![](http://farm7.static.flickr.com/6157/6269832738_a2ec9fdb4b.jpg)
|
nietmeer
|
Ik heb een paar knuffels in mijn kamer zitten, twee vogels en My Little Pony spullen van mijn zusje. Dat houdt ze meestal wel bezig.
Maarja. Soms komt er een kindje... Die wilt naar beneden. Weer naar boven. Beneden, boven, beneden...
Een keer was er een klein meisje. Die mocht Jeagermeister voeren met een lepel. Het was al laat, dus ik ging slapen. Lag in bed, hoor ik iemand binnen komen. Meisje pakte stiekem weer die lepel met voer en ging bij de kooi zitten. "Ga een weg.", zei ik en ze ging weer stilletjes weg.. |
|
Relpa
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/3085.jpg) WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
@Loek, en toen kwam je Poeki tegen en was dat ook weer geregeld toch ? ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Wil maar zeggen, er is hoop voor Alev ![ok](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/thumbsup.gif) |
|
Roxichu Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/40827.jpg) WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Kinderen zijn brutaal. Bij ons mag het hekniet open omdat dan de honden weglopen als ze in de tuin zijn. Kwamen laatst kindjes van de buren zo binnenlopen, hek wagenwijd open.... Hallo... |
|
Loek
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/8810.jpg) WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
Kinderen worden niet meer op gevoed dat is anders... |
|
nietmeer
|
Dus, Loek. Ga jij het beter doen? ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
Loek
Oudgediende
|
Alev: ik ga heel erg mijn best doen! |
|
nietmeer
|
Wanneer begin je? |
|
Roxichu Erelid
|
Om ze op te voeden of om ze te krijgen Laatste edit 25-10-2013 21:44 |
|
Relpa
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/3085.jpg) WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Quote Alev: Dus, Loek. Ga jij het beter doen? ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Alev, ik ken Loek 7 jaar van hier en Poeki iets korter maar dat is't probleem niet.. ![:nee](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/no.gif) Het zijn altijd de kinderen van anderen die 'lastig zijn' tóch ? ![:?](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/undecided.gif) Misschien heb ik er zelf daarom geen Laatste edit 25-10-2013 21:48 |
|
Loek
Oudgediende
|
Ik hou Het nog maar op oefenen ![;)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/wink.gif) |
|
nietmeer
|
Om een kind op te voeden moet je er wel eentje hebben, hè. ![:O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/surprised.gif) |
|
nietmeer
|
Waarschijnlijk zijn die lastige kinderen ook wel lief, maar zien wij dat helemaal niet. Negatieve dingen maken meer indruk dan de positieve. |
|
Relpa
Oudgediende
Kom je 'zomaar ff terug op WMR en val je in deze existentiële discussies ![8-)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bonk.gif) Is er een tap hier dan een virtueel rondje van mij ![(beer)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/beer.gif) |
|
Loek
Oudgediende
|
Ik heb gelukkig ook wel hele lieve kinderen ontmoet hoor ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) toen werd echt duidelijk hoe grote trut mijn nichtje is |
|
Roxichu Erelid
|
Mijn broertje is een jankend emotioneel homo kind. Ik weet 't zeker. |
|
nietmeer
|
Gezellig. |
|
Loek
Oudgediende
|
@Relpa: Leuk dat je er bent! @Roxichu: mijn neefje is ook zeker homo, maar wel een leuke ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) |
|
Jannick
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/306.jpg) WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Relpaaaaaaaaa |
|
nietmeer
|
Voor het eerst dat er twee vogels op mijn hoofd zitten zonder ruzie te maken. |
|
Relpa
Oudgediende
SSsquaeekkk !!!!
|
|
Jannick
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/306.jpg) WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
raflraflrafl |
|
Relpa
Oudgediende
The Creepmaster is back ![(6)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/twisted.gif) *boink* |
|
Loek
Oudgediende
|
Quote @Relpa: The Creepmaster is back ![(6)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/twisted.gif) *boink* woow dat was ik helemaal vergeten |
|
nietmeer
|
Lang niet gezien Relpa ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) |
|
Relpa
Oudgediende
Ik hoop dat hij mij zal bejegen zoals ik hem zou bejegenen Loek, meer kan je niet vragen toch ? Laatste edit 25-10-2013 22:08 |
|