|
meeky Erelid
WMRindex: 242 OTindex: 2.292
|
@Taz vannavond gaat er nog wel een loempia in, heerlijk en moet toch op |
|
nietmeer
|
Quote Taz: nosphoenix: en is dat wat je ook verwacht had? Nee informatica mag van mij oprotten |
|
nietmeer
|
@meeky: van die Vietnamese kleintjes of van die grote van de Chinees? nosphoenix: streep je die gewoon door, probleem ook weer opgelost |
|
nietmeer
|
al die hbo opleidingen geven zoveel verantwoordelijkheid Ik heb geen zin in verantwoordelijkheid Dan moet ik moeite doen |
|
nietmeer
|
Niemand die je verplicht om een HBO opleiding te gaan doen Ben zelf ook nooit verder gegaan dan MBO, meer dan zat voor wat ik wou worden |
|
meeky Erelid
|
Taz wij maken zelf loempias, lekkere grote en met verschillende inhoud.
|
|
nietmeer
|
Ik heb niet het geduld om nog een MBO opleiding te volgen. Ik denk dat ik accountancy ga doen. |
|
nietmeer
|
@meeky: hoe maak je die dan? Want dat zou ik dus echt niet weten nosphoenix: leuk |
|
nietmeer
|
Wij maken ook zelf loempia's. Erg lekker is dat. |
|
Loek Oudgediende
WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
mijn schoonmoeder maakt ze ook, maar zelf heb ik ze nog nooit gemaakt |
|
meeky Erelid
|
Is heel makkelijk en vindt ze ook dan ook lekkerder @Loek dan gekochte. De vriendinnetjes van onze dochter vinden onze loempias ook heel lekker, daarom hadden we eergisteren geen spruitjes maar loempias omdat ze bleven eten. |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
loempia's winnen altijd van spruitjes |
|
nietmeer
|
Alev: met veel peper erin zeker? Of valt dat mee? En wat doen jullie er zoal in dan? @Loek: en smaken ze lekker van je schoonmoeder? Voor spruitjes kun je me best wakker maken als het tenminste verse spruiten zijn Laatste edit 20-11-2013 20:31 |
|
Loek Oudgediende
|
Taz: zeker, mijn schoonmoeder kan hele lekkere dingen maken gewoon koken iets minder, maar alle kleine dingen erbij heerlijk |
|
nietmeer
|
Chinese film met Engelse ondertiteling die Turks is ingesproken. |
|
Loek Oudgediende
|
ik ben hotter than my daughter aan het kijken, echt te genant |
|
meeky Erelid
|
Taugé, Kool, Prei, Kippenvlees, Wortel, Aardappel, Ui, Maïs, Paprika, Sambal, Spaanse peper, Kruiden, Specerijen, Selderij. Maar je kan alles erin doen ook spruitjes |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
MTV probably |
|
nietmeer
|
Ik heb hem al gevonden |
|
Loek Oudgediende
|
Taz: rtl 4
die vrouw loopt als dagelijkse kleding in latex etc.. haar standaard outfit is bloter dan de kleding voor in de slaapkamer die menig vrouw heeft... |
|
nietmeer
|
@Loek: je komt er echt af en toe vreemde figuren tegen Daar zou je als kind toch niet naast durven lopen |
|
Loek Oudgediende
|
nee idd, maar ik zou wel naast die dochter willen lopen |
|
nietmeer
|
Die dochter ziet er goed uit Niet verkeerd |
|