|
nietmeer
|
Alev: wat? |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
*Geeft @Taz: een sapje* Gaaf Ik ga slapen, denk ik. Fijne avond. |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Talking Kitty Cat is leuk. |
|
nietmeer
|
Meow? |
|
nietmeer
|
Meow gusta |
|
meeky Erelid
WMRindex: 242 OTindex: 2.292
|
Goedemorgen, wens jullie een fijne zaterdag. Wij gaan zo naar Hertogenbosch voor onze wandeling in de stad, natuurlijk met de trein. Nu even op wmr |
|
nietmeer
|
Hoi |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.015 OTindex: 93.491
|
@meeky: heb je gezien dat tussen Den Bosch en Utrecht geen treinen rijden? |
|
meeky Erelid
WMRindex: 242 OTindex: 2.292
|
@allone zagen we toen we keken voor treintijden. We zijn nu onderwerg met de auto naar Hertogenbosch |
|
allone Oudgediende
|
@meeky: ah mooi ik moet naar Amsterdam.. maar zie tegen de vertragingen en busreis op |
|
nietmeer
|
@allone: auto? Ook niet echt optimaal naar Amsterdam natuurlijk... Bus voor lange afstanden is zowiezo |
|
allone Oudgediende
|
@wortel: niet alleen is met de auto duurder dan met de trein, het kost vooral ook kapitalen om je auto in A'dam te parkeren.. |
|
nietmeer
|
@allone: ik dacht eigenlijk vooral, dat het me bepaald onprettig leek om door de drukte naar A'dam te moeten... |
|
allone Oudgediende
|
wortel: ook.. maar het zal niet drukker zijn dan 'normaal'.. iig is het geen spitsuur of zo |
|
nietmeer
|
@allone: dat is waar... maar dan is het daar nog wel drie keer zo druk als hier met spitsuur |
|
allone Oudgediende
|
wortel: je bedoelt in Amsterdam zelf, of op de weg er heen?
|
|
nietmeer
|
@allone: beide, lijkt me zo... Laatste edit 14-12-2013 12:02 |
|
allone Oudgediende
|
wortel: je hebt gelijk.. ik denk dat ik het toch maar niet probeer.. |
|
nietmeer
|
Goedemorgen allen @allone: als je weet waar je moet gaan parkeren kun je dat zelfs gratis doen, heb je alleen een dagkaartje nodig voor het OV Of mij bellen en ik breng je er heen met de brommer |
|
allone Oudgediende
|
Taz: dan moet je waarschijnlijk aan de rand van de stad parkeren? en bedankt voor het aanbod |
|
nietmeer
|
@allone: zelfs in een vaag zijdorpje van Rotterdam is het op enig moment al twee keer zo druk als hier... gewoon in een woonwijk. Tante had altijd grote moeite de Worteltjes veilig over straat te krijgen |
|
allone Oudgediende
|
wortel: dan woon jij wel in een heel rustig klein dorpje maar hier in berg is het ook niet druk, hoor. naar/door grote steden rijden ben ik dan ook niet gewend |
|
nietmeer
|
Nachtgold wil maar niet stoppen met knuffelen. |
|
nietmeer
|
@allone: Kan, maar je kunt ook vrij dicht bij de stad ter hoogte van Spaklerweg bv gratis parkeren. In het centrum is het geen doen met al die hoge parkeer prijzen Niet dat ik daar last van heb met een brommer Maar toen ik nog een auto had en in Hoofddorp woonde, ging ik wel eens naar de stad toe, en soms met de trein, maar ook vaak met de auto. En dan leer je de plekken wel kennen waar je gratis kunt parkeren |
|