|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Taz:My Dear Sir Hunter, you will be pleased to hear that I am doing very well. ^^ |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
@Supermeid01: I'm verry plesed to heer that Hoe gaat het met je school |
|
nietmeer
|
Alev: Wat een hufters zeg Walgelijk gewoon |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Psychopaat in de dop daar in Emmen.
Niet relevant: Heb maar even mijn avatar geactualiseerd (ctrl+F5) |
|
Supermeid01 Erelid
Taz: Was dat opzettelijk Engels? En School, bah. Geen school meer. Bijna weekend en vakantie zul je bedoelen! ^^ Ik ga morgen met een goede vriendin lunchen na school en daarna bij de kapper m'n haar opnieuw laten kleuren. @Sto: Ik typte dat in op m'n macbook en toen kreeg ik opeens een voiceover menu. Laatste edit 12-12-2013 21:09 |
|
nietmeer
|
@Supermeid01: Komt toch wel een foto van he? Ga je nog wat leuks doen in de vakantie? |
|
Supermeid01 Erelid
Taz: Ja, zal ik later wel een foto van plaatsen. ^^ Ik ga Frozen kijken en de rest van de vakantie de liedjes er van zingen. Gezien op TV: Miss:' I don't want you to do that doctor! You're making me very uncomfortable!' Doctor: ' I'm sorry miss, whatever it is i'm doing i'll stop.' *Miss walks out off the door* Miss: ' Damn! i forgot my purse!' Doctor: ' Hey, you forgot your-' * They start making out passionately* Well that escalated quickly. Laatste edit 12-12-2013 21:15 Laatste edit 12-12-2013 21:15 |
|
nietmeer
|
@Supermeid01: Nog niet heen geweest? Echt doen hoor Vooral Olaf vind ik schattig, maar die ijszuster Elsa vind ik ook wel wat hebben |
|
Supermeid01 Erelid
Taz: Ga ik zeker doen, misschien wel twee keer. Olaf is super schattig en grappig, Ik kan me zo ontzettend vinden in Anna en Elsa heeft ook trekjes van mijn zus. Anna heeft een voorliefde voor chocola. *giechelt* |
|
nietmeer
|
@Supermeid01: Laat je er dan ook zo'n mooie witte staart in maken zoals Anna dat heeft? Ik denk dat ik morgen er nog maar een keer naar toe ga Had verder toch geen plannen |
|
nietmeer
|
ja en van de moord en dood gaan geluiden o/ |
|
nietmeer
|
@nosphoenix: Huh? (__//) .(O.o ) .(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your blog to help him on his way to world domination Wanneer is de kerstava verkiezing? Misschien kan ik een foto van de kerstmusical straks gebruiken Laatste edit 12-12-2013 21:38 |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
wortel: ik win toch |
|
nietmeer
|
wortel: goeie vraag ik heb nog geen juryleden aangesteld Niemand heeft zich gemeld, maar het gaat om de fun |
|
Supermeid01 Erelid
Taz: Nee, dat niet.. |
|
nietmeer
|
|
|
Supermeid01 Erelid
Taz: Ja, ik ook.. |
|
nietmeer
|
Ik heb gewoon loof. Dat moet je niet verven. Simpel en toch eenvoudig. |
|
nietmeer
|
Leuk om te weten ik heb al sinds dat ik mij kan herinneren een grijs plekje achterin Is een pigment vlek, dus daar komt geen kleur in |
|
nietmeer
|
Grijze haren komen vaak met ouderdom.
Haren moet je zoveel mogelijk met rust laten. Niet allerlei chemisch spul erin gooien, zoals haarlak en haarverf. Ook niet met hitte verkrachten van een stijltang of een droger.
Als ik.zie wat sommige mensen doen met hun haar ben ik niet verbaasd dat die van mij zo glanst en gewoon leeft. |
|
nietmeer
|
Alev: hahaha Tja dan was ik al vroeg oud |
|
nietmeer
|
Quote wortel: nosphoenix: Huh? (\__/) (O.o ) (> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your blog to help him on his way to world domination Wanneer is de kerstava verkiezing? Misschien kan ik een foto van de kerstmusical straks gebruiken Laatste edit 12-12-2013 21:38 Fix'd Laatste edit 12-12-2013 22:38 Laatste edit 12-12-2013 22:38 |
|
nietmeer
|
Internet is weer eens supertraag |
|
nietmeer
|
Mijn neus geeft weer eens AIDS. |
|