|
nietmeer
|
@benja34: Tot zo Heb net even een blogje gemaakt van een mail die ik binnenkreeg van het FNV, voor allen die in een supermarkt werken, dus mocht je wat te lezen willen hebben, dan kan dat |
|
nietmeer
|
@Taz: Daar heb je wel wat te lezen aan, ja |
|
nietmeer
|
wortel: en zoveel is het eigenlijk nog niet eens |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Goede middag! *Danst door de kamer* |
|
nietmeer
|
*danst met @Supermeid01: mee * Waarvoor eigenlijk? Laatste edit 14-12-2013 14:41 |
|
Supermeid01 Erelid
|
|
nietmeer
|
|
|
Supermeid01 Erelid
|
|
nietmeer
|
ah heerlijk zo ongezond leven |
|
meeky Erelid
WMRindex: 242 OTindex: 2.292
|
Middag alle Zo weer terug van onze wandeling, nu even op wmr met een kop thee. |
|
Supermeid01 Erelid
|
|
nietmeer
|
|
|
Supermeid01 Erelid
Taz: Als ik je wat mag aanraden, Die film moet je ook eens kijken, en voor deze ene keer raad ik de Nederlandse dub aan. Die is zoveel leuker dan de Engelse. Dit is de enige film waarvan ik de Nederlandse stemmen 10 keer beter en grappiger vind. Laatste edit 14-12-2013 16:41 |
|
nietmeer
|
@Supermeid01: Ik ken die film idd niet, maar ik vind hem nu al grappig |
|
Supermeid01 Erelid
Taz: Trust me it's hilarious. |
|
nietmeer
|
Ben even piano aan het spelen, alleen is hetr op een toetsen bord wel wat lastig @Supermeid01: I trust you |
|
Mamsie Oudgediende
WMRindex: 46.271 OTindex: 96.117
|
Taz: nou, dat gewoon niet te doen, leuk idee, maar niet uitvoerbaar. Hier zou zelfs Lang Lang niks mee kunnen denk ik. |
|
nietmeer
|
@Mamsie: je zou er een extern keybord op aan kunnen sluiten op je computer, maar ja dat is ongeveer gelijk aan een synthesyser dus dan hoeft dat niet (lekker duidelijke zin weer ) |
|
nietmeer
|
Ik denk "Ik ga even naar de dierenwinkel." Komt hele gezin mee en duurt het drie uur in plaats van een kwartier. |
|
nietmeer
|
Quote nosphoenix: ah heerlijk zo ongezond leven Jah. Alev: dat is toch altijd? In je eentje is er erg veel dat sneller gaat... Of zoals Papa Wortel vaststelt bij de kersverse ouders die er in grote getale zijn hier: "als je kinderen hebt is de deur ineens veel verder weg, hè." |
|
nietmeer
|
En wat gaan jullie allemaal doen vanavond? |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Niks |
|
nietmeer
|
@Luna: Hey Luuntje Niet eens lekker met de benen omhoog lekker lui samen met Twaggy voor de buis hangen? |
|
Supermeid01 Erelid
Hello again ^^ |
|
nietmeer
|
Postzegels zijn duur. |
|