|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
@benja34: Ja weet ik, maar ik moet 6 kilometer fietsen voor ik daar ben |
|
benja34 Erelid
WMRindex: 161 OTindex: 1.832
|
|
|
Supermeid01 Erelid
|
|
benja34 Erelid
WMRindex: 161 OTindex: 1.832
|
@Supermeid01: bij mij komt de kapper eens in de zoveel tijd bij ons thuis,kost minder moeite en is nog persoonlijker ook |
|
nietmeer
|
@Supermeid01: vraag of je de reiskosten vergoed krijgt Goedenavond ieders Bon Apetit, ik ga eten Laatste edit 13-12-2013 18:32 |
|
Supermeid01 Erelid
@Taz: Eetsmakelijk, hoi |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
@Supermeid01: ik fiets elke ochtend zes kilometer, ik vind de zonsondergang toch mooi genoeg |
|
nietmeer
|
wortel: 's morgens al kijken naar de zonsondergang? Eh.. ik weet dat ze in Gelderland raar zijn, maar dat de zon daar 's morgens ondergaat heb ik nog niet eerder gehoord |
|
nietmeer
|
Hoe ik naar school toe fiets is al zo'n 10 km. |
|
Supermeid01 Erelid
Taz: Nasisoep? |
|
nietmeer
|
@Supermeid01: ja nasi soep Bij ons is vrijdags nasi dag, en dan gaan alle restjes van de afgelopen week in de pan. We hadden nog over van deze week: Erwtensoep, tomatensoep met spaghetti erdoor, en nog wat bonen van maandag. Alles in de pan, een beetje sate saus er door en je hebt nasi soep met nasi kruiden Een beetje vreemd, maar wel heel lekker |
|
lepeltjes Oudgediende
WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
Alev: stop met omfietsen |
|
nietmeer
|
Of koop een navigatie als je de weg niet weet |
|
nietmeer
|
Snelste weg is 5,5 km, maar 't is ook een gevaarlijke. Je fietst tussen autowegen waar ze 80 km/h rijden, en je fietst ook langs een snelweg. :') |
|
lepeltjes Oudgediende
|
scheelt wel...yolo |
|
nietmeer
|
Nee, ik vind het veel te gevaarlijk om daar dagelijks te gaan fietsen. Auto hoeft maar één keer uit te schieten, of ziet je één keer niet bij een kruispunt... |
|
nietmeer
|
Taz: dank je, ik ben graag raar! De zonsondergang is er al als ik terugkom van school, hè, en heen de zonsopgang, een wat, een suikerklontje... |
|
nietmeer
|
wortel: hahaha Wist ik wel, maar het stond er best grappig |
|
lepeltjes Oudgediende
|
wortel: Je bent gewoon onbedoeld een enorme hipster geworden Alev: heb wel weggetjes die oversla als het donker is of mistig maar overdags fiets ik overal waar mag. is het zulke lijpeshit daar? |
|
nietmeer
|
Fietspad zit tussen twee wegen in. Beide wegen hebben meerdere banen waarop auto's 80 km/h rijden. Ik ga geen risico's nemen. |
|
nietmeer
|
Taz: ongetwijfeld. En nou heb je gezegd dat ik raar ben @lepeltjes: ik wil een hipster zijn Alev: brr. Zou ik daar maar niet gaan rijden nee. Ik rij over uitsluitend platteland, meestal; geen eng ander verkeer (behalve trekkers die je van een mijl afstand hoort) |
|
lepeltjes Oudgediende
|
Alev: oke, klinkt niet prettig, je bent en gezond mens |
|
nietmeer
|
Nachtgold komt lekker knuffelen en commentaar geven. |
|
nietmeer
|
wortel: Maar dat was je toch al? Alev: Ja ok in dat geval is een beetje omrijden niet eens zo'n gek idee. En het is nog eens goed voor de dagelijkse lichaamsbeweging ook |
|