|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
En ik verwachten dat het heyo captain jack zou worden |
|
nietmeer
|
Jammer hè Ik moet morgen een CKV opdracht inleveren. Ik begin er nu pas aan. Links allemaal vlinders, rechts één vlinder op een bloem. |
|
Sto Oudgediende
|
Mijn handen stinken naar boterzuur |
|
nietmeer
|
Moet je vlinders nemen, die eten dat op. Zo metal. |
|
Sto Oudgediende
|
Waarom |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Ik wordt Captain Iglo.. lijkt me Koel |
|
nietmeer
|
Klaar met vlinders tekenen. |
|
nietmeer
|
Quote: Am I supposed to believe that God is a big black woman with a questionable sense of humor? |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Woop Woop! Wat een doodse stilte hier |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Alev: ja, inderdaad. |
|
nietmeer
|
Ik ga eens mijn vlinders inscannen. |
|
nietmeer
|
Alev: goed plan! |
|
nietmeer
|
Ze staan online. |
|
nietmeer
|
Alev: Goed zo. Ze zijn lief |
|
nietmeer
|
wortel: Haal de vleugels weg van vlinders en het zijn enge vieze dingen. |
|
lepeltjes Oudgediende
WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
Alev: kruipertjes zijn het dan, over tekening: orde is mooi Chaos ... had ik bloederiger voorgesteld (voller) |
|
nietmeer
|
@lepeltjes: Chaos heb ik ook heel slecht uitgedrukt. Het had voller gemoeten, minder symetrisch, slechte compositie, vlekkeriger. Hele tekening had "NEE" moeten schreeuwen. Maarja. Ik was vergeten waar ik mee bezig was tijdens het tekenen. |
|
nietmeer
|
Wacht even, wat heb ik net getypt? Quote wortel: Omzijl het stor, en wees blij. Wat is dat nou weer? |
|
stora Oudgediende
WMRindex: 18.714 OTindex: 2.861
|
@Wortel, vraag ik me ook af |
|
nietmeer
|
@stora: ik probeerde "omzeil het stro, en wees blij" te schrijven. Blijkbaar was dat te moeilijk. Nou vraagt mijn vader me welke maat hij heeft. Moet ik dat beter dan hij weten? |
|
stora Oudgediende
|
wortel, als jij een wortel bent dan zal je vader toch al gauw een winterpeen zijn |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.015 OTindex: 93.498
|
|
|
nietmeer
|
@stora: Ik wist het dus inderdaad beter dan hij. Het ging om hoedenmaten. Hij heeft de eennagrootste maat die enigszins te verkrijgen is XL/61, en mijn oom de grootste XXL/63. Dat moet ik dus voor hem onthouden. Nou, ja, moet... Doe |
|
stora Oudgediende
|
wortel, ik hoor wel eens dat mannen op grote voet leven. Ik hoor eigenlijk nooit dat mannen onder een grote hoed leven |
|