|
nietmeer
|
aha ok weer wat geleerd. |
|
nietmeer
|
Rode chrysanten zijn prachtig. |
|
Roxichu Erelid
WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Een rode chrysant staat voor 'Verraderlijke Schoonheid'... Sorry na een check blijkt het Waarheid te zijn, niet schoonheid. Verraderlijke Waarheid. Mijn favorieten zijn Dahlia's... Laatste edit 11-11-2013 19:17 |
|
nietmeer
|
Chrysanten zijn hele sterke bloemen en je hebt ze in allerlei vormen en kleuren. Echt mijn favoriet. |
|
nietmeer
|
Ach ik hou het maar bij uitgedroogde zwarte rozen |
|
nietmeer
|
Ik denk dat ik natuurkunde begrijp. |
|
Roxichu Erelid
|
Oy c: |
|
nietmeer
|
Hoi Rox Wil er iemand wat drinken? *tapt een glaasje gemeente pils* |
|
Roxichu Erelid
|
Meh. Ik geen dorst.. |
|
nietmeer
|
"Ik wil stijl haar." "Ik wil juist golvend."
Ik heb beide. |
|
nietmeer
|
Iets te eten dan? Of wou je gewoon even gezellig een babbeltje maken? Ik heb zin om te dansen, maar kan zo gauw even geen lekker nummertje vinden Jij nog leuke ideeën? |
|
nietmeer
|
Ik wil mijn haar zoals het nu is |
|
nietmeer
|
@nosphoenix: gelukkig maar want iets anders had ik niet voor je in de aanbieding Bovendien het is hier een cafe en geen kapperszaak Ik ga wat anders doen, spreek jullie morgen Laatste edit 11-11-2013 20:33 |
|
benja34 Erelid
WMRindex: 161 OTindex: 1.832
|
mijn haar blijft altijd krullen, tenzij je mijn kop kaalscheert, maar daar heb ik geen zin in |
|
nietmeer
|
Krullen lijkt mij vervelend om te hebben. Kun je niet dagelijks kammen. |
|
benja34 Erelid
|
Alev: ik kam toch nauwelijk, is voor mij helemaal niet nodig |
|
nietmeer
|
Alev: Of moet je juist dagelijks kammen omdat het anders helemaal onmogelijk wordt om de kam er doorheen te krijgen, misschien? Dat heb ik zonder krullen trouwens ook al |
|
nietmeer
|
Ik kam elke dag, meerdere keren op een dag. Ten eerste om mijn haar zo klitvrij mogelijk te houden en ten tweede omdat ik kammen gewoon leuk vind. |
|
benja34 Erelid
|
wortel: ik zal het vanavond eens wetenschappelijk testen op mijn eigen haar |
|
Roxichu Erelid
|
Taz: Zoek maar op El Tango De Roxanne c: ~zucht~ Ik wil weer gaan stijldansen :c
Laatste edit 11-11-2013 20:47 |
|
nietmeer
|
Alev: da's handig, als je kammen leuk vindt, want het moet met zulk lang haar toch gebeuren Ik rag gewoon 's ochtends de borstel door m'n haar om het te ont-klitten @benja34: doe je best Broertjes haar raakt altijd een tijdje ont-krult als-i naar de kapper is geweest @Roxichu: dansze Laatste edit 11-11-2013 20:49 |
|
benja34 Erelid
|
wortel: wil je het resultaat in tweevoud of in zesvoud |
|
nietmeer
|
Ik heb halve krullen zz |
|
Roxichu Erelid
|
Ik heb slag... |
|
nietmeer
|
's Ochtends kam ik met de borstel met metalen tanden. Dat ontklit het best. Dan met de gewone plastic kam mijn hoofd netjes doen. Met de borstel met haren tanden doe ik tegenwoordig mijn pony. Daar is 'ie wel goed voor. En ik neem het mee naar school. De andere borstel raakt zijn tanden kwijt. |
|