in mijn naam. Lang geleden dat hij er was, trouwens. |
|
allone Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/30519.jpg) WMRindex: 52.286 OTindex: 94.117
|
Quote Vailan: WortelKwadraat, wortel....waar gaat dat eindigen? ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) hutspot? |
|
Roxichu Erelid
|
|
|
nietmeer
|
@allone: ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) De voorplanting van Wortels vindt wel bijna kwadratisch plaats... Maar dan nog is Wortelkwadraat meer een rekensom. |
|
allone Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/30519.jpg) WMRindex: 52.286 OTindex: 94.117
|
wortel: "Wortelkwadraat meer een rekensom" vandaar die hutspot: dat zijn een heleboel wortels in het kwadraat ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) trouwens, was dat een foutje of expres? die voor-planting van wortels is ook geweldig ![_O-](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/dijkletser.gif) . Laatste edit 24-10-2013 20:20 |
|
nietmeer
|
@allone: Nou, er hoeven maar een paar winterpenen in hoor, winterpenen zijn heel groot. Heleboel in het kwadraat ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) Is dat helegroteboel? ![8)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/cool.gif) En hutspot moet met winterpeen. Nee, er moest voorTplanting staan. Wat zou voor-planting zijn? Laatste edit 24-10-2013 20:21 |
|
allone Oudgediende
|
wortel: gelukkig dat ze voor-geplant worden, dan heb je de hele winter wat ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) voor-planten: [I]het van te voren planten [II]het in voren planten [III]het aan de voorkant planten [IV]het van te voren plannen Laatste edit 24-10-2013 20:25 |
|
nietmeer
|
@allone: Ehm, wie plant er nou een wortel in de winter? Dan vriezen al die pasgeplante wortels stuk? |
|
allone Oudgediende
|
wortel: er zijn speciale wintergroentes, een winterwortel lijkt me ook zoiets (vanwege de naam of zo ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) ) |
|