SamuiAxes Off Topic shit |
nietmeer
|
@Mamsie: Ik durf het nu niet! Veronderstel dat ik weer de verkeerde wis? Een keer per dag is genoeg Morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen! |
|
nietmeer
|
Ik zie wat vreemds! Kijk eens naar mijn nick, rechts op het scherm. Zie je dat? Enkel mijn naam, niks junior lid, niks OT-index 1 of 2? Hmm.. Ik denk dat ik voortaan geen tellertje meer krijg... Nou ja, ook niks mis mee, hoef ik in ieder geval niet meer te wedijveren met @Emmo |
|
stora Oudgediende
WMRindex: 18.714 OTindex: 2.861
|
@Samuixe, krijg je pas als je je profiel invult, dacht ik. Dan kunnen ze ook zien of je een mannetje of een vrouwtje bent. |
|
nietmeer
|
@stora: Aha! Dan zal ik dat maar eens doen denk ik, misschien. .Ik vind dit eigenlijk ook wel wat hebben |
|
Mamsie Oudgediende
WMRindex: 46.276 OTindex: 96.132
|
@stora: ik weet toch dattie een mannetje is en geen vrouwtje. Dat hoef ik niet te zien hoor! |
|
stora Oudgediende
|
@Mamsie, ik zei het speciaal voor jou |
|
nietmeer
|
@Mamsie: Hij heeft wel gelijk Mamsie! Ik liet mijn vogeltje aan voogeltje zien en hupsakee, ik heb nu officieel een status hierzo Junior Lid, niet te zuinig! Laatste edit 05-05-2016 15:17 |
|
Mamsie Oudgediende
|
SamuiAxe: je gaat je vogeltje toch niet aan iedereen hier laten zien, hoop ik? : Eén lid is wel genoeg! Laatste edit 05-05-2016 16:48 |
|
nietmeer
|
@Mamsie: Ik merk wel dat je in die paar maanden geen spatader veranderd bent |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.026 OTindex: 93.505
|
|
|
stora Oudgediende
|
Nu kunnen we wel een verkiezing houden voor de Heintje davids award Voor degene die heintje Davids niet kennen, Zij was een variëteartiest en ze ging met een groot feest stoppen en daarna kwam ze weer terug. Ondertussen zijn er genoeg leden die weg waren en weer terug zijn Welkom terug allemaal |
|
allone Oudgediende
|
@stora: maar als iemand 'verdwijnt' kan theoretisch iemand anders zijn/haar nickname inpikken, zo had, in zijn afwezigheid, iemand anders zichzelf SamuiAxe kunnen noemen Laatste edit 05-05-2016 21:00 |
|
Mamsie Oudgediende
|
Ik heb Heintje nog in levenden lijve gezien. Dat was op de E55 in Rotterdam, daar was een inzameling gaande en zij stond het publiek toe te zingen: Kom over de brùhùùg! Dat snapte ik als kind helemaal niet want ik zag nergens een brug waar mensen overheen moesten komen. Het kan trouwens ook eerder geweest zijn op de Rotterdam Ahoy in 1950. |
|
allone Oudgediende
|
|
|
stora Oudgediende
|
@allone, dat zou verboden moeten worden dat iemand een bestaande naam inpikt. Toen ik eruit lag en mijn tellers op nul stonden was ik bang dat iemand mijn gele badeend zou inpikken. @Mamsie, snap ik ook niet, waarom zou je over een brug gaan als je niet aan de overkant moet zijn |
|
TazDevil Senior lid WMRindex: 199 OTindex: 212
|
Welkom terug |
|
stora Oudgediende
|
@TazDevil, jij zou ook dan genomineerd worden voor de Heintje Davids Award Ook jij welkom terug als dat nog niet gemeld is |
|
|
@stora: hoevaak ben ik al niet weggeweest, en weer terug gekomen? Laatste edit 05-05-2016 22:52 |
|
stora Oudgediende
|
@TazDevil, jij zou zeker genomineerd worden. Trouwens door jou spraken mensen ineens over het heintje david syndroom als er nog blogs waren hadden ik en anderen zeker een nominatielijst gemaakt |
|
GroteMop1983 Oudgediende
WMRindex: 5.889 OTindex: 7.881
|
@stora: Wie is in godsnaam Heintje Davids? |
|
stora Oudgediende
|
Het is trouwens niet lullig bedoeld. want vele hier zijn blij met iedereen die weer terugkomt. Blijkt dat wmr toch leuker is dan welke andere site dan ook. En hoe meer mensen hier hoe meer vreugd |
|
Mamsie Oudgediende
|
@stora: Een oud gezegde, dat doet deugd! |
|
GroteMop1983 Oudgediende
WMRindex: 5.889 OTindex: 7.881
|
|
|
stora Oudgediende
|
|
|
|
@stora: je kan ze nomineren op het forum.. @GroteMop1983: Een zangeres die een aantal keer zei dat ze ging stoppen, maar toch iedere keer weer terugkwam. Tenminste dat is wat @stora mij ooit vertelde, want ik kende haar ook niet. |
|