![](http://farm7.static.flickr.com/6157/6269832738_a2ec9fdb4b.jpg)
|
nietmeer
|
@allone: Mm, maar ik ben bospeen geen winterpeen. Kijk maar in het schap van de supermarkt, dat is echt anders ![:)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/smile.gif) |
|
Roxichu Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/40827.jpg) WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Winterpeen c: |
|
nietmeer
|
|
|
allone Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/30519.jpg) WMRindex: 52.286 OTindex: 94.117
|
In Augustus kun je nog verschillende groentes zaaien: Boerenkool - Postelein - Radijs - Raapstelen - Sla en wintersla - Veldsla en spinazie. Deze kun je ook nog in September zaaien, behalve de sla en de raapstelen deze alleen nog in Augustus.
Je kan nu nog net boerenkool zetten. Prei is ook een goede. Beide als voorgezaaide planten kopen. De kool vormende koolsoorten zijn wellicht een beetje te laat nu. Winterpeen gaat ook goed.
Als je nu nog wintergroenten wilt planten, dan kun je nog winterpreiplanten zetten, verder ook nog wel boerenkool en spruitenplanten. Verder is ook nog mogelijk late andijvie, en zelfs kun je nu nog proberen om wat boontjes in de grond te stoppen. Dit is ook nog wel mogelijk, en als ze praten over nachtvorst dan dek je ze een nachtje af met wat plastic.
|
|
nietmeer
|
@allone: Cool. Maar ik ben geen winterwortel, meer een zomerwortel ![:)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/smile.gif) Boerenkool is pas goed als de vorst er overheen is geweest, dus dat is wel logisch ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) |
|
Sto Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/4225.jpg) WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
*ploft op bank* |
|
WortelKwadraat Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/33837.jpg) WMRindex: 261 OTindex: 3.117
|
Wat een conversatie over wortels. Ik wort(el) er wortelig van xD |
|
lepeltjes Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/27374.jpg) WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
*poef! @WortelKwadraat: Daar gaat je groene haar vanzelf van omhoog staan. Laatste edit 24-10-2013 20:38 |
|
nietmeer
|
Iemand expresso of koffie? Espresso kan ook zonder caffeïne. |
|
lepeltjes Oudgediende
|
wortel: ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) lolwut? dan is heel het effect weg, laat maar dan ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
Sto Oudgediende
|
Water is prima ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) |
|
nietmeer
|
Koffie werkt niet. |
|
nietmeer
|
@lepeltjes: Tsja, mama Wortel drinkt 't nou eenmaal. Ik zou haar ook thee aanraden dan, maar dit had ze liever... Je mag ook met cafeïne hoor @Sto: Goed hoor, de kraan zit vol genoeg. Alsjeblieft! Laatste edit 24-10-2013 20:43 |
|
WortelKwadraat Erelid
|
Of een wortelsapje ? |
|
nietmeer
|
Ik heb ook sinaasappelsap. Druivensap? Thee? Gele thee? Kamillethee? Laatste edit 24-10-2013 20:46 |
|
lepeltjes Oudgediende
|
Alev: koffie werkt voor mij wel in de ochtend. |
|
WortelKwadraat Erelid
|
Voor mij werkt dubbelfriss altijd ^^ |
|
nietmeer
|
@WortelKwadraat: Dat heb ik net aan de Worteltjes hier lopen uitdelen. Er is nog één glas over. Wil je? ![:)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/smile.gif) |
|
Sto Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
@Sto: Voor mij wel. Da's citroenwater ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) Of is merkeloze dubbelfriss misschien enkelfris met enkel L? |
|
nietmeer
|
Nederlandse kraanwater blijft heerlijk. |
|
WortelKwadraat Erelid
|
wortel: Nou heel graag wortel @Sto: Tja, k ben nog wel eens een luxe persoon xD |
|
nietmeer
|
@WortelKwadraat: Alsjeblieft! *dubbelfriss raakt digitaal verzonden* Alev: ook in Duitsland werd ik een stuk blijer van kraanwater dat van dat ellendige prikwater ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) |
|
Sto Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
Prikwater =/= kraanwater. |
|