|
lepeltjes Oudgediende
WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
Alev: Hij doet echt zijn best. |
|
nietmeer
|
Hij is lief als hij zingt, maar hij blaft erg vaak. Dat doet pijn aan je oren. |
|
lepeltjes Oudgediende
WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
leer hem een stopwoordje. zo van Foei! en hij stopt herrie maken... zou dat kunnen? |
|
nietmeer
|
Bij een wat slimmere vogel wel. Ik prik gewoon mijn vinger in Nachtgold. Dan wordt ie ook stil. |
|
nietmeer
|
Maar herrie maken hoort erbij. Ze hebben gewoon hun druktemomenten, beetje gek doen. |
|
nietmeer
|
Het sneeuwt eens in Turkije en meteen chaos. Kudde ezels die zijn vast gevroren. Moeder bevalt op straat van kind. Herder sterft in sneeuw en zijn kudde schapen blijven braaf bij hem. Wolven durven steden binnen te gaan. Bevroren mensen in het ziekenhuis. |
|
nietmeer
|
Alev: Je weet dat er een edit knopje bestaat he? |
|
nietmeer
|
Allemaal kleine dikke vogeltjes die dode vliegjes eten in de sneeuw, terwijl een havik een vis uit het water sleept. Badass. |
|
nietmeer
|
Documentaire over wilde vogels was op Tv. Erg leuk, alle vogels hebben ongeveer eenzelfde manier van schoonmaken en zich uitrekken. |
|
nietmeer
|
Cherry tomaatjes zijn lekker |
|
nietmeer
|
Nachtgold vindt schommelen leuk. |
|
nietmeer
|
Alev: en Jaegermeister niet? |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Hallo |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Handdoek over de kooi en de vogels vinden dat het nacht is. (Is het ook.) |
|
Supermeid01 Erelid
Taz: Hee Tazzie |
|
nietmeer
|
@Supermeid01: Die Panda op DeviantArt heeft op meer mensen zitten zeiken over de tekenstijl, en ze heeft volgens mij ook opgeroepen om op die mensen te reageren. Zoals ze op jou hadden gereageerd. Triest. |
|
nietmeer
|
|
|
Supermeid01 Erelid
Alev: Ze is zielig en ik ga verder geen aandacht meer aan haar besteden. Ik heb het haar al vaak genoeg uitgelegd. Ik vind het trouwens kostelijk dat jij haar Panda-ding noemt Ik heb gezegd: ' is this some kind of sick joke ? Just because i use common Anthro specific features which are also used by a lot of other artists does not mean i'm copying her style. She really needs to realize that she has a completely different drawing style and if she has something to say to me, she can say it to me and not through others because i think that that's pretty pathetic. I draw from a Disney perspective, she has developed her own style. I hope that that's clear and i don't have more to say about it. I won't reply to any other comments about this.Taz: Zekerweten, ik ben lekker aan het bloggen op Tumblr. And how are you, kind sir? Laatste edit 14-12-2013 00:21 Laatste edit 14-12-2013 00:21 |
|
nietmeer
|
Ik weet niet hoe ze heet. |
|
Supermeid01 Erelid
Alev: Daarom is het juist zo grappig |
|
nietmeer
|
@Supermeid01: Lekker (moet nodig es gaan kijken op dat Tumblr ding, want ik hoor iedereen er over, maar heb geen idee wat het is ) Ben nu het boek van Bodpa aan het lezen, en ondertussen lekker naar de radio aan het luisteren Oh ja en hier in het cafe zo af en toe es wat zeggen. |
|
Supermeid01 Erelid
Taz: Gezellig, wil je misschien wat drinken? En dat boek ken ik niet. |
|
nietmeer
|
@Supermeid01: is goed doe maar een sapje Heel goed boek, mocht je je ooit eens vervelen In het begin kan het een beetje zwaar voelen, maar als je eenmaal een paar pagina's verder bent, dan is het een heel mooi ontroerend boek |
|
nietmeer
|
Talking Kitty Cat. |
|