|
Roxichu Erelid
WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
@meeky: Wat ontzettend attent! Echt mooi om te zien dat mensen elkaar toch nog willen helpen in moeilijke tijden |
|
meeky Erelid
WMRindex: 242 OTindex: 2.292
|
Te bedenken dat we met twee gezinnen die het financiel slecht hebben zijn begonnen een jaar terug. Sinds dien is onze Sinterklaasclub gegroeid. Ik heb ook een kleine voedselbank voor drie gezinnen, meestal de moeder komt dan langs voor een kop koffie en een praatje. Daarna in de garage (buitenzicht al weet het dorp al welke gezinnen het moeilijk hebben maar het is toch moeilijk voor die gezinnen, bijna beschamend) geef ik haar een aantal producten die ik weer krijg van een supermarkt die het overheeft.
|
|
Roxichu Erelid
|
Meer mensen zouden dat moeten doen |
|
nietmeer
|
Scheikunde ging vreselijk. Heb twee vragen niet kunnen maken en negen punten mis gelopen. |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Awww |
|
meeky Erelid
|
Eigenlijk wel @Roxichu alleen is het voor vele in de pratijk niet haalbaar. Dan spreek ik ook om alles emotioneel te werken als je met zulke gezinnen werkt. heb eindelijk de batterijen kunnen vervangen van onze zingende kerstman, heb ik hem aanstaan gaat onze kat Bengel bij hem liggen. Zit te bedenken om onze voor raam weer ouderwets te versieren. Opdelen in vlakjes met rode tape en elk vlakje sneeuw en een sterretje of zoiets Laatste edit 05-12-2013 10:09 |
|
Roxichu Erelid
|
Alev: ~Zet kopje thee als troost~ :c ~pat pat~
Laatste edit 05-12-2013 10:10 |
|
meeky Erelid
|
|
|
Sto Oudgediende
|
Je bedoeld Alev meeky |
|
nietmeer
|
Die toets was heel anders en veel moeilijker. Dat was niet se bedoeling.
Ik ga nu huilen onder mijn tafel. |
|
nietmeer
|
Ik ging onder de tafel zitten, maar er zat veel kauwgom |
|
meeky Erelid
|
|
|
nietmeer
|
Koffie was lekker En nu maar es aan de slag verder met het sinterklaas gebeuren gedichten ding, voordat morgen de boel begint @Roxichu: Was het nog gelukt met je gedicht overigens? @meeky: Tot later Laatste edit 05-12-2013 10:32 |
|
Loek Oudgediende
WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
hoi ladies en gentlepeople |
|
Roxichu Erelid
|
Oy Loekieperson |
|
nietmeer
|
Mensen zijn bang voor mij. |
|
Loek Oudgediende
|
@Roxichu: hoi rox Alev: je bent toch ook een beetje eng |
|
nietmeer
|
Beetje maar. |
|
Loek Oudgediende
|
hopelijk kijken mensen niet geschokt op als je aankomt en rennen ze luidgillend weg.. ? |
|
nietmeer
|
Niet echt. De mensen die mij niet kennen proberen me belachelijk te maken, maar dat lukt ze niet aangezien ik gemeen commentaar geef. Daarna zijn ze bang voor mij. |
|
Roxichu Erelid
|
@Loek: Doen mensen dat bij jou dan? Spreek je uit ervaring ofzo? |
|
Loek Oudgediende
|
Alev: of ben je gewoon cynischer dan dat algemeen aanvaard is? @Roxichu: ja, heel vervelend eerst kijken ze me geschokt aan, dan lopen ze me al aankijken langzaam achteruit, draaien ze zich om maar nog wel mij aankijken, gaan ze steeds harder lopen, en dan rennen ze keihard weg alsof ik een monster ben oid.. |
|
nietmeer
|
Stomme scheikunde. |
|
Sto Oudgediende
|
De manier van scheikunde onderwijzen is fundamenteel fout |
|
Loek Oudgediende