|
nietmeer
|
Pff, Nachtgold heeft zich een bloedneus gepeuterd. |
|
nietmeer
|
Slim bezig Op een hele oude touchscreen Nokia hier hadden we zelfs een drumapp, dan likjt me dat er voor iets van ruim na de steentijd zeker een drumapp verkrijgbaar moet zijn |
|
nietmeer
|
Bijna 6 uur dus tijd om de pizza klaar te gaan maken |
|
nietmeer
|
Wij eten andrijvie |
|
nietmeer
|
Ook lekker Stampot rauwe andijvie Hmm heerlijk Hier is het gewoon pizza Margeritha met diepvriesgroente uit zo'n zak (italiaanse wokmix) en iets van vis erop Lekker eten hoeft niet duur te zijn |
|
Emmo Stamgast
WMRindex: 67.729 OTindex: 28.583
|
Quote wortel: Wij eten andrijvie Wel afgieten, hoor |
|
nietmeer
|
En nu is het zover, ik ga aan de slag. Tot straks |
|
nietmeer
|
@Taz: Jumsels Ik weet niet of de andijve echt gekookt raakt. Ik vind dat boerenkool rauw in de stamppot moet, maar Mama Wortel kookt het atijd wel een mee Toch heel lekker! @Emmo: Mama Wortel kookt En die doet dat wel Bij het snijden bewaart ze het al n de vergiet |
|
Emmo Stamgast
WMRindex: 67.729 OTindex: 28.583
|
wortel: Niet opgevallen? Je sprak van and rijvie. |
|
nietmeer
|
@Emmo: expres Het drijft ook, zolang ze 't was. Maar dan gaat het in de vergiet, en stopt het met drijven |
|
Loek Oudgediende
WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
Yo hoe is het hier? |
|
nietmeer
|
Ik wil een knotwilg kopen, maar de mand is duurder dan de boom zelf... |
|
Loek Oudgediende
|
Dan doe je je haar toch in een knot? |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Ik wil geen vogels hebben in mijn haar. Ze gebruiken mijn haar al om naar boven te klimmen. |
|
nietmeer
|
Heb je ze ook gezegd dat ze vleugels hebben |
|
Loek Oudgediende
|
Taz: the sky is up Alev: niet zo zeuren zeg |
|
nietmeer
|
Ze zijn irritant in mijn haar. Soms zit er dan een haartje vast om de poot en dan trekken ze gewoon mijn haar eraf. Lekker doorgaan alsof er niks gebeurd is. |
|
nietmeer
|
Knip dan je haar af Of doe het in zo'n haarnetje. Probleem opgelost @Loek: Als ie beneden was dan hadden we een groot probleem |
|
Roxichu Erelid
WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Awyeah. Nieuwe album van Get Scared is awesome~ |
|
nietmeer
|
@Roxichu: van wie zeg je? Ik ga filmpje kijken, want hier is ook niks meer te doen Laatste edit 12-11-2013 20:42 |
|
Roxichu Erelid
WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Taz: Ja, waarom vraag je het dan, als je toch weg gaat? xD Je bent overduidelijk niet geïnteresseerd. Doeidoei... |
|
nietmeer
|
Taz: straks valt de hemel nog op ons hoofd @alev: zet de knotwild in een emmer, ipv een mand. |
|
nietmeer
|
@Roxichu: ik ben wel geinteresseerd Zou het alleen later wel terug lezen Maar ja als jij het niet wilt vertellen moet ik het op gaan zoeken he wortel: zo'n vaart zal het niet lopen hoor |
|
nietmeer
|
Taz: trouwens, wat zou er zo lastig aan zijn als de lucht benenden was? Vliegen de vogels dan bij je voeten? |
|