|
nietmeer
|
@lepeltjes: Ach, morgen weer een dag Of zullen we uit respect voor Kristel eens proberen een weekje hier samen te leven zonder elkaar de strot af te willen bijten? Lijkt me een mooie geste, Kristel had een hekel aan kleutergedrag hierzo.. Van wie dan ook.. |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
ik wil een lollie.. |
|
lepeltjes Oudgediende
WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
@heraux: mannenvorm dit keer? SamuiAxe: Deal en als het bevalt.. Alev: meh, na een nachtje slapen was ik niet echt trots op mezelf |
|
nietmeer
|
Of we kunnen Kristel hier buiten laten en uit je ruzietjes. Kom op, zeg. |
|
nietmeer
|
@lepeltjes: En als het bevalt dan stel ik voor dat we met z'n allen de strijdbijltjes begraven en gewoon lekker doorgaan met zwaar gekleurde opinies geven over de geposte topics |
|
nietmeer
|
Nou, ik moet morgen vroeg op. Twee uur lang een natuurkune toets maken en dan mijn half opgegeten logboek inleveren. Stomme vogels ook. Eentje zat weer mijn toetsenbord te mollen. |
|
nietmeer
|
Quote Alev: Of we kunnen Kristel hier buiten laten en uit je ruzietjes. Kom op, zeg. Waarom? Kristels overlijden maakt weer eens duidelijk dat het leven maar beter geleefd kan worden, indien mogelijk zonder al te veel bonje en andere energieverslindende onzin.. En ik bedoel echt niet respectloos te zijn t.o.v. Kristel, verre van dat |
|
lepeltjes Oudgediende
|
Alev: Die smoes klinkt beter als dat je hond het huiswerk heeft opgegeten *Kristel staat hier eigenlijk ook wel een beetje buiten maar .. was zeker meer van de Love dan de War dus eigenlijk wel mooi gezegd van SamuiAxe: succes morgen met de toets |
|
nietmeer
|
Ik vind het erg triest om haar erbij te betrekken in je ruzietje om je punt te maken. Vooral dat bepalen wat ze leuk zou hebben gevonden en wat niet. Jemig. Ik ga er verder geen woorden aan vuil maken. Ik moet gaan fietsen. |
|
nietmeer
|
Alev: Ach meid, ga toch fietsen! |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
de waarheid.. en een paar speltjes.. die zullen soms even prikken..
voor de een loze zin... voor de andere zuivere zingeving..
Kristel had een kleine tik Helpen voorbij bepaalde grenzen ik weet dat ze soms erg ver ging zover wij allemaal niet zullen gaan Omdat we dan aanvoelen dat het al ver is..
Ik Zei tegen haar, tijde gele, maak er een hobbie van en accepteer het verlies of trek een grens en stop daar..
Ik had nooit gedacht dat ze de grens daar zou trekken.. en dat is dus erg ver. |
|
nietmeer
|
Ik ben opgestaan om twee uur lang een toets te maken die ik toch ga herkansen. Achja, de grote was al bezig dus ik kon niet uitslapen als ik bleef. |
|
lepeltjes Oudgediende
|
Alev: En hoe ging de toets? afbeelding(vogels eten inderdaad niet alles op wat ze slopen) |
|
nietmeer
|
Die afbeelding heb ik al gepost met Nachtgold. Toets ging... Geen idee. Ik had één uur gebruikt voor een twee uurstoets. Dat is meestal geen goed nieuws. |
|
nietmeer
|
Alev: waar ging 'ie over? @lepeltjes: Ja, lang leve van nul tot nu. Ik heb ook deel vijf. Die valt een soort van buiten de serie, maar is ook wel erg leuk. |
|
nietmeer
|
Energieverbruik en automatisering Van automatisering heb ik nog een practicumtoets morgen, samen met scheikunde over... Water. |
|
nietmeer
|
Water.. Ik heb dorst brb niet dat ik hier ooit langer dan 5 min ben ofzo... |
|
nietmeer
|
Jij komt hier, zegt wat je zeggen wilt en dan zien we je over drie weken weer. |
|
nietmeer
|
zoiets ja |
|
nietmeer
|
De nagellak is bijna helemaal weg. Jeagermeister heeft een kale kop. |
|
lepeltjes Oudgediende
|