![](http://farm7.static.flickr.com/6157/6269832738_a2ec9fdb4b.jpg)
|
Relpa
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/3085.jpg) WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
|
|
Zuwe
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/9890.jpg) WMRindex: 705 OTindex: 22.398
|
|
|
Relpa
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/3085.jpg) WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
@Zuwe, doen we vertel je het hele verhaal later wel ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
Slaap lekker, Zuwe. ![*)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/loveys.gif) NLT is Natuur, Leven en Techniek. 't Is een herhaling van onderwerpen die je al heel lang hebt gehad bij biologie, natuurkunde en scheikunde. Totaal zinloos. CKV is Culturele Kunstvorming. Je moet voor school musea en theaters bezoeken. Een beetje cultuur, wat ook wel zinloos is. Maatschappijleer is het nieuws kijken in de klas en dat is het... Eh. |
|
Zuwe
Oudgediende
|
@Relpa: Elkaar maar snel zien dan ![;)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/wink.gif) ... Alev: Trusten en slaap lekker ![*)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/loveys.gif) ![*)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/loveys.gif) Laatste edit 27-10-2013 00:16 |
|
Sto Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/4225.jpg) WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Ik ga even een langdurige test van mijn hoofdkussen doen. Laters! ![:w](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bye.gif) |
|
Relpa
Oudgediende
OK Alev, die eerste kan je missen, die derde ook maar die tweede is wél van belang denk ik ![:?](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/undecided.gif) Tenzij je uitzonderlijk begaafd bent en een perfect ontwikkeld gevoel voor esthetiek hebt ? @Sto, hoop dat je kussen de nacht overleefd Laatste edit 27-10-2013 00:19 |
|
nietmeer
|
Die tweede is wel nuttig. Maar niet om er voor te blijven zitten, ook al sta je voor andere vakken ruim voldoende.. 't Is overdreven gedaan. |
|
Relpa
Oudgediende
'k heb vertrouwen in je Alev, 'if you can't make it, fáke it' ![*)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/loveys.gif) |
|
nietmeer
|
Meer dan de helft van mijn verslagen zijn verzonnen dingen. Hoe meer je schrijft, hoe minder ze het lezen. ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
Relpa
Oudgediende
Komt helemaal goed dus ![:jeej](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/pompom.gif) Maar ik doe straks de luiken dicht hier dus ik zeg alvast: Houdoe allen ![*)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/loveys.gif) *boink* Laatste edit 27-10-2013 00:42 |
|
nietmeer
|
Droom fijn! ![*)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/loveys.gif) |
|
WortelKwadraat Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/33837.jpg) WMRindex: 261 OTindex: 3.117
|
Hallo ? Nog iemand hier ? |
|
nietmeer
|
Nope.. ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) |
|
nietmeer
|
Nee. |
|
Zuwe
Oudgediende
|
Nu wel ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
allone Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/30519.jpg) WMRindex: 52.286 OTindex: 94.114
|
nee, niemand hier ![(a)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/hypocrite.gif) .. te vroeg ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
Zuwe
Oudgediende
|
|
|
allone Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/30519.jpg) WMRindex: 52.286 OTindex: 94.114
|
@Zuwe: hoi ![*)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/loveys.gif) ook vroeg wakker? (hoewel, t is eigenlijk al 7 uur geweest ![(a)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/hypocrite.gif) ) |
|
Zuwe
Oudgediende
|
Klopt, was 5.35 uur toen ik wakker werd dus rijkelijk vroeg maar ga zo best weer liggen hoor ![;)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/wink.gif) |
|
allone Oudgediende
|
@Zuwe: en dan val je weer in slaap? |
|
nietmeer
|
Goedemorgen ![:-O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yawnee.gif) |
|
allone Oudgediende
|
Taz: volgens mij lig jij nog in bed ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) |
|
nietmeer
|
@allone: dat klopt ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) Moet over een uur gaan werken maar heb geen zin ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
allone Oudgediende
|
Quote Alev: Meer dan de helft van mijn verslagen zijn verzonnen dingen. Hoe meer je schrijft, hoe minder ze het lezen. ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) ![#ok](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes2.gif) |
|