![](http://farm7.static.flickr.com/6157/6269832738_a2ec9fdb4b.jpg)
|
WortelKwadraat Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/33837.jpg) WMRindex: 261 OTindex: 3.117
|
@Supermeid01: Ah okey dan , nouja dan is t mooi, als je t maar naar je zin hebt. Een van de belangrijkste factoren bij werk vind ik. |
|
WortelKwadraat Erelid
|
Nou , ik moet tot 7 , en k ga t nog wel navragen op de centrale hoe t zit. |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Zo'n snede in je duim en nagel is eigenlijk wel vervelend. |
|
WortelKwadraat Erelid
|
Taz: Geloof me , komt helemaal goed hoor.
Alev: Hallo en auw , wat hebbie gedaan dan ? |
|
nietmeer
|
Hey Alev ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) lijkt me vooralpijnlijk ![*8](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/huh.gif) |
|
nietmeer
|
De speculaas picolo is in de aanbieding. Vier stuks voor twee euro. Was ze dus aan het inpakken en er waren twee stuks over. Die ging ik snijden zodat mensen konden proeven, want ikzelf zou niks onbekends kopen. Ik pak mijn mes en *hak*. Alleen zat mijn duim er nog tussen..
Even gewassen, bloeden gestopt en een pleister erop. Ik kon er alleen geen druk opzetten, omdat dat pijn deed. Werken ging dus moeizaam, terwijl ik er wel tempo in moest zetten. |
|
nietmeer
|
Je werkt ook niet op de slagers afdeling ![8-)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bonk.gif) Krijg er al last van als ik er aan denk ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) |
|
nietmeer
|
Ik heb wel gewoon mijn messen. Ik ben er wel handig mee geworden. Gebruik gewoon mijn mes om dozen open te krijgen. Taarten en ander zoets aansnijden. En soms komen collega's met wat voedsel die ze willen eten. Die moet ik dan in de oven doen. |
|
nietmeer
|
En dan gebruik je toch wel verschillende messen neem ik aan? Niet dat je alles met één aan het doen bent bedoel ik? |
|
nietmeer
|
Ik heb twee messen. Eén voor de dozen en de ander voor het aansnijden. Ik weet niet of de anderen ze wassen, maar ik wel. Ik boen ook de hele tafel schoon. En de wastafel ook. Alleen dweilen doe ik niet, want ik kan niet omgaan met die grote bakken. ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
Tsja. op de vloer leg je in principe geen eten neer dat je nog wilt opeten. Dus als de vloer niet netjes gedweild is is dat niet echt problematisch. |
|
nietmeer
|
Er valt wel veel brood op de grond. Ze willen dat ik het dan weer in de schappen leg, maar ik ben niet gek. Ze gaan gewoon in de prullenbak. |
|
nietmeer
|
Alev: Als het brood in een zak zit is het toch niet erg als het op de grond valt?
Als het on-ingepakt valt zou ik het denk ik ook weggooien. |
|
WortelKwadraat Erelid
|
nou tijd om ff te eten . tot straks dan maar |
|
nietmeer
|
Blog is alweer klaar ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) De zoveelste tweestrijd blog ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) En ik begin de smaak te pakken te krijgen ![8)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/cool.gif) |
|
nietmeer
|
Tot straks. |
|
nietmeer
|
Taz: I notice. Wil je wat naamloze muziekbeetjes zodat mensen aan het geluidsfragment kunnen raden? Dat is hier niet zo moeilijk. Als je maar geen problemen hebt met een klein beetje verkeer op de achtergrond.
.
Ik heb horen beweren dat die mevrouw Shepherd wel een functie heeft bij de VN, maar dan "iets als bordenwasser of zo" en hier dus eigenlijks niks zinnigs over te melden heeft... Maar omdat ze wel belangrijk is in een comissie - die van Protugal, Engeland en Nederland een gigantische schadevergoeding voor 'door slavernij uitgebuite landen' moet aftroggelen, heeft zij wel het recht om in andere context " te wapperen met A4-tjes met tekst erop over discriminatie en slavernij".
Laatste edit 26-10-2013 20:32 |
|
nietmeer
|
wortel: dat maakt me niet zo veel uit ![;)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/wink.gif) Jij had geloof ik toch ook ergens zo'n blog waar je een of ander vaag bandje liet luisteren? ![*8](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/huh.gif) Waarbij voornamelijk de eerste 30 seconden wat te horen was en verder alleen maar wat geruis? Ik ben vergeten te kijken wat jij daar nou voor oplossing bij had bedacht. Want jij wist het of zo en de rest moest het raden. Eh.. dus eigenlijk komt mijn idee van jou vandaan ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) ![:$](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/oops.gif) Grappig ![8-)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bonk.gif) |
|
nietmeer
|
Taz: Dat was mijn allereerste blog. Ik heb het later elders nog eens laten raden (ander blog geloof ik) en toen zagen mensen de titel en kwamen ze met een goed antwoord. Dat blog zal ik eens opzoeken. Het ging om het bliepbliep-bliep-bliepbliepbliep-bliep. Het eerste stukje was superzachte muziek en stemmen, daar is het geloof ik overheen opgenomen, alsof je twee foto's maakt op hetzelfde stukje van je fotorolletje, de onderlaag schemert nog een klein beetje door. |
|
nietmeer
|
wortel: ik ben al aan het zoeken ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Dat blog was mij dus helemaal ontgaan ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) Heb er gelijk maar even gereageerd ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) |
|