|
nietmeer
|
@allone: het is hier ook heerlijk rustig Barendrecht vind ik wel soort zijdorp van Rotterdam, mag dat? Alev: kroelbeer. |
|
benja34 Erelid
WMRindex: 161 OTindex: 1.832
|
hallo iedereen alles goed? |
|
nietmeer
|
Zo, ik ga eens naar de dierenwinkel. |
|
nietmeer
|
44
|
|
nietmeer
|
@benja34: ja hoor Alev: goed plan. Taz: je bent idd nog niet wakker... |
|
benja34 Erelid
|
Taz: je zit op de verkeerde plek wortel: mooi Laatste edit 14-12-2013 12:19 |
|
nietmeer
|
|
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.015 OTindex: 93.491
|
Alev: wat ga je kopen? @benja34: hoi.. al weer beter? wortel: ik ken R'dam niet, ben er nooit geweest Taz: dat is op het industrieterrein? en daar staat de auto veilig? volgens mij kun je op Bertus vd Grouwstr ook gratis parkeren, daar woont mijn zus.. eerlijk gezegd heb ik nog nooit 'lange afstanden' gereden, van Roermond naar Maastricht is het verste ooit |
|
nietmeer
|
wortel: @benja34: *gaap* Ja ik zie het sorry Ik vond het al zo vreemd dat ik de andere reacties geen cijfers meer zag |
|
nietmeer
|
Taz: handig... @allone: mm, er is een mooi groot park in R'dam Laatste edit 14-12-2013 12:23 |
|
benja34 Erelid
|
@allone: ik ben weer beter gelukkig Taz: wortel: das blijdorp toch? Laatste edit 14-12-2013 12:23 |
|
allone Oudgediende
|
@benja34: gelukkig maar wortel: in A'dam ook, het Vondelpark en Limburg is één groot mooi park |
|
nietmeer
|
@allone: Bij mij is er nog nooit wat gebeurd daar, dus zolang je geen Rolls Royce rijdt, denk ik ook niet dat er veel zal gebeuren @benja34: Ik weet nu weer hoe het kwam, ik heb twee tabbladen open staan, en was bij dat topic, krijg hier een melding van je hebt een nieuw bericht, en typ vervolgens hier wat ik daar had moeten doen |
|
allone Oudgediende
|
Taz: Rolls? are you kidding? |
|
benja34 Erelid
|
Taz: handig |
|
nietmeer
|
@benja34: ik bedoel eigenlijk een park zonder het dieren- stukje Ja, d'r is daar ook een grote dierentuin @allone: ghihi, ja, eigenlijk wel |
|
benja34 Erelid
|
wortel: oh... |
|
nietmeer
|
@benja34: geeft niet Jij houdt van dieren, groot gelijk dat je over een dierentuin begint |
|
allone Oudgediende
|
wortel: ik ga alleen naar A'dam omdat mijn familie daar woont.. niet omdat ik zo dol ben op steden. (al is en blijft A'dam wel mijn geboortestad, en daardoor mijn 'thuis') |
|
nietmeer
|
@allone: dat geldt voor ons met Rotterdam ook ongeveer. |
|
nietmeer
|
@allone: Ik ga beukensnippers kopen, chinchillazand en misschien wat te snoepen voor ze. |
|
nietmeer
|
|
|
benja34 Erelid
|
Taz: die auto doet me denken aan de auto uit thunderbirds |
|
nietmeer
|
@benja34: dat is de auto uit Thunderbirds En @allone: is dan Miss Penelope Ik ga es even eten en douchen Tot straks Laatste edit 14-12-2013 12:44 |
|
benja34 Erelid
|
Taz: tot straks |
|