|
Roxichu Erelid
WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
WAT. RADIO. Ed Sheeran - I see Fire. Aka: Nieuwe Hobbit film outro. Aka: not cool for radio. This radiostation. I like it. Laatste edit 15-11-2013 14:46 |
|
nietmeer
|
Welk radiostation? |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
@Roxichu: wist niet dat hij de outro gemaakt had |
|
Roxichu Erelid
|
@Sto: van de nieuwe film 'The Desolation of Smaug' die volgend jaar uitkomt Ik had het ook nooit verwacht xD |
|
Sto Oudgediende
|
@Roxichu: om heel eerlijk te zijn vind ik het niet echt passen |
|
Roxichu Erelid
|
@Sto: Ja, ik snap waarom je dat vindt. Maar ik vind hem toch mooi... |
|
Sto Oudgediende
|
Het nummer is prima, maar ik wil meer epische lord of the rings achtige muziek |
|
nietmeer
|
Vandaag was het prachtig weer, alleen nu hoop ik wel dat het morgen net zulk lekker weer word, anders dan ben ik helaas weer genoodzaakt om met de trein te gaan |
|
nietmeer
|
De zonsopgang vanochtend... Een aula is een aquarium. Een pleintje ook. |
|
nietmeer
|
Hey Wortel Jij had dus een hele geslaagde dag zo te horen? |
|
benja34 Erelid
WMRindex: 161 OTindex: 1.832
|
wortel: de zonsondergang is op dit moment ook prachtig en mijn fototoestel aan de oplader #$&**98 wiskunde dag |
|
nietmeer
|
Ze mogen lekker foto's maken van mijn haar. |
|
nietmeer
|
@benja34: ik heb de eerste helft van de tijd me kapot gestresst, van de beginopgaven waren wiskundig dus die snapten mijn maatjes (we zijn wis A) niet. Was ook nog best lastig trouwens, er zaten ook gekke termen bij die eigenlijk niet te begrijpen waren, maar gelukkig kan ik ruiken wat gekke termen betekenen soms En de eindopdracht had niets met wiskunde te maken, dus heb ik daar in vijf minuten een stukje geschreven waar zij een halfuur over deden en dat een paar keer (er moest iets vier keer met alleen een verschil in de grootte van de huizen waar het over ging, zo ongeveer) Taz: de vroege ochtend was wel cool, maar de rest van de dag... Heb twee uur in de aula aquaria bestudeerd en een uur stilgezeten, en ik heb me drie uur lek gestresst... De twee uur aquaria waren gezellig En jouw dag? Oh, en ik heb ontdekt dat op de grote laptop ook Windows XP zit, en het dus geen nut had om die mee te nemen (want ik nam die mee ipv de dwerglaptop omdat de grote dan wel zwaar is, maar in ieder geval geen XP zou hebben en dus met het internet zou kunnen) |
|
nietmeer
|
Jeagermeister is kaal boven zijn neus. Misschien toch verkouden. |
|
nietmeer
|
|
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Hallo |
|
nietmeer
|
Hoi hoi Supermeid Hoe staat het leven bij jou? Iets drinken misschien? |
|
Supermeid01 Erelid
Taz: Ja graag Het leven is iets beter omdat het nu weekend is. ^^ En hoe is het met jou? |
|
benja34 Erelid
|
Taz: hallo met mij alles goed, met jou? |
|
nietmeer
|
Redelijk goed, ben alleen afgewezen voor de functie van buschauffeur, maar ja daar bel ik na het weekend wel eens over terug Wat wil je drinken? Warme chocomel? |
|
benja34 Erelid
|
doe maar een cola en neem er zelf ook maar een ik heb vandaag van 9:00 tot 16:00 aan 1 wiskundeopdracht gewerkt was vermoeiend |
|
nietmeer
|
Mm, chocomelk, lekker. We hebben nog Droste cacao en suiker hier, dus ik kan 't zo maken |
|
Supermeid01 Erelid
Taz: Aww Jammer Lekker! met slagroom? @benja34: gatverdamme, wiskunde wortel: Doen! Ik denk dat ik vanavond mijn favoriete Disney prinsessen ga tekenen. :3 Laatste edit 15-11-2013 17:48 |
|
nietmeer
|
@benja34: Komt eraan @Supermeid01: Dan doe ik met je mee, moet alleen de slagroom nog even vers kloppen wortel: Jij ook een bakkie? |
|
Supermeid01 Erelid
Taz: Oehh gezellig! Knuffel! |
|