|
Roxichu Erelid
WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Nee, Tilly. Maar kom maar hoor, als je zo zeker bent van jezelf. Het ging niet alleen om het uiterlijk hoor... Hij was zo jsfskjl aardig! Zijn gezicht was één en al sereniteit, rust, vreedzaam, lief... 'Rox, doe rustig, je hebt een vriend.' Ssst. Ik doe ook niks. Kijken mag. |
|
nietmeer
|
Heeft 'ie een baard? |
|
nietmeer
|
Goeiemiddag iedereen, lang geleden dat ik hier was |
|
nietmeer
|
*pakt lineaal*
Ik help wel |
|
Roxichu Erelid
|
Alev: Hij had inderdaad een baardje mamameisje: Oy c: |
|
nietmeer
|
Hoe gaat het hier? |
|
Loek Oudgediende
WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
Baardje voor de win! Ach ik heb weinig bevestiging nodig hoor.. Mijn moeder zei dat ik dik begon te worden.. ik ben 1.83 en weeg 75 kg... |
|
Roxichu Erelid
|
@Loek: Dat valt reuze mee |
|
nietmeer
|
Kom je hem in het echt tegen, is 'ie maar 1.50 ofzo en weegt hij 200 kilo. |
|
Roxichu Erelid
|
Haha... Zou ook kunnen |
|
Loek Oudgediende
WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
Of 2.10 en 55 kg.. |
|
nietmeer
|
Nachtgold loopt de hele tijd expres over een plastic zakje, omdat daar geluid uit komt. Ik kijk naar beneden en hij kijkt mij aan. Klimt meteen op mijn voet naar boven. Nu zit hij op mijn schoot onder mijn bureau op mijn schoot te drummen en te zingen. |
|
Roxichu Erelid
|
Drumt hij op je been? |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
leuk -vogels met humor.. regel een piano - wie weet
Birds Got Talent! |
|
nietmeer
|
Alev: muzikaal beestje dan Hij gaat op het zakje staan om het geluis, en op jouw schoot drummen en zingen @heraux: hoe krijg een vogel de toetsen ingedrukt Laatste edit 12-11-2013 15:37 |
|
nietmeer
|
Ja, hij drumt op mijn been. Hij heeft alleen niet door dat daar geen geluid uit komt. Nu heb ik Jeagermeister ebij gezet. Jeagermeister jaloers op mij en Nachtgold jaloers op Jeagermeister. wortel: Ze rukken mijn toetsenbord toetsen met gemak eraf en rennen er ook vaak overheen. |
|
nietmeer
|
Alev: pianotoetsen gaan wat zwaarder. Keyboard niet |
|
Roxichu Erelid
|
Alev: Dus als we een keer een berichtje krijgen dat zo gaat; 'jdskdjalkhczxsiewqojgj' Dan weten we dat het je vogels waren |
|
nietmeer
|
Hij kan ook gaan drummen op een piano. Dan duwt hij de toetsen ook in. Nu zit Nachtgold het speeltuintje te slopen, nadat hij Jeagermeister heeft gebeten. |
|
nietmeer
|
lijkt me ook lekker pianospelen met twee katten op je nek alev: sloopbeesten Laatste edit 12-11-2013 15:44 |
|
nietmeer
|
Nachtgold kan hoog springen. |
|
nietmeer
|
Vliegspringen? |
|
nietmeer
|
Nee, echt springen. Hij gooit zijn kont naar achter en springt dan naar voren. Jeagermeister kan dit ook, maar dat was niet nieuw. Jeagermeister kan twee keer zijn lichaamslengte springen, ondersteboven klimmen en stilhangen in de lucht tijdens het vliegen. Nachtgold is een kneusje. |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
koop drumpads - let maar op als je de vogels laat horen wanneer ze erop springen gaan ze aan de slag! |
|
nietmeer
|
Misschien dat er voor mijn telefoon een drumapp is. Nachtgold kan mijn touchscreen telefoon besturen met zijn tong. |
|