|
nietmeer
|
@benja34: enkelvoud is ruim genoeg, geef die andere vijf maar aan andere geïnteresseerden. Ben geen ambtenaar nosphoenix: is dat slag? Alev: ik heb één of andere lompe plastic borstel. Naarmate de bolletjes die moeten zorgen dat je je er niet aan prikt er meer afvallen, haalt-i de klitten er beter uit |
|
nietmeer
|
Nope |
|
nietmeer
|
nosphoenix: wat zijn halve krullen dán?!
.
Handig van me. Breng ik m'n fiets naar de fietsenmaker, vergeet ik m'n kluisseutel van de fietssleutel af te halen... |
|
nietmeer
|
Er was niks op tv dus ben weer terug. @Roxichu Mag ik deze dans van u |
|
nietmeer
|
@Taz: Jaah, dansen! Ik kan het niet, maar zie het graag . Rechthoekjes en vierkantjes, zondagmorgens... Laatste edit 11-11-2013 21:29 |
|
nietmeer
|
wortel: ik kan het ook niet, maar ben altijd bereid om het te leren Vroeger zeiden ze wel eens tegen mij dat ik op dansles moest, maar dat vond ik toen stom en iets voor meisjes Ik was een jaar of 8 of zo Later nooit meer gehoord eigenlijk. Al wel een paar jaar aan het denken of ik niet iets ermee zou willen doen, gecombineerd met toneelspelen, wat ik ook erg leuk vind. Maar daar bleef het ook bij. Want alles wat ik vind op het I~net over toneelscholen vind ik zo verrektes duur Wat dat betreft zou ik toch wel weer graag in Hoofddorp willen wonen, want daar konden we dat soort dingen voor veel minder geld gewoon doen in de Meerse (tegenwoordig Pier-K) |
|
nietmeer
|
Taz: de muziekschool had hier een soortement musicalclubje. Maar die leven totaal op subsidie en zijn dus wel over een paar jaar dood De Harmonie heeft z'n financiën beter op orde Dat musicalclubje was idioot, of eigenlijk de kinderen die meededen. Bedoeling: 8-12 jaar, jongens én meisjes Praktijk: 12 of 12 jaar, meisjes. Eén jongen. Die had meisjeslaarzen volgens de rest. (cowBOYlaarzen lijken me geen meisjeslaarzen. Of zijn hoge schoenen een alleenrecht voor vrouwtjes? ) Verhaal van musical vooral geschikt voor 8-jarigen. Dus vonden die meisjes (nee, geen meiden ) het kleuterachtig. Maar achtste groepers vinden alles kleuterachtig Ga dan van het clubje af, als je 't niet leuk vindt. Nu waren ze dus heel irritant. En ik kon het dansen niet, maar dat was mijn probleem. En ik vond het verhaal geweldig, Andersomland Ik heb altijd gehouden van andersom Laatste edit 11-11-2013 21:48 |
|
nietmeer
|
wortel: Het verhaal van andersomland zegt me niks Ik zal nog wel es kijken of er hier in de buurt niet iets te vinden is, waar ik het allebei kan bestuderen. Acteren en dansen Lijkt me nog wel eens geinig om te doen |
|
Emmo Stamgast
WMRindex: 67.729 OTindex: 28.583
|
Quote wortel: (cowBOYlaarzen lijken me geen meisjeslaarzen. Of zijn hoge schoenen een alleenrecht voor vrouwtjes? ) Dat hangt af van de mode van dat moment: Als het mode is zijn kistjes en cowboylaarzen héél vrouwelijk (volgens de dames). Als het géén mode is, dan is het iets voor kerels. |
|
Roxichu Erelid
WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
@Emmo: Als jouw theorie klopt, dan loop ik erbij als een kerel xD ~draagt alles wat niet in de mode is~ |
|
nietmeer
|
Laat ik een uur eerder op school komen, zodat ik me nog beter kan voorbereiden op natuurkunde!
Beetje jammer dat er zoveel asociale mensen zijn die erg luid gaan doen. Want we zijn klaar met de toetsen. Ga dan naar huis. Kutkinderen. |
|
Emmo Stamgast
WMRindex: 67.729 OTindex: 28.583
|
Quote @Roxichu: @Emmo: Als jouw theorie klopt, dan loop ik erbij als een kerel xD Let maar 's op |
|
Loek Oudgediende
WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
Hi schatjes |
|
Roxichu Erelid
|
Hey poepie. c: Tijdje niet meer gezien, hoe is het?
Laatste edit 12-11-2013 10:13 |
|
Loek Oudgediende
|
Goed hoor!
Ik heb mijn badkamer de afgelopen 2 weken verbouwd, was vooral daar druk mee
Maar het is fantastisch geworden!
Check mijn blog
Laatste edit 12-11-2013 10:41 |
|
Roxichu Erelid
|
@Loek: Ik had het gezien. Wauw. Dat je dat in 2 weken tijd klaar hebt joh :0 |
|
Roxichu Erelid
|
Dubbelpost, f you :c
Laatste edit 12-11-2013 11:14 |
|
Loek Oudgediende
|
Het was ff doorwerken, maar na een aantal lange avonden is het gelukt! |
|
Roxichu Erelid
|
En nu kun je genieten van het resultaat c: |
|
Loek Oudgediende
|
Ja zeker, schijten in stijl! |
|
Roxichu Erelid
|
....... |
|
nietmeer
|
Godemorgen |
|
Roxichu Erelid
|
Bijna middag alweer tho |
|
Loek Oudgediende
|
Taz: yo hoe is het? |
|
nietmeer
|
@Roxichu: ja maar ik ben net wakker en nu nog ochtend @Loek: ach wat moet ik zeggen, het gaat allemaal zijn gangetje met hier en daar wat ups en downs. Maar voor vandaag voel ik mij top |
|