|
Roxichu Erelid
WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Taz: jij zegt wat ik zie en lees is tegenstrijdig. Knap, want je ziet het niet. Je leest het alleen maar. Stop met conclusies trekken van dingen waar je maar de helft van weet. En als jij je vader niet mag, dan betekend dat nog niet dat ik mijn moeder maar wel moet mogen. Mkay? SamuiAxe: Balen! toch maar weer rustig aan doen... Veel sterkte |
|
nietmeer
|
Fin management afgerond |
|
nietmeer
|
@Roxichu: Ik lees het, en zie hoe je erop reageert. Wat mijn vader en mij betreft daar is aardig wat aan vooraf gegaan, en voor zover ik weet heeft jouw moeder je niet datgene aangedaan wat mijn vader mij heeft aangedaan. Dus kan daarom die relatie tussen jullie nog wel goedkomen. Jouw leven, dus daar heb ik niks over te zeggen. Ik zal me er verder niet mee bemoeien. Of je bent blij met de dingen zoals ze gaan, of je bent het niet en doe daar wat aan. Als je liever geen goede raad wil mij best. En dat het niet altijd leuk is om te horen snap ik ook wel, maar ja that's what friends are for. Maar we lieten het rusten weet je nog? Verder nog wat leuks gedaan op je werk? Nog wat leuks van plan van het weekend? |
|
Roxichu Erelid
|
Lol. Jij bent er heilig van overtuigd dat jou advies juist is voor mij. Je denkt dat jij precies weet hoe kijn situaie in elkaar steekt, en wat ik daar het beste mee kan doen. Zolang je die tunnelvisie van je blijft vasthouden zul je nooit begijpen hoe mijn situaite is. Je bent eigenlijk net mij moeder... XD |
|
nietmeer
|
Of je houdt zelf teveel vast aan je eigen idealen en hebt zelf een tunnelvisie. Ik kom tenminste nog met een idee, de jouwe heb ik nog niet gehoord, behalve wegrennen voor het probleem |
|
Roxichu Erelid
|
Nee, ik ren niet weg. Ik gedraag me gewoon zoals mijn moeder dat wil, totdat ik een manier heb om me te verlossen van haar greep. Zodat ik mezelf kan zijn.
Is het verkeerd om mezelf te willen zijn?
|
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.030 OTindex: 93.513
|
Taz: sommige problemen kun je niet actief oplossen, en moet je loslaten.. je kunt hoogstens jezelf veranderen, maar niet anderen. en ik heb de indruk - als ik dat mag zeggen - dat je zo hard probeert 'vrienden te zijn' met @Roxichu dat je een beetje doordraaft. let it be.. jij bent iig niet in een positie om te weten wat ze wel of niet moet doen |
|
nietmeer
|
Nee niks op tegen. Helemaal niet. |
|
Roxichu Erelid
|
Dankje @allone. Sorry voor de drama in het café. Dit moet een leuke plek zijn. Laten we het leuk houden. |
|
lepeltjes Oudgediende
WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
er staan schaaltjes pinda's op de bar met extra korreltjes zout |
|
nietmeer
|
In een echt cafe kom je ook de vreemdste gesprekken tegen. Houdt de boel levendig Ik ga eten Spreek jullie later wel weer. |
|
allone Oudgediende
|
@Roxichu: niks sorry, hier mag over alles worden gepraat.. en Taz heeft gelijk, vreemde gesprekken houden de boel levendig.. alleen had ik het gevoel dat dit onderwerp nu wel 'uitgemolken' was, en niet veel zin meer had .. |
|
nietmeer
|
Het regende. Flink, hard. Helemaal nat. Maar het was het waard. |
|
lepeltjes Oudgediende
WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
Alev: Ben je wezen doen dan? |
|
allone Oudgediende
|
Alev: het nat worden? was wat waard? |
|
nietmeer
|
Lekker een uurtje samen geweest. 't Begon wel keihard te regenen, maar dat maakte niet veel uit. |
|
allone Oudgediende
|
Alev: idd, dan kan het weer je niet deren |
|
nietmeer
|
En Jeagermeister wordt steeds tammer. Opstappen gaat nog steeds niet heel soepel, maar hij stapt op. En hij blijft op mijn schouder tegen mij aan kwebbelen. Soms maakt hij mijn wang of oor schoon. |
|
allone Oudgediende
|
Alev: gezellig, zo'n maatje |
|
nietmeer
|
Ja, eens wat anders dan die irritante Nachtgold. Hij zit nu zichzelf te versieren in de spiegelbeeld van laptop. Van links naar recht naar links... Af en toe een toets proberen mee te pikken. En hij weet dat hij fout zit, want zodra ik mijn hand optil is hij weg. |
|
allone Oudgediende
|
wat een type.. misschien kun je hem leren typen |
|
Roxichu Erelid
|
Wauw, hij begint je langzaam maar zeker te vertrouwen c: |
|
nietmeer
|
Nja, Jeagermeister vetrouwde me wel, aangezien ik altijd hem voer en verder geen bedreiging vormde. Maar hij wilde geen band met mij, maar nu wel en wordt 'ie tammer. Misschien hang ik een webcam op bij de kooi en gaat 'ie Live op Livestream wanneer ik naar school ga. Kan ik thuis zien wat ze doen zonder mij. |
|
Roxichu Erelid
|
Dat is een geniaal idee xD |
|
nietmeer
|
Ik denk dat ze wat gaan kwebbelen, eten en dan een dutje doen. |
|