|
nietmeer
|
@stora: mijn vader heeft een ongebruikelijk groot hoofd. En zeer donker loof, daarom wil hij een lichte hoed. Hij wil in ooms voetsporen volgen, en ook een hoed kopen. Maar voor maatje zwembad is dat wat lastig. Toen zag ik Grouse het woord 'fedorahoed' gebruiken, en ben ik gaan zoeken. Het waren 'ingetogen cowbyhoeden', precies wat papa zocht. Maar daar ben ik hem op dusdanige wijze van op de hoogte gaan stellen, dat babylonische spraakverwarring volgde. |
|
stora Oudgediende
WMRindex: 18.714 OTindex: 2.861
|
wortel, misschien is een sombrero iets voor hem. Zo'n Mexicaanse hoed dacht ik die ze gebruiken voor een siesta. Maar dan ligt hij elke middag onder zijn hoed te slapen |
|
nietmeer
|
@stora: zojuist heeft hij géén tropenhelm gekocht, omdat een tropenhelm op de dominee ook in Wageningen toch wel zou opvallen Dus zal hij daar vast ook niet zo blij van worden Maar zo'n mexicaanse hoed heeft een brede rand, de hoofdruimte is nog steeds even groot of klein. En de spraakverwarring is nu gefixt. We proberen in elk geval de damesonderbroekenstrikjes op de herenhoeden te vermijden. |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
goedenavond allemaal |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
|
|
jurjenelzinga1 Senior lid WMRindex: 279 OTindex: 46
|
@Giovanni: leuke site ik doe dat slangenspel, en ben er al (heel) goed in geworden |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Was ist löss? |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.015 OTindex: 93.498
|
grond, hier in Limburg |
|
Sto Oudgediende
|
Toevallig, hier in limburg ook . Ich zet mich effe |
|
allone Oudgediende
|
ah, da's waar, jij zit in Maastricht, toch?! daar was ik gisteren.. maar heb je niet gezien |
|
Sto Oudgediende
|
@allone: omgeving van maastricht Oh, jammer |
|
allone Oudgediende
|
@Sto: ik ga mijn bed opzoeken... |
|
Sto Oudgediende
|
Slaap lekker |
|
WMR-kok Oudgediende
goedenavond allemaal |
|
Sto Oudgediende
|
Hallo WMR-kok. Wat heb ik jouw een tijd niet gesproken/gezien. Alleen laatst doken er weer recepten op in je blogs . Hoe is het ermee? |
|
WMR-kok Oudgediende
het gaat langzaamaan een beetje beter sto, heel veel last van de voeten gehad |
|
Sto Oudgediende
|
je vergeet hoe belangrijk ze zijn als je er nooit wat aan hebt. Fijn dat het langzaamaan beter gaat |
|
WMR-kok Oudgediende
heb een half jaartje niets aan de recepten kunnen doen. |
|
Sto Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
Maar nu ga je weer aan de gang. |
|
WMR-kok Oudgediende
ik ben rustig aan bezig alev. ik ben ook bezig op een andere chat. daarom ben ik hier erg weinig |
|
nietmeer
|
Nog steeds op Farmerama bezig? Toen ik zag dat na één dag afwezig zijn al mijn velden onder het onkruid zat ben ik meteen gestopt. Ik wil niet verplicht zijn om elke dag tijd te besteden aan een spel. |
|
WMR-kok Oudgediende
nog steeds met farmerama bezig als je langer dan een dag er niet bent, stallen en bomen op de akkers zetten, of velden leeg laten ik zit nu inmiddels in level 83 ik zit daar ook op de chat. |
|
Sto Oudgediende
|
Ik vraag me af he, bestaat er een recept voor broodje aap? |
|
nietmeer
|
Ik heb een uitleg en een oorlogsverklaring gemaild naar GraafGatenkaas. Hoe dúrft 'ie. |
|