|
nietmeer
|
|
|
meeky Erelid
WMRindex: 242 OTindex: 2.292
|
Middag alle, iedereen al weggewaaid. Pff onze grijze kliko die vandaag werd geleegd lag vier huizen verder op. Geloof eigenlijk dat geen lege kliko meer stond. Net veilig thuis met de kinderen, nu weer eerst een ; Warme chocolademelk met slagroom |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.018 OTindex: 93.499
|
@meeky: ik had wind mee, de berg af.. hoefde dus niet te fietsen Warme chocolademelk met slagroom en gevulde speculaas? |
|
meeky Erelid
|
@allone dat is makelijk en met gevulde speculaas van Sinterklaas gekregen. Die was vandaag op de school van de kinderen Die is bij het weggaan goed door gewaaid en gewassen. Laatste edit 05-12-2013 16:20 |
|
nietmeer
|
Het is hier nu wel lekker aan de gang met harde wind, en hagel en onweer En ik kom er achter dat ik nog pepernoten te kort kom |
|
meeky Erelid
|
Taz ik heb nog peppernoten, een zwarte piet had mijn fietstas vol gegooid Laatste edit 05-12-2013 16:25 |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Nog steeds wat wind hier, niet veel meer dan dat. Jullie Noorderlingen hebben lekker pech |
|
nietmeer
|
@meeky: als je fiets buiten staat, dan zal het nu wel pepernotenpap geworden zijn Ik moet toch morgenochtend nog even boodschappen doen, dan haal ik ze dan wel even @Sto: Ik hoef er niet meer uit vandaag dat scheelt |
|
meeky Erelid
|
Taz nee die staat in de garage lekker droog, moet ze alleen nog er uit halen. De directeur van de school was echt de pineut, een zwarte piet had zijn autosleutels gekregen van iemand? en die heeft de auto vol gegooid met pappiersnipers en pepernoten. De autosleutel werden toen weer in het kantoor van de directeur gelegd. Je had zijn gezicht moeten zien toen hij naar huis wilde. |
|
nietmeer
|
@meeky: die zal wel niet blij zijn geweest |
|
meeky Erelid
|
Ach hij kon er wel om lachen, hij stapte in al krakkend en reed naar huis |
|
nietmeer
|
@meeky: alleen bij het stofzuigen dan zal die even wat langer bezig zijn |
|
meeky Erelid
|
ja denk het ook. volgens mij ging daar een tak van een boom in onze achtertuin |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Bijna naar huis |
|
meeky Erelid
|
Wens iedereen eet smakelijk en een gezellige pakjes avond Wij gaan nu steengrillen en hopelijk komt Sinterklaas en zijn pieten later nog even langs bij ons, alweer! Doei |
|
Mamsie Oudgediende
WMRindex: 46.273 OTindex: 96.131
|
@meeky: Veel plezier vanavond en eet smakelijk!!! |
|
nietmeer
|
De behandeling van luchtpijpmijt afgemaakt. De vogels kunnen erg gillen.. |
|
nietmeer
|
@meeky: Eetsmakelijk En natuurlijk veel plezier |
|
nietmeer
|
Ik wil nog steeds chocola. |
|
nietmeer
|
*pakt voor Alev: wat chocola uit de kast* Sinterklaas was zo schappelijk heeft er ook een letter bij gedaan |
|
Roxichu Erelid
WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Puur, melk of wit? |
|
nietmeer
|
met nootjes graag |
|
Roxichu Erelid
WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Eh gedverdemme frenk wé is dé nao. |
|
nietmeer
|
Toen ik gister bij Tim was had hij stiekem een chocoladeletter in mijn tas gedaan. Hij zei "Piet is boos op de HEMA, want ze hebben geen A meer." Ik had de letter S. Iemand probeerde bij Nederlands leuk te zijn, steeds roepen. "De F, de F, de F van Alev!" "Alev heeft geen F." |
|
nietmeer
|
|
|