|
nietmeer
|
Alev: dat is tegen luchtpijpmijt neem ik aan? |
|
nietmeer
|
Middel tegen luchtpijpmijt heet anti-luchtpijpmijt... Gezasept gebruiken ze bij vogels zoals mensen paracetemol gebruiken. |
|
nietmeer
|
aha ok. Ik zat het al even te googlen, maar ben er nog niet echt achter wat het nu precies doet |
|
lepeltjes Oudgediende
WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
Dat zou wel eens kunnen werken. Maar een hangslot op je raam is beter met deze kou |
|
nietmeer
|
Het raam gaat gelukkig niet zo vaak meer open. Daar heb ik nu de controle over. Heb ook gevoeld en het is niet koud in de kooi zelf. Daar kunnen ze ook geen last hebben van tocht. Als Gezasept geen effect heeft, eens druivensuiker proberen. Jeagermeister is lekker sterk. Zit koppig door alles heen te fluiten, gilt bij mij om aandacht en vliegt als een gek. Terwijl hij nauwelijks kan ademen. |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Ik ben aan het twijfelen of ik dagelijks vitaminedruppels ga geven. Ik denk niet dat ze het nodig hebben en dat echt fruit en groentes geven veel beter is. |
|
Roxichu Erelid
WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Alev: vitamine druppels en pillen is geen vervanging. Het is eerder voor erbij, als ze vitaminen tekort komen. Ik zou idd dus gaan voor echte fruit en groenten. |
|
lepeltjes Oudgediende
WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
Alev: Beter vers fruit vinden ze ook wel lekker |
|
nietmeer
|
Die van mij moet je steeds aansporen om te eten. Zaad vinden ze het lekkerst en groentes pas als ik het vast houd. |
|
Roxichu Erelid
WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Haha, net kinderen. |
|
nietmeer
|
Als Nachtgold uitgespeeld is, gooit hij het naar beneden.. |
|
nietmeer
|
Ik ga tv kijken, fijne avond iedereen |
|
Emmo Stamgast
WMRindex: 67.689 OTindex: 28.579
|
Taz: de groeten aan "Sint". |
|
nietmeer
|
Nomnomnom. |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Hmpfg. *ploft neer* Ik ben bekaf. Slaap lekker.
|
|
nietmeer
|
Dag meisje. |
|
Loek Oudgediende
WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
goedenavond |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Goeiemorguhhh |
|
meeky Erelid
WMRindex: 242 OTindex: 2.292
|
Hopelijk hebben jullie ook een gezellige Sinterklaas dan wel stormachtige pakjes avond gehad. Goedemorgen alle |
|
Sto Oudgediende
|
Dit jaar is sinterklaasloos voor mij |
|
meeky Erelid
WMRindex: 242 OTindex: 2.292
|
@Sto dat is toch stout zijn. Zo Sinterklaas is geweest, zondag de kerstboom opzetten Gelijk doorgaan met de gezelligheid |
|
Sto Oudgediende
|
Heb gelukkig wel pepernoten |
|
nietmeer
|
Een boom vermoorden en dan vernederen met versiersels. Gezellig.. |
|
Sto Oudgediende
|
sommige mensen zetten de boom in potgrond, dus dan is het alleen maar een stamtransplantatie. Maar inderdaad, dood gaan ze toch Maar een nepboom is slechter voor het milieu, of je moet hem 20 jaar gebruiken Laatste edit 06-12-2013 09:41 |
|