|
Roxichu Erelid
WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Ik kan geen sinterklaas snoepgoed meer zien! |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Ik moet gauw weer en voorraade gevulde speculaas in huis halen, voordat die verdwenen is. |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.018 OTindex: 93.499
|
|
|
Loek Oudgediende
WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
|
|
Roxichu Erelid
|
Krijg net een chocoladeletter van het werk, met daarop een briefje; "Roxane, je bent altijd vrolijk, een leuk behulpzaam meisje, en je houdt van een geintje. Je doet erg goed je best en je bent een leuke collega. Deze letter is voor jou, je hebt hem verdiend!" Dat is leuk om te horen |
|
lepeltjes Oudgediende
WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
Dat is altijd fijn om te horen snoep ze |
|
nietmeer
|
@allone: wel sinterklaaskwaad Goedemiddag ieders |
|
Loek Oudgediende
|
@Roxichu: zeker ja! hoit Taz en de andere die binnen gekomen zijn |
|
nietmeer
|
@Loek: Hey Loekie de Leeuw Roar |
|
Roxichu Erelid
|
De printer slaat op hol |
|
nietmeer
|
Al het treinverkeer in noord-Nederland is stilgelegd vanwege de storm . Dus ik ben blij dat ik op tijd uit Groningen gevlucht ben nadat ik erachter kwam dat het college van vandaag (13-15) was afgelast . Als ik was achtergebleven om in de bieb wat te gaan werken, had ik nu dus een gigantisch probleem xD. Bovendien zijn alle gebouwen van de universiteit om 14:00 uur gesloten, vanwege het weer... |
|
nietmeer
|
@Roxichu: wat heb je gedaan dan? Heb je hem te vaak opdracht gegeven om iets te printen? |
|
Roxichu Erelid
|
Taz: Ik niet, collega wilde de caseload uitprinten. Maar hij print nu alleen maar lege lijsten uit.... Doodzonde van het papier. |
|
Loek Oudgediende
|
ga naar de printer en druk op annuleren...
Vailan: ik vind het weer betrekkelijk rustig, woon (nog net) in Noord Holland |
|
nietmeer
|
Ik wil chocolade |
|
nietmeer
|
@Roxichu: dus er staat dan wel iets op geschreven (getekend oid)? Ja dat is idd dan wel zonde Vooral als het papier daarna alsnog weggemieterd wordt |
|
Roxichu Erelid
|
Taz: Er staan allemaal lege kaders op. Net als ik Excel zeg maar. Gelukkig recyclen we papier, maar dan nog, zonde van de toner |
|
nietmeer
|
Wat een verschrikkelijk weer vandaag. Mijn jongste heeft uren op het station Groningen vast gestaan |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Het waait een beetje hier, meer niet |
|
nietmeer
|
@Roxichu: ah so. Blijft jammer, en zonde van de inkt ook Yumi: En hoe heb je dat uiteindelijk opgelost? |
|
nietmeer
|
Taz: Hij heeft uiteindelijk een bus naar Heerenveen gevonden en mijn man is hem daar gaan halen. Ze zijn nu onderweg naar huis, maar zijn in noodweer terecht gekomen en hebben al een paar keer stil gestaan. Hopelijk zijn ze zo veilig thuis. Ik kan de hondjes niet meer naar buiten laten, die waaien tegen het hek omhoog |
|
Roxichu Erelid
|
Ik ga kapot Klik Taz: Toner = Inkt muppet Laatste edit 05-12-2013 15:37 |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
|
|
Roxichu Erelid