|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
|
|
Little Queen Oudgediende
WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ik heb wel 2 weken vakantie.. maar krijg een midyears toetsing dus ik ben alleen maar aan het leren vrees ik |
|
meeky Erelid
WMRindex: 242 OTindex: 2.292
|
voor elke week een, zo even de stad ingeweest voor de laatste inkopen voor de kerst etentje van de kinderen morgen. Was maar een uurtje, maar lang zat, beide nu helemaal klaar. Ze hebben eerst het etentje en daarna een kinderdisco Zat net op de kalender te kijken, bij elkaar is het eigenlijk 3 weken kerstvakantie voor de kinderen e Wachten is op mijn man, die is naar de snackbar om patat etc. te halen want we hebben geen zin in koken Eet smakelijk en tot later Laatste edit 12-12-2013 17:35 |
|
nietmeer
|
Þetta er það lengsta sem ég fer. Aldrei aftur samur maður er. Ljöta leiðin heillar nú á ný, daginn sem ég lífið aftur flý.
Ef ég vinn í þetta eina sinn, er það samt dauði minn. Trú min er að allt fari ej vel. Þessu er lokið hja mér.
Dag sem nótt hjartað var órótt. Þrotið þol lamað bros. Áfram ríð, hjartað pumpar tárum. Dag sem nótt ég geng nú einn.
Grafin bein grotna í jörðunni, eins og leyndarmálin þín sem þú hélst forðum burt frá mér. En blóðið þyngr´en þögnin er.
Svikin orð, grót í kjafti þér, rista dýpra en nokkur sár. Brotin bönd aldrei verða söm. Lygar eins og nöðrubit.
"Ijslands" |
|
meeky Erelid
|
nosphoenix leest goed
Zo kinderen op bed en nu een rustige avond met mijn mannetje met de benen omhoog, openhaard, tv, kerstboom en kaarsen aan. |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
@meeky: de onbekende letters spreek je geloof ik voornamelijk als 'th' uit. Alleen is het de ene keer meer de th van that en de andere keer other. Maar vaag taaltje is het zeker |
|
nietmeer
|
@Sto: die d/o-dinges met een kruisje erop - oh wacht, copy-paste ð - is idd een fonetisch teken voor th. Ons boek Engels in de onderbouw vond dat belangrijk. De juf niet. |
|
meeky Erelid
|
@Sto zekers vaag taaltje maar ja elk taaltje dat ik nooit lees of praat is vaag. Alleen duits en engels als buitenlandse taal ken ik goed. |
|
nietmeer
|
Over vage taaltjes gesproken: lang leve Spaans! En ze zijn zo lief om een soort Nl vertaling bij de CD te geven - ze zingen dan wel niet in het Nederlands, maar hebben een Nederlands paspoort - en wie Latijn heeft gehad snapt in elk geval een heel klein beetje van dat Spaans (nou ja ~ van Latijn gaat het je vooral nog al opvallen als iets verdacht veel op het Engels lijkt oid) |
|
nietmeer
|
Goedenavond |
|
nietmeer
|
Taz: de avond is zekers goed, met zo'n mooie zonsondergang En die muziek helpt ook |
|
benja34 Erelid
WMRindex: 161 OTindex: 1.832
|
hallo iedereen ik begin me weer wat beter te voelen |
|
nietmeer
|
wortel: muziek? Oh wacht die spaanse muziek Hoi @benja34: |
|
benja34 Erelid
|
Taz: hallo |
|
nietmeer
|
echot *hallo allo lo o * |
|
nietmeer
|
Ah mijn buren zijn zo blij met me<3 |
|
nietmeer
|
@benja34: klinkt goed nosphoenix: kunnen ze meegenieten met de muziek? Taz: het is juist een keer niet leeg hier |
|
nietmeer
|
wortel: nou ja niet leeg, zoveel is er de afgelopen uren ook niet echt gebeurd hier |
|
nietmeer
|
Taz: in verhouding... |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Good evening ladies and gents. |
|
benja34 Erelid
|
|
|
nietmeer
|
wortel: Het is maar waar je het mee vergelijken wil Hoi vrolijke superdame |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
@benja34: Hoi Taz: Hallo Meneer Tazmenische Duivel |
|
nietmeer
|
Taz: ik ben altijd positief, behalve bij school, daar ben ik gewoon een gigantische mazzelaar! |
|
nietmeer
|
|
|