|
nietmeer
|
Hij wordt steeds tammer en da's wel fijn. |
|
nietmeer
|
Ik ga denk ik zo eens mijn bed in Want ik moet er straks weer vroeg uit, en ik moet de klok nog verzetten |
|
nietmeer
|
Maar je lag al in bed. |
|
nietmeer
|
ja maar alleen nog niet klaar om te gaan slapen Ik zit meer dan dat ik lig op bed. |
|
nietmeer
|
Maar je zit al in bed en dat geeft al rust voor je lichaam en blabla. Dat soort onzin. |
|
nietmeer
|
dat is ook wel weer zo Maar hoe dan ook ga ik nu de laptop dicht doen, nog even naar het urinoir, en dan lekker slapen gaan Welterusten, en tot morgen |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Hoera we mogen een uur langer slapen! |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Heerlijk is dat zo'n weekeindje, gister heel de middag op bed gelegen, gisternacht uiteraard, vandaag bijna de hele dag en vannachtr wéér en dan morgenmiddag nog een tukkie doen en dan ben ik weer klaar voor een week 'buffelen' Eigenlijk is een weekend tekort maar ik ben blij met't extra uurtje vandaag Gegroet allen trouwens *boink* |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
|
|
nietmeer
|
*boink* Ik heb behoefte aan langer vakantie. Overmorgen weer naar school en dan mag ik pas echt hard gaan leren. Muh. |
|
Sto Oudgediende
|
Ik heb behoefte aan vakantie, maar dat duurt nog tot kerst |
|
nietmeer
|
Bij jou is het anders. |
|
Sto Oudgediende
|
Het is bij mij altijd anders |
|
nietmeer
|
Jij hoeft geen toetsen te maken voor tien vakken, of wel? |
|
Sto Oudgediende
|
Toetsen zijn voor wussies |
|
Relpa Oudgediende
Gegroet Sto *boink* 'K denk vaak met weemoed teriug aan m'n schooltijd Maar dat geldt voor de meesten van mijn leeftijd denk ik Alev, paar uur per dag moet toch lukken ? |
|
Sto Oudgediende
|
@Relpa: alles goed ? Trouwens, het valt mij nu voor het eerst op: het gebouwtje op je avatar lijkt net 2 ogen e wenkbrauwen te hebben |
|
nietmeer
|
@Relpa: Ja hoor, zal wel lukken. Na acht uur per dag op school te moeten zitten, moet je drie uur kwijt zijn aan huis- en leerwerk.. Ook niet leuk. |
|
Relpa Oudgediende
Mensen denken onterecht dat ze in't hoge noorden géén gevoel voor humor hebben Sto, je bent één van de 1ste die't doorziet |
|
nietmeer
|
Ik zie het nu ook... :< |
|
Sto Oudgediende
|
En je kan het niet ontzien |
|
Relpa Oudgediende
Alev, mag ik een domme vraag stellen ? Wat wil je worden 'later' |
|
nietmeer
|
Orthopedisch chirug. Ik wil wel werken enzo, maar een aantal vakken... NLT, CKV, maatschappijleer... Doe die vakken weg en gebruik de uren voor de vakken zoals natuurkunde en scheikunde. Want daarmee zitten wij in de problemen. |
|
Relpa Oudgediende
Maatschappijleerje vanzelf toch ? Hmmm ik ben oud. NLT of CKV ken ik niet maar medunkt dat je idd méér hebt aan de 'harde vakken' |
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.398
|
|
|