SamuiAxes Off Topic shit |
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.417 OTindex: 55.366
|
@botte bijl: Gecondoleerd met je verlies. Veel sterkte de komende tijd. Gelukkig had ze jou en dat is niet weinig als ik me herinner wat je allemaal samen met haar deed. |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.026 OTindex: 93.505
|
@botte bijl: och.. gecondoleerd lieverd.. en gelukkig is dan nu aan dat lijden een einde gekomen en ik heb de indruk dat ze een goed leven heeft gehad, dus ik neem aan de de goede herinneringen bij je blijven wat een overgang, heb je al haar spullen al opgeruimd? en zullen je nu minder naar NL komen? |
|
Beereekhoorn Oudgediende
WMRindex: 1.250 OTindex: 10.057
|
|
|
Questyn Erelid
WMRindex: 1.785 OTindex: 1.902 S |
Veel sterkte botte bijl |
|
nietmeer
|
@botte bijl.. Wat vreselijk voor je lieverd! Heel veel sterkte gewenst. Troost je met de gedachte dat ze een prachtige leeftijd bereikt heeft en eigenlijk al met al niet zo heel lang heeft hoeven te lijden.. Ik ken mensen die maanden, zelfs jaren hebben geleden alvorens de dood zo genadig was om ze te komen halen. Daar heb jij nu natuurlijk geen boodschap aan, maar wellicht zal het in de toekomst een troost voor je zijn. Nogmaals heel veel sterkte gewenst lieve vriendin |
|
venzje Oudgediende
WMRindex: 22.620 OTindex: 7.915
|
@botte bijl: Och jeetje toch! Van harte gecondoleerd! Jullie hebben veel samen meegemaakt en ze figureert dan ook regelmatig in je posts. Daardoor heb ik het gevoel dat ik haar ook een héél klein beetje kende. Raar idee hè, dat ze er niet meer is? |
|
nietmeer
|
@allone, je hebt het eindelijk voor elkaar, door weer eens een ongefundeerde en beledigende reactie te schrijven op FB ben ik eindelijk klaar met je.. Ik heb je op FB 'ontvriend' en geblokkeerd en na het posten van dit bericht hef ik mijn account op WMR op. Ik ben het gezeik en getreiter van jou inmiddels kotsbeu en wil absoluut niets meer met je te maken te hebben. Ik heb geen respect getoond aan de Nederlandse ambtenaren en ben daarom respectloos behandeld? Meid, go f*ck yourself!!! Laatste edit 19-03-2016 19:52 |
|
allone Oudgediende
|
doe wat je wilt.. drama over niks |
|
allone Oudgediende
|
uitleg - voor als iemand dat wil: Axe schreef dat als men agenten met respect behandeld, dat ze jou ook met respect zullen behandelen. dat leek mij een beetje kort door de bocht, want zo mooi loopt het niet altijd dus toen hij 2 regeltjes verder zei, dat hij níet met respect was behandeld, opperde ik, (zíjn eigen logica volgend) dat hij misschien meer respect had moeten tonen.. dit was alleen een opmerking met een knipoog natuurlijk, om te laten zien dat zijn logica misschien niet altijd werkt.. maar blijkbaar is dat niet helemaal aangekomen, want hij reageert nogal boos. het is midden in de nacht in Thailand, dus misschien heeft hij het daardoor niet goed begrepen.. hoewel het niet de eerste keer is dat er een misverstand is. tja, jammer, maar het is niet anders ik zal zijn woordgebruik iig niet missen, zulke taal ben ik niet gewend Laatste edit 19-03-2016 21:52 |
|
venzje Oudgediende
|
Hm. Dit vind ik toch wel erg vervelend... |
|
omabep Oudgediende
WMRindex: 10.850 OTindex: 3.187
|
@botte bijl: Beetje laat, alsnog gecondoleerd met het verlies van je moeder. afbeeldingLaatste edit 22-03-2016 08:22 |
|
allone Oudgediende
|
Quote @venzje: Hm. Dit vind ik toch wel erg vervelend... dat hij weg is? je volgt hem toch op facebook? |
|
venzje Oudgediende
|
@allone: Dat is een ander medium. Ik vond dat hij een belangrijke bijdrage aan WMR leverde en ik vind het vervelend dat hij hier weg is. |
|
allone Oudgediende
|
@venzje: dat was ooit waar, maar de laatste tijd was hij sowieso nog weinig online.. en als hij wil kan hij ieder moment weer terugkomen @Grouse is ook teruggekomen, maar helaas plaatst hij nergens reacties, jammer, maar het is niet anders, het leven van mensen verandert nu eenmaal, en daarbij ook hun gewoontes. wortel was ook altijd een gezellig lid, maar die heeft nu ook geen tijd meer what to do? c'est la vie.. daarvoor krijgen we nieuwe leuke leden in de plaats.. zoals @Jawel Laatste edit 22-03-2016 11:19 |
|
venzje Oudgediende
|
@allone: wortel was er gisteren nog. Misschien is haar winterslaapje voorbij? |
|
allone Oudgediende
|
@venzje: dat hopen we iig plaatste ze weer een paar leuke wortelse uitspraken Laatste edit 22-03-2016 11:23 |
|
botte bijl Oudgediende
WMRindex: 90.820 OTindex: 39.086
|
hierbij wil ik iedereen bedanken die hier medeleven toonde toen ik postte dat mijn moeder niet meer is.... zulke dingen, ook van mensen die je nooit in 'real life' ziet, geven de burger weer moed.... |
|
allone Oudgediende
|
|
|
GroteMop1983 Oudgediende
WMRindex: 5.889 OTindex: 7.881
|
|
|
allone Oudgediende
|
@GroteMop1983: eigenlijk is @Jawel al langer lid dan jij, maar omdat hij in het begin niet zoveel reageerde, en jij wel, is het net alsof jij langer lid bent Laatste edit 22-03-2016 15:51 |
|
linctus Oudgediende
WMRindex: 1.339 OTindex: 17.058
|
Ik ben nog veel langer lid En toch vind ik het wel jammer als iemand zijn account hier opzegt, maar iedereen zijn eigen keuze. |
|
allone Oudgediende
|
@linctus: right daarom noemden we jou ook niet in het lijstje van nieuwkomers, daar kun je mij dan wel op zetten account opzeggen is niet zo erg, want je kunt zo weer een nieuwe aanmaken.. en dat de aandacht van mensen naar andere dingen gaat.. ach.. jammer.. maar toch ook wel te begrijpen dat mensen opzeggen omdat ze boos worden is een ander verhaal, maar ja.. sommige hebben nu eenmaal een korter lontje en andere zijn verdraagzamer.. en zo is iedereen anders Laatste edit 22-03-2016 15:59 |
|
GroteMop1983 Oudgediende
|
@linctus: ik vind dat ook jammer. Zo is het leven eenmaal. Zoals onze zuster @allone ook zegt: c'est la vie. @allone: Maar inderdaad @Jawel is ook welkom. |
|
allone Oudgediende
|
@GroteMop1983: bij dat woord zuster moet ik telkens aan sprookjes denken, met name Blauwbaard: "zuster Anna, ziet gij al wat komen?" klik hier(gruwelijk sprookje trouwens ) Laatste edit 22-03-2016 16:11 |
|
GroteMop1983 Oudgediende
|
@allone: inderdaad een verschrikkelijk sprookje! Ik moet ook aan het liedje: "Ja zuster, nee zuster" denken. |
|